Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 978 220
  • 22 362

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kuten aiemmin sanoin mies paikallaan ollut viime kierrokset. Oletteko useasti joutuneet sanomaan pelin aikana vitun Sevänen?

En ole, mies on nimensä uhri. Melko näkymätön on ollut, jolloin hoitanee oman tonttinsa suhteellisen hyvin.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Hyvä esitys! 3-1 tilanteessa heitin jo henkisen pyyhkeen kehään ja otin lonkeron auki. Mutta mitä vittua! Jätkät alko pelaamaan! Ja ilvestä vastaan vieraissa! Tosin Ilves yhtäkaikki paskoi housuun, on ihan voitettavissa myöskin pleijareissa jos tulee vastaan.
Pillin vihellyksestä eteenpäin ei olis voinut ottelua voittaa, onneksi se kello löi eka niin sai pisteen!

Hyvä jätkät! Ja torstaina itsekin hallille, AUUUU!
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Tulee jokunen, mutta riittääkö mihinkään? Epäilen. Tänään hyvä matsi. Olisi ansaittu enemmän.
Itse ottanut nyt sen asenteen, että mennään vaan peli kerrallaan. Pikkasen oon vähentänyt tunnetta ja vielä aikaisempaa enemmän pyrkinyt paneutumaan siihen, missä ollaan pelillisesti. Kehityskäyrä on ollut huomattava ja pelaajat on päässeet pelikirjassa useamman sivun kohti sitä ydintä. Siinä missä syyskausi oltiin ihan kakka housussa omissa, on valmennus ja pelaajat löytäneet toistojen kautta lääkkeet ja avaaminen/kääntäminen näyttää paljon paremmalle.

Ylivoimasta ollaan jo vuosia kirottu tarpeeksi, mutta vastineeksi alivoima on kokonaisuutena todella hyvää ja aktiivista. Uskallan jopa väittää, että mikäli ylivoimaan löytyisi joku hokkuspokkus jippo, voisi joukkue vielä tämänkin kauden osalta nousta ainakin lähelle alkuperäistä(Top-6) tavoitetta.

Kuten veli Juippi olet hyvin kirjoittanut, niin tämä kausi on isolta osin Toman ja joukkueen yhteinen oppivuosi. Kuvioita on ajettu sisään ja päätä hakattu ajoittain sitkeästikin seinään, mutta vihdoin toistot alkaa löytyä pelaajien selkäytimestä. Totta kai tällä hetkellä harmittaa, ettei joukkueen hyvää virettä saada tuettua parhaalla mahdollisella miehistöllä/perse on niin auki, ettei tällä kaudella ole varaa reagoida.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä melkoista kotituomarointia tänään(kin) Tähän on muittenkin joukkueiden kannattajat puuttuneet, Tampereella on ihan omat säännöt nykyään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jos puolustajalla on -8 niin en sanois että mies paikallaan... Toisessa sarakkeessa 0+1. En nyt riemusta hihku.
Joo aika syvällä uidaan jos Sevänen on mies paikallaan. Tekis jotakin tuottavaa vaikka välillä. Mutta kai Sevänen joidenkin mielestä sitten on vaan ansainnut tuon sopimuksen ja nautitaan nyt siitä.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Mitä sanoi? ei oo liigan sivuilla vielä.
Liigan sivuilta juuri katsoin. Mutta mainitsi tuosta Lauridsenille tulossa olevasta jäähystä ja totesi, että vastaavia Ilveksen rikkeitä meni kolmannessa erässä ohi 4-5. Ja ettei saisi vaikuttaa, kun Pennanen siitä yhdestä huitomisesta meni itkemään, mutta näemmä vaikutti.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Markus Nurmi/HC/FCTPS, katsomokulttuuri
Liigan sivuilta juuri katsoin. Mutta mainitsi tuosta Lauridsenille tulossa olevasta jäähystä ja totesi, että vastaavia Ilveksen rikkeitä meni kolmannessa erässä ohi 4-5. Ja ettei saisi vaikuttaa, kun Pennanen siitä yhdestä huitomisesta meni itkemään, mutta näemmä vaikutti.
joo, olikin jo siellä. sen takii poistin :D
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Pennanen osoitti suuruutensa kun lähtee pressistä vauhdilla ilman fistbumpeja tai kättelyä vastustajan koutsin kanssa. Kai se on sen verran kovan tason jätkä että ei kuolevaisten kanssa morotella.

Kuten eräs turkulainen on sanonut, class is permanent.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
”Kaikki tiedostavat tuomarityöskentelyn heikon tason Liigassa ilman että siitä pitää alkaa erikseen presseissä itkemään.”
Hauska huomata, että yli kuukausi sitten kirjoittamani viesti on mennyt niin pahasti ihon alle, että sitä jaksoit kaivaa sadan sivun takaa. Tuossa oli kysymys yhdestä tilanteesta, joka meni ohi. Nyt niitä oli useampia. Ja siinä, kuten myös tässä viestissä mainitsin, etten tykkää jatkuvasti itkevistä päävalmentajista. Sen suhteen kantani ei ole mihinkään muuttunut. Ja nyt kun aiheeseen palasit niin odotan edelleen vastausta kysymykseeni, että missä olen maininnut tuomaroivani yhdessäkään sarjassa. Tuon viimeksi täysin sivuutit sen jälkeen kun minua siitä syytit.
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Pennanen osoitti suuruutensa kun lähtee pressistä vauhdilla ilman fistbumpeja tai kättelyä vastustajan koutsin kanssa. Kai se on sen verran kovan tason jätkä että ei kuolevaisten kanssa morotella.

Kuten eräs turkulainen on sanonut, class is permanent.

Samaa piti tulla kirjoittamaan että vaikuttipa juustomaiselta urpolta tossa pressissä.

Tomaa harmitti mutta sanoi asiallisesti tuomareista.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä melkoista kotituomarointia tänään(kin) Tähän on muittenkin joukkueiden kannattajat puuttuneet, Tampereella on ihan omat säännöt nykyään.

Katselin pelin jälkilähetyksenä läpi ja etenkin kolmas erä ja jatkoaika oli täysin kotiinviheltelyä. Teissala 2min ja siitä YV maali Ilvekselle. Hieman myöhemmin Palve vetelee poikkarilla selkään ja joku toinen Ilveksen pelaaja hieman myöhemmin ja ei mitään. Jatkoajalla sitten sai roikkua miten sattuu, mutta Tepsille löydettiin pari kakkosta sieltäkin.

Aivan jäätävää kotiviheltelyä ja ei ole ensimmäinen Tampereen peli jossa näin.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Samaa piti tulla kirjoittamaan että vaikuttipa juustomaiselta urpolta tossa pressissä.

Tomaa harmitti mutta sanoi asiallisesti tuomareista.

Nuo silmien pyörittelyt, taskujen kaivamiset ja kaikki muualle vilkuilu oli oikeasti aika myötähäpeällistä toimintaa. No, tyylikkyys ja Pennanen eivät istukaan samaan lauseeseen. Huonoa häviäjää säälittävämpää on huono voittaja.

Täytyy kyllä edelleen nostaa ylös Tomaa; on ihan hemmetin rehti ukko ja toimii kunnioittavasti muita kohtaan, vaikka otsassa olisi iso tatti. Todella arvostettava kaveri.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Nuo silmien pyörittelyt, taskujen kaivamiset ja kaikki muualle vilkuilu oli oikeasti aika myötähäpeällistä toimintaa. No, tyylikkyys ja Pennanen eivät istukaan samaan lauseeseen. Huonoa häviäjää säälittävämpää on huono voittaja.

Täytyy kyllä edelleen nostaa ylös Tomaa; on ihan hemmetin rehti ukko ja toimii kunnioittavasti muita kohtaan, vaikka otsassa olisi iso tatti. Todella arvostettava kaveri.

Tyyliä ei voi ostaa. Tänäänkin olisi voinut antaa palaa tuomareista mutta melko rehdin ja rehellisen palautteen antoi kuitenkaan enempää vinkumatta.

