Ainakin itse ennustin miehen tekevän sen 25-30p ja sinne se lukema runkosarjan jälkeen tulee osumaan.. Ei oo kukaan ainakaan mun mielestä puhunut vähintään 30 pisteestä.Ei näin voi olla. Ennen kautta täällä kovasti huudettiin miten Talvitie menee kakkosen keskellä ja odotettavissa 30p vähintään.
Meillä on edelleen liikaa näitä hyviä kolmosen senttereitä ja puuttuu se oikeasti HUIPPU sentteri.
Millä tavalla nämä kolme? Fröberg on tismalleen samanlainen kuin Carlson. Palve on helvetin huono omiin ja Kovarcik pelaa uransa ensimmäistä hyvää kautta.
Mun silmään tuo ei näyttänyt rikkeeltä. Enemmänkin huono pomppu josta Lukko pelaaja iski kiinni ja huonossa asennossa Nurmi kaatui.Aivan hirveä koukku oli taas Nurmessa ja siitä meille kiekonmenetys. Nää pitäis viheltää
Talvitie yli 30 pisteen vauhdissa, tietty jos nyt meni rikki ei tule sellaisia pisteitä tekemään.Ainakin itse ennustin miehen tekevän sen 25-30p ja sinne se lukema runkosarjan jälkeen tulee osumaan.. Ei oo kukaan ainakaan mun mielestä puhunut vähintään 30 pisteestä.
Mutta jätkä sä vikinää.. Ei susta muuhun taida ollakkaan :).
Jep ja enemmän tässä on jengi siitä puhunut kun Intonen loukkaantui niin Talvitie joutuu ottamaan liian suurta roolia. Kesällä puhuttiin valtaosan toimesta siitä että Talvitie haastaa hyvin Intosta kakkosen paikasta, mutta on lähtökohtaisesti kolmosen sentteri. Ärripurri päällä niin kaikki on paskaa.Ainakin itse ennustin miehen tekevän sen 25-30p ja sinne se lukema runkosarjan jälkeen tulee osumaan.. Ei oo kukaan ainakaan mun mielestä puhunut vähintään 30 pisteestä.
Mutta jätkä sä vikinää.. Ei susta muuhun taida ollakkaan :).
Niska retkahti. Puhdas oli. Tuli kuolleesta kulmasta maalin edestäKai se päähän osui kun tuollain tippu kuin perunasäkki.