Heeeetkinen...Parraton Grönborg <=> Nuori Lämsä (ihan poika vielä) - hehän ovat kuin kaksi marjaa. Toi olisi jo Jalosen varusteiden mittaamisen verrattava likainen temppu.Itse luotan siihen että Tepes-valtuusto käy salaa ajamassa Grönborgilta parran, mikä sekoittaa Tapparan.
Mun mielestä parraton Grönborg näyttää Uramalta. Uramalle tekoparta ja Tapparan koppiin sekoittamaan taktiikat?Heeeetkinen...Parraton Grönborg <=> Nuori Lämsä (ihan poika vielä) - hehän ovat kuin kaksi marjaa. Toi olisi jo Jalosen varusteiden mittaamisen verrattava likainen temppu.
Sama. Mulla kaikki jännitys jäi siihen, että päästiin ensin sääleihin ja siitä jatkoon. Kaikki muu on plussaa tämän kauden joukkueelta.Jotenkin levollinen olo tästä sarjasta. Jos saappaat jalassa kaadutaan, niin ihan sama mikä on sarjan lopputulema. Ainakaan tällä hetkellä ei jotenkin jännitä, vaikka varmasti 18:30 alkaen taas jännittääkin. Nautitaan nyt!
Ostan tämänkin vertailun.Mun mielestä parraton Grönborg näyttää Uramalta. Uramalle tekoparta ja Tapparan koppiin sekoittamaan taktiikat?
Nuo kaikki kolme vois olla kyllä veljeksiäOstan tämänkin vertailun.
Oli miten oli look-a-like kameran haltija hereillä perjantaina, riippumatta siitä seisooko aitiossa pukki vai tonttu.
Kieltämättä piirteitä sekä Lämsästä että Uramasta.
Ihan poika vielä!
Sama. Mulla kaikki jännitys jäi siihen, että päästiin ensin sääleihin ja siitä jatkoon. Kaikki muu on plussaa tämän kauden joukkueelta.
Totta helvetissä tässä nyt pitää pystyä vähintään samaan kuin JYP-sarjassa 2008-2009, jolloin sarjaa dominoiva tuleva mestarijoukkue laitettiin meidän kotihurmoksen kautta yllättävän tiukoille kun otteluvoitot olivat neljän pelin jälkeen 2-2. En odota ensimmäisistä vieraspeleistä kuin persraiskuita, mutta kotona kun hoidettaisiin kaksi ekaa, niin vittu mitkä paineet Tapparalla olisi vitospeliin lähdttäessä. Lindbergiltä siihen huippuilta ja kiekkojumalilta pari sopivaa pomppua.
Täsmälleen sama. Turkulaisella pessimismillä odotan tältä illalta vielä ihan ylikävelyä eli 2-3 päästettyä heti ensimmäiseen erään. Mutta perjantailta jo ihan muuta. Kyllä kotiareenalla se yksi pitää ottaa. Jos toinen tulee ryöstönä reissusta niin vielä makeampaa. Lukko-sarjan yleisilme ylitti odotukset eli annetaan jätkille mahdollisuus tehdä niin tässäkinOdotan tältä sarjalta, että saatas kaksi tai edes yksi voitto. Mikäli Tapparalle riittää neljä peliä voittaa tämä sarja, niin ois se itelle vähän pettymys. Eteneminen välieriin sen sijaan ei kuulu odotuksiini, mutta totta kai saa senkin suorittaa. Muuten on aika levollinen mieli, kun ei tavallaan ole enää mitään hävittävää vaan voitettavaa.
Mielenkiintoinen kiekkoilta luvassa. TPS:n oikeastaan ainut etu on se että saanut pelata eikä odottaa pelejä niin kuin Tappara. Toivottavasti pojat lähtee otteluun sillä "mualiman kuululla" selkäseinää vasten asenteella joka on tuonut voittoja. Tappara voitti runkosarjan mutta siitä huolimatta pelasi ailahtevevasti. TPS:ääkään vastaa ei runkosarjassa oikeasti esittänyt kummoisia. Materiaali etu on kuitenkin niin valtava että TPS:n poikien pitää kasvaa Ruskon Leijonan mittoihin jotta yllätys mahdollisuus tässä sarjassa olisi.