Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 011 066
  • 22 362

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koosteet kun pyörii niin helpon näköistä on maalinteko Ässillä ja vaikkapa Ilveksellä. Kiekkoa maalille vaa. Edelleen tuntuu osalla pelaajista määränpää olevan kaukalon kulma.

Hyvää tänään ollut ettei ihan väkisin pusketa vastustajan träppiin vaan taas on alettu hakemaan alhaalta uutta vauhtia niin kuin alkukaudestakin ja se tuotti tulosta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että jääkiekossa tarkoitus on voittaa vastustaja eikä oman joukkueen tarkoituksena ole hävitä.
Kyllä mutta tässä umpisolmussa pari häkkiä voisi avata jopa tuota joukkueen ahdistusta mikä on silmiinpistävää.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että jääkiekossa tarkoitus on voittaa vastustaja eikä oman joukkueen tarkoituksena ole hävitä.
Nämä Auriksen lohkaisut ovat kyllä aina niin asteikon kärkipäästä, ehkä ylikin! =D=D=D
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Voiskos ton "some-klassikko" lisänimen pudottaa jo pois? Pikemminkin "unilääke" tai vastaava sopisi paremmin. On tuo Kärppien pelikin vaan niin unettavaa ettei paremmasta väliä... Miettikää nyt, yli 4min erää mennyt ja eka torjunta tepsille.

Edit. eihän tässä tepsi taaskaan pääse oikein maalipaikoille. Tää on taas niin nähtävissä; tällaista mitäänsanomatonta lätkyttelyä 2+ erää ja sitten joku Hyry tai Anttila roiskaisee sen avausmaalin.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tokassa erässä ollaankin pyöritty omassa päädyssä. Kovin on nihkeää.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Avasin lähetyksen ja olipa taas yllätys, kun ruudulla on 0-0.

Onko Tommi löytänyt Ahokkaan salaisen pelikirjan jostain kätköistä?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vali torjuu, kun Kärpät yllättäen saa ylivoimahyökkäyksen.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Katsooko tätä paskaa vielä joku? Tilastojen valossa kotijoukkue suorastaan dominoinut!
Yksi maalipaikka koko pelissä, sekin Väisäsellä joka näytti yllättyneen tilanteesta enemmän kuin kukaan muu hallissa.

Kärpillä vaarallisimmat paikat vastaiskuista, Tepsukalla ei paikkoja muutoin lainkaan.

Nyt yv ja aika sotkea kiekollinen peli.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
En tiedä vaadinko liikaa mutta toivottavasti saadaan tällä kertaa ite paremmat paikat ylivoimalla kuin vastustaja alivoimalla
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös