Ei tuosta pihalle lähdetä. Aivan sama, pää irti tuolta kyrvältä. Jos Lauridsen ei tee mitään, olen ihan vitun pettynyt.
Miksi? Puhdas ja kova taklaus. Pää alhaalla Lehtonen tulee maalin eteen. Eiköhän Sisukin ota tästä oppia ja ensikerralla ei tee noin. Joku tommitikka olisi voinut oikeasti satuttaa tuossa.
Ei tuosta pihalle lähdetä. Aivan sama, pää irti tuolta kyrvältä. Jos Lauridsen ei tee mitään, olen ihan vitun pettynyt.
Koska, ei voi olla reagoimatta, jos oma junnu kolataan paskaksi. Oli sitten puhdas tai ei. Ja pää ylhäällä tuossa Lehtonen pelasi, oli vaan niin kova, että pää retkahti.Miksi? Puhdas ja kova taklaus. Pää alhaalla Lehtonen tulee maalin eteen. Eiköhän Sisukin ota tästä oppia ja ensikerralla ei tee noin. Joku tommitikka olisi voinut oikeasti satuttaa tuossa.
Miksi? Vetämällä Repoa tai muuta vapaastivalittavaa suippokorvaa lujaa kuuppaan, niin että katsoo ristiin loppuikänsä, jonka jälkeen ei enää seuraavaksi tapahdu vastaavaa.Miksi? Puhdas ja kova taklaus. Pää alhaalla Lehtonen tulee maalin eteen. Eiköhän Sisukin ota tästä oppia ja ensikerralla ei tee noin. Joku tommitikka olisi voinut oikeasti satuttaa tuossa.
Koska, ei voi olla reagoimatta, jos oma junnu kolataan paskaksi. Oli sitten puhdas tai ei. Ja pää ylhäällä tuossa Lehtonen pelasi, oli vaan niin kova, että pää retkahti.
Pää ylhäällä? Katsoi kyllä, että Repo tulee, mutta päätti sitten taklauksen vastaanottamisen sijaan kurkotella kiekkoa ja katsoa luistimiin. Jos tässä jotain reagoidaan niin junnulta ajokortti hyllylle vähäksi aikaa.Koska, ei voi olla reagoimatta, jos oma junnu kolataan paskaksi. Oli sitten puhdas tai ei. Ja pää ylhäällä tuossa Lehtonen pelasi, oli vaan niin kova, että pää retkahti.
Jos mustavalkoinen pelaaja makaa maassa sinikeltaisen taklauksen johdosta, niin pitää se käydä kuittaamaasa, vaikka sitten puhtaasti.Mä ymmärrän jos on likainen tai siinä rajamailla, mutta et sä nyt vittu täysin puhtaasta taklauksesta lähde ketään hakemaan. Toivottavasti Lauridsenkaan ei ole niin idiootti.
Mä ymmärrän jos on likainen tai siinä rajamailla, mutta et sä nyt vittu täysin puhtaasta taklauksesta lähde ketään hakemaan. Toivottavasti Lauridsenkaan ei ole niin idiootti.
Kyllä. Jos olisi ollut pää alhaalla niin taklaus olisi osunut päähän.Pää ylhäällä? Katsoi kyllä, että Repo tulee, mutta päätti sitten taklauksen vastaanottamisen sijaan kurkotella kiekkoa ja katsoa luistimiin. Jos tässä jotain reagoidaan niin junnulta ajokortti hyllylle vähäksi aikaa.
Jos mustavalkoinen pelaaja makaa maassa sinikeltaisen taklauksen johdosta, niin pitää se käydä kuittaamaasa, vaikka sitten puhtaasti.
Mihin vittuun tämä nyt liittyy?Okei. Siellä pitäis tänään siis olla jo 4 pelaajaa Tepsiltä suihkun puolella (Lauridsen x2, Talvitie sekä Lehtonen)
Mihin vittuun tämä nyt liittyy?
Vai ilmat pihalle?Miksi vitussa Lehtonen on kentällä? Liigan aivotärähdysprotokollat ja valmennus? Mitävittua
Vai ilmat pihalle?
Sanoinko jossain niin. Tilanteessa, jossa oma pelaaja jää makaamaan merkittävän pitkäksi aikaa jäähän, niin pitää jotenkin reagoida. Jos sun mielestä ei tarvitse niin ok.Jos jokaisesta puhtaasta taklauksesta pitää noutaa. Äkkiä loppuu kaverit kesken.
Ei se nouto tarkoita sitä että lähdetään ulosajoa hakemaan, vaan ihan muistutusta. Ei siellä ketään lähdetä noutamaan niin että siitä itse ulosajo otetaan, jos kaveri on antanut kovan puhtaan pommin.Jos jokaisesta puhtaasta taklauksesta pitää noutaa. Äkkiä loppuu kaverit kesken.
Niinpä. Yksi vajaa liigaerä taas tärkeämpi kuin pelaajan terveys.Miksi vitussa Lehtonen on kentällä? Liigan aivotärähdysprotokollat ja valmennus? Mitävittua