nikkethegreat
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, FLA, NYR
Ei sunkkaa tästä mitään videokoostetta olisi missään saatavilla? Taitaa olla liikaa vaadittu...
Kärki on kyllä todella kapea hyökkäyksen osalta. Yhtä laituria huutaisi Fröbergin ja Nurmen vierelle. Haapanen voisi hyvin mennä Marjalan ja Intosen kanssa kolmannessa.
Jos mennään näillä, Intonen on melkein laitettava Fröbergin laitaan ja Marjala tai Munkki kolmannen keskelle.
Palmu-Talvitie-Dudas on hyvä ketju. Oli joka vaihdossa vaarallinen.
DeNaplesin ollessa jäällä päästiin tosi monesti omista pois heti. Kaveri ei koita mitään temppuja tai palauttele alaspäin. Vaan antaa samantien ykkössyötön lähimmälle kaverille. Se, että onko se ulkkaripaikan arvosta on toinen juttu.
Solidsportilta näkyy hintaan 9.90€Näkyyköhän jostain tuo tämän päivän Djurgården-matsi?
Näkyyköhän jostain tuo tämän päivän Djurgården-matsi?
Hallilta. Ilmaiseksi!
Sen verran vähän tuli turskaa taloudessa, että vielä on varaa maksaa tuomareille.Miten ei Haapasen kampista tullut mitään? :D
Ettei päästä Tepsiä yvlle?Sen verran vähän tuli turskaa taloudessa, että vielä on varaa maksaa tuomareille.
Maksetaan siitä että jäähyjä ei tule? Okei.Sen verran vähän tuli turskaa taloudessa, että vielä on varaa maksaa tuomareille.
Johansson on ollut tänään heikko myös omassa päässä.Etenkin näissä ylivoimissa kyllä huolestuttaa miten heikko Johansson on viivassa
Mä oon ollut aina hiljaista poikaa päivän talouslukemien jälkeen.. Seuran mukana mennään jatkossakin täydellä sydämellä, mutta tänään olen huililla. Lukemat nähtyä teki mieli oksentaa.Jes, lisää brenkkua. Jatkakaa te matsin seuraamista. Ei saatana.