Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 711 084
  • 14 817

lamfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild
Oliko pelissä ny jotai sellaista miksi Ilomäen piti purra koko jatkoaika tuppea. Minun mielestä meidän paras 3v3 pelaaja jos voittaa halutaan?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
TOBBE!
 

Tony Clifton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, K-67
Kyllä vaan näiden pillipiiparien perseilyt saa tunteet pintaan aina, vaikka sinällään syvästi pettynyt joukkueen tilanteeseen onkin. Nyt taas vituttaa niin paljon, että jotenkin putkinäöllä mennään tämä yksittäinen peli ja haluaa vain nähdä tuomarit ja Kalpa ilman palkintoa tästä illasta.
Tämän paremmin ei illan loppuratkaisua voi summata.
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
On se jännää miten sijalle 14. Jääneen Sportin ruotsalaisketjun heikoin lenkki on heti tänne tultuaan ylivoimaisesti meidän paras hyökkääjä.
Njaah. Kyllä Haapanen on mun silmissä edelleen se parhain onnistuja. Vetänyt koko kauden tasaisesti taistellen, ja pieni nousukehitys päällä.

Ståhlberg kuitenkin aivan huippu hankinta. Samanlaista peliä odotin Johanssonilta niillä sanoilla mitä Kallio, Wallin jne hänestä kertoivat. Ehkä sentterinä peluutus vei itseluottamuksen. Todella tyytymätön olen häneen. Nytkin jatkoajalla hänen ratkaisu oli antaa Kalpalle yv hyökkäyksen.

Mutta kuten sanoin jo aiemmin. Taistelkaa.

Sen he tekivät. Viihdyttävä peli. Molempien joukkueiden video valmentajalle riittää töitä tästä pelistä.
Kiitos tps.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös