Korpikoski, Nurmi ja Palmu on jo kolmestaan tosi kallis paketti.Voiko tuo TPS-joukkue todellakin maksaa 2,8 miljoonaa euroa?
Korpikoski, Nurmi ja Palmu on jo kolmestaan tosi kallis paketti.Voiko tuo TPS-joukkue todellakin maksaa 2,8 miljoonaa euroa?
Kyllähän tuon joukkueen tuskan näkee jo katsomoonkin.Hitto mikä kiima ja taistelu. Nälkäinen joukkue jäällä.
Korpikoski, Nurmi ja Palmu on jo kolmestaan tosi kallis paketti.
Tuon puukäden palkka on totta tosiaan myös suuri. Sanoisin, että esityksiin nähden jopa liian iso.Fröberg huutaa hep....
Kyllähän tuon joukkueen tuskan näkee jo katsomoonkin.
Vitut saatu sitäkään.saatiin yksi maali aikaan...
No ei saatukkaan. Mitähän peliä mä olen ollut katsomassa? :DVitut saatu sitäkään.
A-junnujen peliä Turussa?No ei saatukkaan. Mitähän peliä mä olen ollut katsomassa? :D
En yhtään ihmettelisi vaikka tällainen jossain vaiheessa paljastuisi.Minkä takia ei voida vetää sitä koohotus kiekkoa ja että niitä läpäreitä ja yvhyökkäyksiä tulisi omiin. Toimi harkka ja alkukaudella. Onko siellä Erkka ja Rale näyttänyt Miettiselle excelistä, että Vierumäellä ei näin tehdä
Joo, ei kannata vaivautua.Itse en näe peliä tänään, teidän kommentien perusteella en menetä mitään. Ilmeisesti sama hiihtely jatkuu?