Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 719 406
  • 14 817

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Tämä on täysin totta. Nyt ovat saaneet Tapparan täysin sekaisin. Aivan hämmentävän kovassa iskussa on stadin kisulit. 14 peliä putkeen pisteillä ennen tätä ja nyt tulossa kolme pojoa. Kovaa tavaraa.

Meidän sauma kuuden parhaan joukkoon on Kalpan ja Pelicansin sulamisessa (toki samaan aikaan pitää voittaa itse). Jännäksi menee.
HIFK pelaa hienosti. Ja halli täynnä.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Tänään on voitettava, ei siitä mihinkään pääse. Häviö vituttaa aina, mutta Lukolle häviäminen vielä enemmän.

Lukko on käynyt pari kertaa tällä kaudella ison yleisön edessä Turussa häpäisemässå kotijoukkueen, niin olisi kyllä makoisaa suorittaa sama toisinpäin.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä on Hifkiltä mallia lauantain täysihallihimamatsiin. Tekevät jopa enemmän kuin yhden maalin.
Summasummarum kärkipelaajat pitää hommata joukkueista, missä pelataan isolle yleisölle ja paine kovimmillaan eikä kalastajakylän ladosta, jossa 3000 yleisöä pidetään hyvänä. On kyllä oikeasti ihmeellistä housuun paskomista kärkiukoilta, kun hallissa on väkeä.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Summasummarum kärkipelaajat pitää hommata joukkueista, missä pelataan isolle yleisölle ja paine kovimmillaan eikä kalastajakylän ladosta, jossa 3000 yleisöä pidetään hyvänä. On kyllä oikeasti ihmeellistä housuun paskomista kärkiukoilta, kun hallissa on väkeä.
Tps-Ässät 7-2 7212
Tps-Ilves 1-0ja 9285
Tps-Tappara 2-1 vl 5793
Tps-IFK 0-3 6033
Tps-Lukko 1-3 7801
Tps - IFK 3-2ja 7304

Nopeasti katsottuna kotipelit jossa ollut hyvin porukkaa. Onko tuo sitten erityisen huonosti? Ei mun mielestä, mutta oonkin posipetteri!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mukavaa fyysisyyttä, Skaldokin kuittas!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Aivan saatanan hyvä syöttö DC:ltä Arellille.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse olen Yle Puheen varassa ja siellä piipahdettiin Raumalla.. Kehuttiin miten Lukolla pari loistavaa tonttia ja Lukon veskalla yksi torjunta.. Täällä kun lukee viestejä niin ollaan muna pystyssä miten hyvin Tepsi pelaa.. Eli kumpi kusettaa?
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Rankkari!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös