Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 013 175
  • 22 362

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos Bertrand voittaa maalipörssin/tehoilee kaikkialla muualla kuin Tepsissä, niin Lindstenillä on vähän toisinpäin
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Huomaa yleisössäkin eron, kun pelataan viihdyttävää lätkää. Huomattavasti enemmän jo ensimmäisessä erässä yleisö mukana, kun ei vaan peruutella ja kuolla tylsyyteen katsomossa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Huomaa yleisössäkin eron, kun pelataan viihdyttävää lätkää. Huomattavasti enemmän jo ensimmäisessä erässä yleisö mukana, kun ei vaan peruutella ja kuolla tylsyyteen katsomossa.

Lopulta tämä on viihdettä ja hupia yhtä kaikki. Se, että joku riskien minimointi excel-jääkiekko on todennäköisyyslaskelmina tehokkaampaa ja tuotteliaampaa pitkässä juoksussa, niin sitä se ei ole välttämättä a) katsomoon b) koppiin c) sponsoreille d) telkkariin. Menestyvän konseptin voi rakentaa monella tavalla, mutta pelisysteemin pitää olla myös sopivan joustava
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Erän loppuun sellainen sitten. Vitun vittu.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Sport pelaa paineen alta kyllä huomattavasti fiksummin kuin JYP tai HPK. Norsu/ränni omista keskelle ja pääsee usein ylivoimaisena hyökkäämään hyökkäyssinisen yli.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
No, posin kautta, tämän kauden TPS taistelee kyllä voittoon, vaikka vastustaja tulee rinnalle ja vaikka ohi. Jos olisi Ahokas vielä penkin takana niin peli olisi tässä kohdin ohi ja Sport tekee seuraavassa erässä 5 maalia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mites muut on nähny Rafkinin suoritukset nyt näissä ensimmäisessä kahdessa pelissä + 1 erä Sport pelistä?

Mun mielestä on näyttänyt, että on vähän ekstra puristusta ja pientä höntyilyä. Tällaista ei näkynyt harjoituspeleissä. Esim. Ylivoimilla on näkynyt että ajatus ei mene lainkaan yhteen Palmun kanssa, koska Rafkin liikkuu viivassa oudosti. Eilisessä 5v3 yv:ssä ainakin mun näkemyksen mukaan Rafkin tuossa viivassa sekoitti sitä aika paljon. Tää on toki mun näkemys ainoastaan, että voi olla et olen väärässäkin tässä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Mites muut on nähny Rafkinin suoritukset nyt näissä ensimmäisessä kahdessa pelissä + 1 erä Sport pelistä?

Mun mielestä on näyttänyt, että on vähän ekstra puristusta ja pientä höntyilyä. Tällaista ei näkynyt harjoituspeleissä. Esim. Ylivoimilla on näkynyt että ajatus ei mene lainkaan yhteen Palmun kanssa, koska Rafkin liikkuu viivassa oudosti. Eilisessä 5v3 yv:ssä ainakin mun näkemyksen mukaan Rafkin tuossa viivassa sekoitti sitä aika paljon. Tää on toki mun näkemys ainoastaan, että voi olla et olen väärässäkin tässä.

Varmaan ymmärtänyt oman saumansa ottaa paikka Johanssonin ohi ja siksi vähän maila pyörii kädessä. Hyvä tästä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös