Expendable
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Tampa Bay Lightning
Onko pakko vetää rankkareita jos ei tahdo?
Täällä meinasi käydä tuon tilanteen jälkeen raivokohtaus, jonka seurauksena kahvikuppi meinasi lentää telkkaria päin.. Onneksi muistin, etten ole pelaaja ja että uusi telkkari maksaa heittoon nähden turhan paljon.Miten voidaan 3vs1 tilanne vetää noin päin vittua? :D
No mitä se siinä vaiheessa enää hyödyttää?Jos olisi selkeä rike ollut lehtistä kohtaan miksi ei ahokas protestoinut päätöstä?
Pisteet voi jakaa jo Kuopion kauppahalliinOnko pakko vetää rankkareita jos ei tahdo?
Tulikuumaakin kuumempi Johansson oli pakko saada pelata joka toinen vaihto.Oliko pelissä ny jotai sellaista miksi Ilomäen piti purra koko jatkoaika tuppea. Minun mielestä meidän paras 3v3 pelaaja jos voittaa halutaan?
Tulikuumaakin kuumempi Johansson oli pakko saada pelata joka toinen vaihto.
Oli niin sekavaa, ettei Arttu osaa tommosessa pelata. Tapparaa vastaan oli helpompaa.Oliko pelissä ny jotai sellaista miksi Ilomäen piti purra koko jatkoaika tuppea. Minun mielestä meidän paras 3v3 pelaaja jos voittaa halutaan?
Ja sullako oli jotain parempaa tietoa asiasta?Kannattaako noita pelaajia väkisin pitää jos eivät halua tulla takaisin
Tämän paremmin ei illan loppuratkaisua voi summata.Kyllä vaan näiden pillipiiparien perseilyt saa tunteet pintaan aina, vaikka sinällään syvästi pettynyt joukkueen tilanteeseen onkin. Nyt taas vituttaa niin paljon, että jotenkin putkinäöllä mennään tämä yksittäinen peli ja haluaa vain nähdä tuomarit ja Kalpa ilman palkintoa tästä illasta.
Njaah. Kyllä Haapanen on mun silmissä edelleen se parhain onnistuja. Vetänyt koko kauden tasaisesti taistellen, ja pieni nousukehitys päällä.On se jännää miten sijalle 14. Jääneen Sportin ruotsalaisketjun heikoin lenkki on heti tänne tultuaan ylivoimaisesti meidän paras hyökkääjä.