Eilisen peliesitys yhdistettynä Toman kommentteihin pressissä antoi ainakin mulle sellasen käsityksen, että jätkiä ei paljon kiinnosta pelata tosissaan kauden tärkeimmillä hetkillä ja odottavat lähinnä kesälomaa. Mielenkiintoisia persoonia joukkueessa siinä tapauksessa. Joko siellä on huono joukkuehenki tai aivan olematon vaatimustaso tai sitten molemmat.
Jännästi Tepsi olisi siis taas onnistunut kasaamaan tuollaisen yksi yhden ja,yhden... jos vielä toisen otan-puolesta joukkion 13 vuoden sisään. Saavutus sekin.
Toimistolla voisivat lukea vaikka Rooman nousu ja tuho sekä virtahepo olohuoneessa (poistaa alkoholin,vaihtaa tilalle itsekkyyden).
Itse urheiluromantikkona ja Tepsin fanina katson pelit kuitenkin loppuun asti. Jollei muuta niin on siellä mielenkiintosta seurattavaa mm. Marjala sekä miten Miettinen pystyy säilyttämään arvokkuutensa ja uskottavuutensa. Itse edelleen tykkään Tomasta. Hän ansaitsee mielestäni ensi kauden ja toivottavasti saisi itse mahkun vaikuttaa kokoonpanoon. Jotenkin olo että Urama Erkan mandaatilla vaikuttaa tosi paljon pakettiin. Kallio toki myös. Kallion ruotsin "löydöt "ei aina ole löytöjä. Wernblom, Fröberg olleet ok. Toki etenkin Fröberg olisi voinut tehdä pari enemmän mutta statsien mukaan niitäkään ei voinut odottaa. Lindroth on vastannut huutoon. Arell on ollut taattua hyvää laatua. Mitali hiukan himmentynyt Lindrothik otettua isomman roolin.
Kyllä meitä faneja koitellaan. Täytyy muistaa että hopeakaudet olivat ihan tuossa ja ne eivät olleet tylsiä
Itse jotenkin odotan uutta hallia keskustaan ja siitä alkaisi uusi aika; ennen ja jälkeen Gatoraden.
Haaveilen, että rakentavat sen niin että olisi esim lounasravintola josta näkisi treenejä. Sitten joku sanoo, että herää unesta .
Itsekin kävin junnuna paljon kupittaan hallilla katsomassa niin tuton kuin Tepsin treenejä. Siihen aikaan sai vielä mailoja pyytämällä ja kiekkoja löysi niin pirusti. Näin fanit ja pelaajat lähentyisi automaattisesti ilman hirveitä jalkautumisia sinällään erilaisiin arvokkaisiin tapahtumin esim saattamaan syksyllä keltaliivejä kouluun.