Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 011 078
  • 22 362

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No miten muuten olet nähnyt Tepsin pelin? Kyllä se vika on jossain syvemmällä kun Lindstenin pelaamisessa.
Tsekkaa viestihistoriani alkukauden ajalta, niin saat kattavan kuvan miten näen Tepsin pelin.
 

12961

Jäsen
Jaloissa taas. Ei oikein takaa-ajo lähde.
Kun ei mene yhtään syöttöäkään perille. Ei tästä tule lasta eikä paskaa.

Aika klassinen kuvio. Alun hallinta, pelin kääntyminen ja uskon loppumisesta seuraava väkinäinen puskeminen ja mailan puristaminen.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Joukkueen ykkössentteriltä odottaisi kumminkin hiukan enemmän kun 16 matsiin 2+7=9.

Mutta niin kauan kun Kallio ja Urama näitä raahaa Tepsiin niin olkoon niin. Sport ja Jämsä kyykyttää meitä. Noloa.

Vastaa vielä mun kysymykseen, kun mä annoin sulle vastauksen.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ekan erän jälkeen ei yhtään kunnon maalipaikkaa.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Tänään voi kyl jo sanoa, ei kyl edes pompi meille.

Mut mä oon kyllä ihan tyytyväinen peliin tähän asti. Maalipaikat on olleet parempia verrattuna aikasempiin peleihin menneinä viikkoina.

Peli edelleen aaltoilee, mut oishan se nyt melko omituista jos me pyöritettäisiin 60 minuuttia.

Tästä häviämisen pelosta ja maalinteon tuskasta kun vaan nyt onnistumisten myötä päästäisiin niin varmasti voitetaan pelejä.

En jaksa lähteä joukkueen rakennuksesta tässä edes väittelemään. En tiiä siitä mittä.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos unohdetaan että tietyt pelaajat pelaavat väärissä rooleissa niin tiettyjä pelaajia ei kuuluisi olla joukkueessa ollenkaan. Koskisen paikka on ihan muualla, Dudaksen kuuluisi vetää jotain Egyptin 1. divaria.

Dudasta joudutaan vielä peluuttamaan yläketjuissa ja mies häviää kaikki kaksinkamppailut eikä edistä ketjun tekemistä mitenkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös