Samat tunarit siellä on kasaamassa seuraavankin kauden joukkuetta. Vittu mä en jaksa tätä enään.Välikausi tämä on, ei sille minkään voi. Ensi kaudeksi Toma saa ehkä jo sopivampia pelaajia…tai sitten ei.
Samat tunarit siellä on kasaamassa seuraavankin kauden joukkuetta. Vittu mä en jaksa tätä enään.Välikausi tämä on, ei sille minkään voi. Ensi kaudeksi Toma saa ehkä jo sopivampia pelaajia…tai sitten ei.
Ensi kaudeksi Toma saa ehkä jo sopivampia pelaajia…tai sitten ei.
Voisiko pelikirjastakin löytyä jotain muuta variaatiota kuin meidän pelin ja tamin 60 minuutin paineen yhdistelmä?
Mitäs paskaa minä nyt kaatelen. Näinhän se sopimus syntyi.Mites nämä muut isopalkkaiset on hommansa hoitanut?
Sinä kaatelet paskasaavia Lindstenin niskaan kun tuolla pyörii pari muutakin pelaajaa.
Sinä haet syntipukin mutta et näe kokonaisuutta edes vähää.Mitäs paskaa minä nyt kaatelen. Näinhän se sopimus syntyi.
Sille, että sä et näe tätä Lindstenin paskuutta minä en voi mitään.
Ihan turha naulata Lindstedia tuosta. Perkele siellä voi kärkiketjut ja ylivoima tehdä myös tulosta. Kukaan ei ole kyllä maininnut millä kiikareilla Nurmikin vetää.
Mutta eihän sitä Makkea saa dissata.
Mitä Fröberg antaa?Paskaa annetaan kaikkien niskaan jotka sen ansaitsevat.
Lindsten ei ole syyllinen siihen että sai sopimuksen, mutta tuolle jengille hän ei tuo yksinkertaisesti yhtään mitään.
Mitä Fröberg antaa?
Eli yksittäistä pelaajaa ei saa kritisoida?Sinä haet syntipukin mutta et näe kokonaisuutta edes vähää.
Ihan turha naulata Lindstedia tuosta. Perkele siellä voi kärkiketjut ja ylivoima tehdä myös tulosta. Kukaan ei ole kyllä maininnut millä kiikareilla Nurmikin vetää.
Mutta eihän sitä Makkea saa dissata.
Joukkueen ykkössentteriltä odottaisi kumminkin hiukan enemmän kun 16 matsiin 2+7=9.Eilen esim voittomaalin. Mitä Lindsten antaa?
No miten muuten olet nähnyt Tepsin pelin? Kyllä se vika on jossain syvemmällä kun Lindstenin pelaamisessa.Eli yksittäistä pelaajaa ei saa kritisoida?
Jos luet viestejäni, niin aika vahvasti olen antanut rapaa ihan kollektiivisesti. Kannattaa lukea niitä viestejä.