Ei saatana juuri mietin samaa. En ole kyllä mikään kalamies itse, mutta eiköhän siinä sivussa oppisi.En tiedä, mutta jos Palmu ei olisi parisuhteessa, niin ehdottomasti heittäisin koukun veteen. Ihana mies!
Oli erittäin lähellä maalintekoa.Hiukan ehkä huolettaa että Nurmesta ei ole juurikaan mainintoja täällä... ei harkkapeleissä eikä tässä ekassa.
Miltä sen pelaaminen näyttää?
Fröberg ollut niin hukassa että syö väkisin tehoja, ei omasta mielestä tänään Nurmi mitenkään heikosti pelannut.Hiukan ehkä huolettaa että Nurmesta ei ole juurikaan mainintoja täällä... ei harkkapeleissä eikä tässä ekassa.
Huh huh. Enpä ois uskonut tätä tulosta kun esileikkinä CMore esileikkinä tiputti odotetun tän syksyn "piparin".
Hakemista kuten osasi odottaa. Ehkä eniten olen huolissani Mc-osastosta . Friberg menetti näköyhteyden kiekkoon usein, ja etsi sitä tosi suurieleisesti. Tällaisen nykimisen Puustinen näki sitten maalintekijänä. Muutenkin epävarman oloista. Toki Miettisen huoli hyökkäyskaistan leveydestä huolestuttaa vaikka tänään tehtiinkin jopa kolme maalia. Se on paljon verrattuna viime kauden peleihin.
Palmun oma palaute paskasta yvstä varmasti käydään läpi . En tästä vielä ole huolissani . Uskon että Miettinen on bongannut kuitenkin tämän tilaston Kautosta jo etukäteen. Kukaan ei kiellä häntä puuttumasta asiaan päävalmentajana. Päinvastoin. Jos näin jatkuu on hänen velvollisuus puuttua siihen.
Minusta tänään näkyvämpi kuin preseasonilla, mutta kärsii ketjukavereistaan.Hiukan ehkä huolettaa että Nurmesta ei ole juurikaan mainintoja täällä... ei harkkapeleissä eikä tässä ekassa.
Itse kiinnitin huomiota siihen että kiekko tuntui Lindbergillä karkaavan sellaisissa tilanteissa missä esim. Lehtinen ja Karejev ovat olleet täysin tilanteen tasalla. Otti kyllä monia hyviäkin torjuntoja tänään.Ihmettelen Lindbergin kritisointia, joo olis voinut Puustisen kudin ottaa. Mutta torjui koko ottelun todella hyvin. Kritiikki pitää suunnata yv:hen. Maalivahtipeliin ei pistettä menetetty, ennemminkin voitettiin maalivahdin avulla 2 pistettä. Toki voi olla, että katoin Ässät-Ilves-peliä. Vitun Telia!
Pelasi ihan hyvin, hankki tuon kuuluisan 5vs.3 ylivoiman. Ei hätää Maken suhteen, tulee olemaankin hyvä. Tarvitsisi kyllä paremmat ketjukaverit. Intosen paluuta odotellessa...Hiukan ehkä huolettaa että Nurmesta ei ole juurikaan mainintoja täällä... ei harkkapeleissä eikä tässä ekassa.
Sama juttu. Hiukan liikaa tuli Setäsvibat. Nopea ja taitava, mutta on levoton ja ylipelaa. Andy ja Lehtinen ajoivat itsensä todella harvoin ongelmiin, minkä vuoksi heidän pelaaminen ja torjunnat vaikuttivat yleensä helpoilta eikä saanut wau-reaktioita. Aika näyttää oliko vain hermostuneisuutta.Itse kiinnitin huomiota siihen että kiekko tuntui Lindbergillä karkaavan sellaisissa tilanteissa missä esim. Lehtinen ja Karejev ovat olleet täysin tilanteen tasalla. Otti kyllä monia hyviäkin torjuntoja tänään.
Jos Porin tietäjiä olisi uskominen, ja miksei olisi, niin olisi luullut näkyvän heittämällä vähintään 28 pitkää kiekkoa.Täytyy muuten nostaa tänään täysin varjoista yksi mies. Roni Sevänen. Kaveri pelasi 14 minuuttia eikä oikeastaan edes huomannut olleen kentällä, jatkakoot samaan malliin.
Menee ehkä vähän oman pojan suojelemiseksi väittää Nurmen pimentoa Fröbergin viaksi. Kyllä Makke menetteli kiekkoja ihan itse eikä oikein edelliskaudelta tuttuja haastoja näkynyt ollenkaan. Että jos Fröberg oli hukassa, niin oli kyllä Nurmikin. Mutta eiköhän se siitä parane molemmilta ja yhteisvaikutuksena.Fröberg ollut niin hukassa että syö väkisin tehoja, ei omasta mielestä tänään Nurmi mitenkään heikosti pelannut.
Joo no ei ihan parasta Nurmea, mutta oli siellä useampi luotu paikka ja haasto. Fröberg ollut valtava pettymys toivottavasti parantaa paljon.Jos Porin tietäjiä olisi uskominen, ja miksei olisi, niin olisi luullut näkyvän heittämällä vähintään 28 pitkää kiekkoa.
Menee ehkä vähän oman pojan suojelemiseksi väittää Nurmen pimentoa Fröbergin viaksi. Kyllä Makke menetteli kiekkoja ihan itse eikä oikein edelliskaudelta tuttuja haastoja näkynyt ollenkaan. Että jos Fröberg oli hukassa, niin oli kyllä Nurmikin. Mutta eiköhän se siitä parane molemmilta ja yhteisvaikutuksena.
Talvitien ja Marjalan avulla syntynyt yv-maali oli kuitenkin hieno. Yksinkertainen voi toimia ylivoimalla. Tuosta mallia!