Sen sijaan Pennanen on ihan kuin ilves - tyyliä ei voi ostaa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pennasella vaan kova vessahätä tuossa haastattelussa, ei siinä muuta. Siinä kun pyörittelee silmiään turpsahtaa pienet jo housuun ja pelästyy että nyt petti sulkijalihas. Siksi tuo fyysinen levottomuus ja sekoilu puheissa ja kiire pressistä pois.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Hauska huomata, että yli kuukausi sitten kirjoittamani viesti on mennyt niin pahasti ihon alle, että sitä jaksoit kaivaa sadan sivun takaa.
Itse kun en ole aivojani kovin pahasti tärvellyt eikä ikääkään vielä yli keski-iän ole, niin muisti kyllä toimii kuukaudenkin päähän, ihan ilman ”ihon alle” menemisiä. Sadan tai kahden sadan sivun takana, mutta tuolla oikeassa yläpesässä on tuo suurennuslasi, niin sillä pääsee aika äkkiä haluamalleen sivulle, jos vain aivot vähän toimivat. Entä kun kyselet itse nyt samoihin viesteihin viitaten, niin menikö minun viestit silloin sinun ”ihon alle”?
Tuossa oli kysymys yhdestä tilanteesta, joka meni ohi. Nyt niitä oli useampia.
Jaaa, sä et ees katsonut sitä Tappara peliä. Nyt ymmärrän paremmin.
Ja siinä, kuten myös tässä viestissä mainitsin, etten tykkää jatkuvasti itkevistä päävalmentajista. Sen suhteen kantani ei ole mihinkään muuttunut.
Edelleen, kukaan ei silloinkaan pyytänyt jatkuvasti itkemään, silloin meiltä vietiin pinnat. Kantasi muuttui kyllä nyt ihan selvästi koska silloin kirjoitit tuon äsken lainaamaani hyveellisen tekstin.
Ja nyt kun aiheeseen palasit niin odotan edelleen vastausta kysymykseeni, että missä olen maininnut tuomaroivani yhdessäkään sarjassa. Tuon viimeksi täysin sivuutit sen jälkeen kun minua siitä syytit.
En yhtään tiiä kun oot anonyymi nimimerkki enkä kauheasti ole tuotantosi seurannut, eikä voisi vähempää kiinnostaa ketä siellä päätteen takana on. Oisko liittynyt siihen, että kun mielestäsi tuomareita ei saa arvostella, niin epäilin sinua sellaiseksi.
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Itse kun en ole aivojani kovin pahasti tärvellyt eikä ikääkään vielä yli keski-iän ole, niin muisti kyllä toimii kuukaudenkin päähän, ihan ilman ”ihon alle” menemisiä. Sadan tai kahden sadan sivun takana, mutta tuolla oikeassa yläpesässä on tuo suurennuslasi, niin sillä pääsee aika äkkiä haluamalleen sivulle, jos vain aivot vähän toimivat. Entä kun kyselet itse nyt samoihin viesteihin viitaten, niin menikö minun viestit silloin sinun ”ihon alle”?

Jaaa, sä et ees katsonut sitä Tappara peliä. Nyt ymmärrän paremmin.

Edelleen, kukaan ei silloinkaan pyytänyt jatkuvasti itkemään, silloin meiltä vietiin pinnat. Kantasi muuttui kyllä nyt ihan selvästi koska silloin kirjoitit tuon äsken lainaamaani hyveellisen tekstin.

En yhtään tiiä kun oot anonyymi nimimerkki enkä kauheasti ole tuotantosi seurannut, eikä voisi vähempää kiinnostaa ketä siellä päätteen takana on. Oisko liittynyt siihen, että kun mielestäsi tuomareita ei saa arvostella, niin epäilin sinua sellaiseksi.

En olisi koko asiaa enää esiin tuonut, jollet olisi sitä nyt kaivanut, mutta kun kerran tähän lähdit, niin päätin siihen vastata. Täältä palstalta löytyy kaksi nimimerkkiä, jotka ovat hetkellisesti päässeet "ihoni alle", muttei muutamaa tuntia pidemmäksi aikaa kerrallaan. Et kyllä näihin lukeudu. Olet samalla tavalla minulle harmaata massaa kuin varmasti itse olen sinulle. Siksi tämä ihmetyttikin. Ja kyllä tuon Tappara pelin katsoin. En tiedä mistä taas päättelit etten katsonut, samasta syystä mistä päättelit, että olen tuomari? Tuossa viestittelyssähän oli nimenomaan kysymys yhdestä tilanteesta, josta pressissä kysyttiin ja siitä suutuit kun Miettinen ei toimittajan kysymyksen jälkeen asiaan puuttunut. Tilanne tosiaan mielestäni varsin erilainen kuin tänään. Viimeisenä pointtina, en ole missään viestissäni sanonut ettei tuomareita saa arvostella.

Mutta tämä saa olla puolestani tässä, en jaksa enempää alkaa ohi ketjun aiheen korjaamaan vääriä väittämiäsi. Hyvät loppuvuodet sinulle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös