Peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 997 831
  • 22 362

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Ei näin voi olla. Ennen kautta täällä kovasti huudettiin miten Talvitie menee kakkosen keskellä ja odotettavissa 30p vähintään.

Meillä on edelleen liikaa näitä hyviä kolmosen senttereitä ja puuttuu se oikeasti HUIPPU sentteri.
Ainakin itse ennustin miehen tekevän sen 25-30p ja sinne se lukema runkosarjan jälkeen tulee osumaan.. Ei oo kukaan ainakaan mun mielestä puhunut vähintään 30 pisteestä.

Mutta jätkä sä vikinää.. Ei susta muuhun taida ollakkaan :).
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos tästä kevään peleihin selvitään, niin musta tuntuu, että tämä Fröberg on timanttia siellä. Mutta nykyotteet eivät puolla kauhean pitkää kevättä, mutta eiköhän tämä tuska vielä helpota.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Millä tavalla nämä kolme? Fröberg on tismalleen samanlainen kuin Carlson. Palve on helvetin huono omiin ja Kovarcik pelaa uransa ensimmäistä hyvää kautta.

Carlsson on Fröbergin kaltainen, joskin tehokkaampi. Pelicans myös roolittanut jenginsä vähän laituripainoitteiseksi, kun on Laschia ja Jämseniä. Vaikka Palmusta ja Nurmesta pidänkin, niin pakosti kyllä vaihtaisin meidän kolmikon heihin.

Palveesta on mielestäni keskusteltu täällä jo tarpeeksi. Vähän turhan paljon täällä on miten Palve olisi huono joukkuepelaaja tai huono omissa. Mitä faktaa tällaisesta on? Hyökkäyspäässä Liigan taitavimpia pelaajia.

Katsoin Jukureilta yhden pelin ja sen sekä tilastojen perusteella ottaisin Kovarcikin koska vain. Äärimmäisen taitava ja työteliäs pelaaja. Näkyy myös tällähetkellä tulostaululla.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Lopussa rakennettiin hyvä paikka mutta Lukon veskari nappasi kyllä hyvin. Harmittaa 2-0, sillä mun mielestä peliesitys on ollut parempi kuin mitä numerot kertovat.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Ainakin itse ennustin miehen tekevän sen 25-30p ja sinne se lukema runkosarjan jälkeen tulee osumaan.. Ei oo kukaan ainakaan mun mielestä puhunut vähintään 30 pisteestä.

Mutta jätkä sä vikinää.. Ei susta muuhun taida ollakkaan :).
Talvitie yli 30 pisteen vauhdissa, tietty jos nyt meni rikki ei tule sellaisia pisteitä tekemään.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Pitkästä aikaa oikeasti vituttaa tilanne pelitapahtumiin nähden, kyllähän tässä TPS:llä kaikki avaimet on ollut
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
TPS:n otteista puuttuu se viimeinen terävyys, jolla maalit tehdään. Pitää mennä sota-alueelle eikä vedellä löysiä lerppuja Lukon maalivahdille. Lukko sen sijaan tulee Lindbergin maalille todella ryminällä eikä TPS:n pakit pysty riittävästi auttamaan omaa maalivahtiaan.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
En tiedä... periaatteessa taas ihan riittävästi on paikkoja ollut, mutta aivan väärille kavereille, ihan helvetin onnettomia on maalipaikoissa ratkaisut. Molemmat Lukon maalit tulleet paikoista, joita ei olisi pitänyt ikinä tulla jos olisi tilanteet pelattu oikein.

Maalintekopelissä ei silti voi loputtomiin tuudittautua siihen, että kivaa kun pelataan hyvin mutta turpaan tulee. Kyllä niitä maaleja on pakko alkaa tekemään. Rosteri on tähän lätkään kärjestä aivan liian kapea ja se näkyy ratkaisupaikoissa. Pakistossa on taas vielä pitkä matka tämän pelitavan kanssa opetella myös puolustussuuntaan pelaaminen järkevästi. Aivan liikaa tulee hazardeja ja laajalla rintamalla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ainakin itse ennustin miehen tekevän sen 25-30p ja sinne se lukema runkosarjan jälkeen tulee osumaan.. Ei oo kukaan ainakaan mun mielestä puhunut vähintään 30 pisteestä.

Mutta jätkä sä vikinää.. Ei susta muuhun taida ollakkaan :).
Jep ja enemmän tässä on jengi siitä puhunut kun Intonen loukkaantui niin Talvitie joutuu ottamaan liian suurta roolia. Kesällä puhuttiin valtaosan toimesta siitä että Talvitie haastaa hyvin Intosta kakkosen paikasta, mutta on lähtökohtaisesti kolmosen sentteri. Ärripurri päällä niin kaikki on paskaa.

Muutenkin kun ketjuja lukee niin vois kuvitella että ollaan jossain Saipan ja Kerhon kanssa tappelemassa siitä ettei oltaisi jumboja. Maalintekijöitä huudetaan, ollaan tehty kolmanneksi eniten, yv paskaa, ollaan siinä neljänsiä, pakit on kädettömiä, tehneet yli kaksi pistettä/peli. Aina ei ymmärrä missä pilvilinnoissa jengi elää ja mihin sitä näillä resursseilla oltaisiin tyytyväisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös