Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että jääkiekossa tarkoitus on voittaa vastustaja eikä oman joukkueen tarkoituksena ole hävitä.Pari maalia jos pojat räppäis tänään niin olisin tyytyväinen. Ihan sama vaikka hävittäisiin.
Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että jääkiekossa tarkoitus on voittaa vastustaja eikä oman joukkueen tarkoituksena ole hävitä.Pari maalia jos pojat räppäis tänään niin olisin tyytyväinen. Ihan sama vaikka hävittäisiin.
Zodiac ei tätä varmasti tiennytkään. Hyvä, että tulit selventämään jääkiekon sääntöjä.Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että jääkiekossa tarkoitus on voittaa vastustaja eikä oman joukkueen tarkoituksena ole hävitä.
Kyllä mutta tässä umpisolmussa pari häkkiä voisi avata jopa tuota joukkueen ahdistusta mikä on silmiinpistävää.Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että jääkiekossa tarkoitus on voittaa vastustaja eikä oman joukkueen tarkoituksena ole hävitä.
Nämä Auriksen lohkaisut ovat kyllä aina niin asteikon kärkipäästä, ehkä ylikin! =D=D=DMinä kun olen ollut siinä käsityksessä, että jääkiekossa tarkoitus on voittaa vastustaja eikä oman joukkueen tarkoituksena ole hävitä.
Yksi maalipaikka koko pelissä, sekin Väisäsellä joka näytti yllättyneen tilanteesta enemmän kuin kukaan muu hallissa.Katsooko tätä paskaa vielä joku? Tilastojen valossa kotijoukkue suorastaan dominoinut!