Kuten aiemmin sanoin mies paikallaan ollut viime kierrokset. Oletteko useasti joutuneet sanomaan pelin aikana vitun Sevänen?
En ole, mies on nimensä uhri. Melko näkymätön on ollut, jolloin hoitanee oman tonttinsa suhteellisen hyvin.
Kuten aiemmin sanoin mies paikallaan ollut viime kierrokset. Oletteko useasti joutuneet sanomaan pelin aikana vitun Sevänen?
Itse ottanut nyt sen asenteen, että mennään vaan peli kerrallaan. Pikkasen oon vähentänyt tunnetta ja vielä aikaisempaa enemmän pyrkinyt paneutumaan siihen, missä ollaan pelillisesti. Kehityskäyrä on ollut huomattava ja pelaajat on päässeet pelikirjassa useamman sivun kohti sitä ydintä. Siinä missä syyskausi oltiin ihan kakka housussa omissa, on valmennus ja pelaajat löytäneet toistojen kautta lääkkeet ja avaaminen/kääntäminen näyttää paljon paremmalle.Tulee jokunen, mutta riittääkö mihinkään? Epäilen. Tänään hyvä matsi. Olisi ansaittu enemmän.
Sitä se on ja jos saa hetken muistella menneitä, niin harmitti kun viime keväänä ei päästy heitä vastaan kokeilemaan.. No se menneistä ja itsehän me ne säälit hävittiin.Tepsi on kyllä ihmeellisen vaikea vastus Ipallle.
Sinänsä eri, koska tuolta kuplalta olisi otettava kaikki jaettavissa olevat pisteet. Ilveksen menestys viime vuosina on kyllä yksi liigan suurista mysteereistä, koska joukkuehan on ihan vitun paska.Voimavaraksi tämä, tämä oli kuitenkin tältä viikolta se matsi jonka "sai hävitä" ja silti otettiin pinna. 8/9 kohti vaan!
Jos puolustajalla on -8 niin en sanois että mies paikallaan... Toisessa sarakkeessa 0+1. En nyt riemusta hihku.En ole, mies on nimensä uhri. Melko näkymätön on ollut, jolloin hoitanee oman tonttinsa suhteellisen hyvin.
Joo aika syvällä uidaan jos Sevänen on mies paikallaan. Tekis jotakin tuottavaa vaikka välillä. Mutta kai Sevänen joidenkin mielestä sitten on vaan ansainnut tuon sopimuksen ja nautitaan nyt siitä.Jos puolustajalla on -8 niin en sanois että mies paikallaan... Toisessa sarakkeessa 0+1. En nyt riemusta hihku.
Pendolinon silmien pyörittely huvittiTaisi olla muuten jopa ensimmäinen kerta kun Miettinen tällä kaudella lehdistötilaisuudessa asti mainitsee tuomaroinnista? Jatkuvasta itkemisestä sen perään en tykkää, mutta nyt oli kyllä aiheellista.
Liigan sivuilta juuri katsoin. Mutta mainitsi tuosta Lauridsenille tulossa olevasta jäähystä ja totesi, että vastaavia Ilveksen rikkeitä meni kolmannessa erässä ohi 4-5. Ja ettei saisi vaikuttaa, kun Pennanen siitä yhdestä huitomisesta meni itkemään, mutta näemmä vaikutti.Mitä sanoi? ei oo liigan sivuilla vielä.
joo, olikin jo siellä. sen takii poistin :DLiigan sivuilta juuri katsoin. Mutta mainitsi tuosta Lauridsenille tulossa olevasta jäähystä ja totesi, että vastaavia Ilveksen rikkeitä meni kolmannessa erässä ohi 4-5. Ja ettei saisi vaikuttaa, kun Pennanen siitä yhdestä huitomisesta meni itkemään, mutta näemmä vaikutti.
”Kaikki tiedostavat tuomarityöskentelyn heikon tason Liigassa ilman että siitä pitää alkaa erikseen presseissä itkemään.”Jatkuvasta itkemisestä sen perään en tykkää, mutta nyt oli kyllä aiheellista.
Hauska huomata, että yli kuukausi sitten kirjoittamani viesti on mennyt niin pahasti ihon alle, että sitä jaksoit kaivaa sadan sivun takaa. Tuossa oli kysymys yhdestä tilanteesta, joka meni ohi. Nyt niitä oli useampia. Ja siinä, kuten myös tässä viestissä mainitsin, etten tykkää jatkuvasti itkevistä päävalmentajista. Sen suhteen kantani ei ole mihinkään muuttunut. Ja nyt kun aiheeseen palasit niin odotan edelleen vastausta kysymykseeni, että missä olen maininnut tuomaroivani yhdessäkään sarjassa. Tuon viimeksi täysin sivuutit sen jälkeen kun minua siitä syytit.”Kaikki tiedostavat tuomarityöskentelyn heikon tason Liigassa ilman että siitä pitää alkaa erikseen presseissä itkemään.”
Pennanen osoitti suuruutensa kun lähtee pressistä vauhdilla ilman fistbumpeja tai kättelyä vastustajan koutsin kanssa. Kai se on sen verran kovan tason jätkä että ei kuolevaisten kanssa morotella.
Kuten eräs turkulainen on sanonut, class is permanent.
Oli kyllä melkoista kotituomarointia tänään(kin) Tähän on muittenkin joukkueiden kannattajat puuttuneet, Tampereella on ihan omat säännöt nykyään.
Samaa piti tulla kirjoittamaan että vaikuttipa juustomaiselta urpolta tossa pressissä.
Tomaa harmitti mutta sanoi asiallisesti tuomareista.
Nuo silmien pyörittelyt, taskujen kaivamiset ja kaikki muualle vilkuilu oli oikeasti aika myötähäpeällistä toimintaa. No, tyylikkyys ja Pennanen eivät istukaan samaan lauseeseen. Huonoa häviäjää säälittävämpää on huono voittaja.
Täytyy kyllä edelleen nostaa ylös Tomaa; on ihan hemmetin rehti ukko ja toimii kunnioittavasti muita kohtaan, vaikka otsassa olisi iso tatti. Todella arvostettava kaveri.
Itse kun en ole aivojani kovin pahasti tärvellyt eikä ikääkään vielä yli keski-iän ole, niin muisti kyllä toimii kuukaudenkin päähän, ihan ilman ”ihon alle” menemisiä. Sadan tai kahden sadan sivun takana, mutta tuolla oikeassa yläpesässä on tuo suurennuslasi, niin sillä pääsee aika äkkiä haluamalleen sivulle, jos vain aivot vähän toimivat. Entä kun kyselet itse nyt samoihin viesteihin viitaten, niin menikö minun viestit silloin sinun ”ihon alle”?Hauska huomata, että yli kuukausi sitten kirjoittamani viesti on mennyt niin pahasti ihon alle, että sitä jaksoit kaivaa sadan sivun takaa.
Jaaa, sä et ees katsonut sitä Tappara peliä. Nyt ymmärrän paremmin.Tuossa oli kysymys yhdestä tilanteesta, joka meni ohi. Nyt niitä oli useampia.
Edelleen, kukaan ei silloinkaan pyytänyt jatkuvasti itkemään, silloin meiltä vietiin pinnat. Kantasi muuttui kyllä nyt ihan selvästi koska silloin kirjoitit tuon äsken lainaamaani hyveellisen tekstin.Ja siinä, kuten myös tässä viestissä mainitsin, etten tykkää jatkuvasti itkevistä päävalmentajista. Sen suhteen kantani ei ole mihinkään muuttunut.
En yhtään tiiä kun oot anonyymi nimimerkki enkä kauheasti ole tuotantosi seurannut, eikä voisi vähempää kiinnostaa ketä siellä päätteen takana on. Oisko liittynyt siihen, että kun mielestäsi tuomareita ei saa arvostella, niin epäilin sinua sellaiseksi.Ja nyt kun aiheeseen palasit niin odotan edelleen vastausta kysymykseeni, että missä olen maininnut tuomaroivani yhdessäkään sarjassa. Tuon viimeksi täysin sivuutit sen jälkeen kun minua siitä syytit.
Itse kun en ole aivojani kovin pahasti tärvellyt eikä ikääkään vielä yli keski-iän ole, niin muisti kyllä toimii kuukaudenkin päähän, ihan ilman ”ihon alle” menemisiä. Sadan tai kahden sadan sivun takana, mutta tuolla oikeassa yläpesässä on tuo suurennuslasi, niin sillä pääsee aika äkkiä haluamalleen sivulle, jos vain aivot vähän toimivat. Entä kun kyselet itse nyt samoihin viesteihin viitaten, niin menikö minun viestit silloin sinun ”ihon alle”?
Jaaa, sä et ees katsonut sitä Tappara peliä. Nyt ymmärrän paremmin.
Edelleen, kukaan ei silloinkaan pyytänyt jatkuvasti itkemään, silloin meiltä vietiin pinnat. Kantasi muuttui kyllä nyt ihan selvästi koska silloin kirjoitit tuon äsken lainaamaani hyveellisen tekstin.
En yhtään tiiä kun oot anonyymi nimimerkki enkä kauheasti ole tuotantosi seurannut, eikä voisi vähempää kiinnostaa ketä siellä päätteen takana on. Oisko liittynyt siihen, että kun mielestäsi tuomareita ei saa arvostella, niin epäilin sinua sellaiseksi.
Ihan selvä jäähyn paikka. Kurinpito antaa jälkeenpäin 1-2 peliä veikkaisin.Hyi, että mikä viikate. Melkein 5min paikka kyllä.