Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 008 691
  • 22 362

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
O
Tällä kertaa olen varautunut illan koitokseen Lonkerolla. Toki ostin varmaan liian vähän. eka auki jo
Laimeilla liemillä olet liikenteessä. Täällä yksi GT imetty ja toinen tekeillä hameväen toimesta. Hyvää ja tod.näk. vitutuksentäyteistö peli-iltaa. Kippis!
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tällä kertaa olen varautunut illan koitokseen Lonkerolla. Toki ostin varmaan liian vähän. eka auki jo

Ite olen kolmesta asti tiputellut tasaisesti ettei tuleva tappio vituttaisi niin paljoa. Toisaalta tässä on jo asennoitunut siihen että turpaan tulee alistuneella pelaamisella. Kunhan siellä näkyisi sitä taisteluilmettä niin tappiokaan ei niin paha asia olisi.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kunhan siellä näkyisi sitä taisteluilmettä niin tappiokaan ei niin paha asia olisi.

Tämähän se monesti riittäisi.

Jos siellä jotain systeemiä noudatettaisiin ja jokainen antaisi kaikkensa, niin eihän sille juuri mitään voi jos paremmalleen häviää.

Mutta allekirjoittaneella pistää vituttamaan, jos pelaamisesta palkaa saavat läpsyttelevät sen kaksi ja puoltuntia ja silloin tällöin anovasti katsovat tuomaria päin kun huolimattomuuttaan kaatuvat.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maikkarin pelleilyn (samalla katseluoikeudella ei voi katsoa kahdella laitteella yhtä aikaa; poika nyt katsoo ja minä en) takia peliä en näe. Voi olla ihan hyväkin.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Maikkarin pelleilyn (samalla katseluoikeudella ei voi katsoa kahdella laitteella yhtä aikaa; poika nyt katsoo ja minä en) takia peliä en näe. Voi olla ihan hyväkin.
Juur näin! Kotona ei katsella samaa peliä, jos olen mökillä ja katson peliä. Maikkarin nihilismille pitää tehdä jotain, kun eihän siinä mitään järkeä ole maksaa kahta sopimusta, että saa sen toimimaan niin, että toimii kummassakin paikassa yhtä aikaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Maikkarin nihilismille pitää tehdä jotain,
Vai olisiko kyse siitä, että Veijo ja Keijo, joista toinen asuu Raisiossa ja toinen Sotkamossa, eivät voi jakaa tilausta.
Ihmettelen valtavasti tästä asiasta narisemista milloin minkäkin operaattorin yhteydessä. Itse ainakin rajoittaisin aivan samalla tavalla tunnuksia, jos minulla tämmöinen palvelu olisi tarjota.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Pakko vähän rajoittaa, että ei oo ihan tuiterissa pelin alkaessa, kun kuitenkin kuudelta jo herännyt. Pitäis baariinkin lähteä. Olis varmaan parempi vaihtoehto, kuin häviön kattelu. (oikeesti ostin liian vähän juomaa ja alkaa loppumaan jo :D )
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vai olisiko kyse siitä, että Veijo ja Keijo, joista toinen asuu Raisiossa ja toinen Sotkamossa, eivät voi jakaa tilausta.
Ihmettelen valtavasti tästä asiasta narisemista milloin minkäkin operaattorin yhteydessä. Itse ainakin rajoittaisin aivan samalla tavalla tunnuksia, jos minulla tämmöinen palvelu olisi tarjota.

No CMoren aikana ei tämä tuntunut olevan ongelma ja onhan toisaalta näitä tupla- / perhetilauksiakin (pieni lisähinta) muillakin suoratoistopalveluilla. Itsekin voisin muutaman lisäeuron maksaa mutta en kahta lisenssiä kun kuitenkin pojankin kanssa usein ollaan yhteisenkin laitteen äärellä katsomassa. Pelisilmä ei olisi pahitteeksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä näen tässä korpivaelluksessa oikeastaan vain positiivisena sen, että nyt tuolla ei voida vain matkustajina katsella, kun Palmu tuo kiekon alueelle ja tekee mitä tekee. Nyt joutuu muutkin ottamaan vastuuta. Ja kyllä, ikävää ettei Palmu ole rosterissa.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Vai olisiko kyse siitä, että Veijo ja Keijo, joista toinen asuu Raisiossa ja toinen Sotkamossa, eivät voi jakaa tilausta.
Ihmettelen valtavasti tästä asiasta narisemista milloin minkäkin operaattorin yhteydessä. Itse ainakin rajoittaisin aivan samalla tavalla tunnuksia, jos minulla tämmöinen palvelu olisi tarjota.
En tiedä, mutta ei Liiga ja TPS mitään elämää suurempaa ole, että siitä pitäisi maksaa luokkaa 85 euroa/kk, että satunnaisesti pojat voi kotona katsoa samaa peliä kuin itse katson mökillä. Jostain syytä MTV haluaa rajoittaa urheilun katsomista, mutta muita ei taida rajoittaa. Ei ainakaan äsken niiden chatissä Marianne kertonut muusta kuin urheilurajoituksista. Semmoista se on, kun joukossa on hanttapuleja, jotka käyttää järjestelmää väärin.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Saatana. Puolustus tarvitsee sellasen poliisin joka heittää hiuksista vittuun kaikki tosta maalin edestä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Itq! Turkulaiset taklaa...
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Vittu mitä mestislätkää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös