Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 341
  • 14 817

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Maaliodottama Kerholle 0.89 -0.77.

Mitähän peliä mä olen sitten katsonut kun mun mielestä hyvät maalipaikat ihan selkeästi Tepsille.

Nuo keinotekoiset maaliodottamatilastot voisi heivata kuuseen.
Hyvin outoa kyllä, näin omaan silmään Kerholla ei kyllä kunnon maalipaikkoja ollut ollenkaan, kun taas Tepsin tonteista olisi jo melkein 1-2 pitänyt ainakin tulla.

No, eipä muuta omaa mielipidettä näistä maaliodottamatilastoista, aina olleet ihan turhanpäiväisiä ja niistä on turha lohtua hakea maalintekopelissä muutenkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eka erä sujui Tepsin hallinnan merkeissä ja pelaaminen oli ihan pirteän näköistä.
Paikkoja oli taaskin riittävästi muutamaan maaliinkin mutta vedot päätyivät plekseihin tai yritettiin jotain pikkunättiä maalin edessä sekä näperrettiin kiekon kanssa kun olisi pitänyt röyhkeästi laukoa heti kun on vähänkään paikan tynkää.
Rafkin otti jälleen heti ensimmäiseen erään sen pakollisen tyhmän hyökkäysalueen jäähynsä ja erän loppuun hän sai hyökkäys alueella loistavaan paikkaan syötön mutta onnistui soveltamaan niin ettei saanut kiekkoa haltuunsa. Hänen otteensa ei vaan vakuuta.
Voisiko tuota Pyyhtiää kokeilla jossain muussa ketjussa kun noiden Dal Collen ja Johanssonin kanssa? Näiden kolmen pelaamisesta ei vaan tule mitään ja ylipäätään näiden uusien vahvistusten pitäisi nyt viimeistään alkaa näyttämään onko heistä vahvistuksiksi. Vielä eivät ainakaan ole vakuuttaneet.
Intosen palatessa kokoonpanoon valmennus toivon mukaan laittaa Pyyhtiän hänen laidalleen.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
krooh pyyh. Olisiko jollain hetki aikaa keskustella Liigan viihdearvosta? Toinen joukkue on täysin paska ja toinen ei osu edes ladon seinään ladon sisäpuolelta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Olen toki hiukan humalassa, mutta mun silmiin täällä Hämeenlinnassa näytti siltä, että Seura oli ihan hyvällä jalalla liikkeellä. Maaleja ei toki tehdä, mutta se on vain Seuran tavaramerkki
Ei spämmätä katsomosta samaan aikaan :D tuliko jämäpullo mukaan?

Edit: itse nautin perinteistä vodkaa ja vissyä
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
krooh pyyh. Olisiko jollain hetki aikaa keskustella Liigan viihdearvosta? Toinen joukkue on täysin paska ja toinen ei osu edes ladon seinään ladon sisäpuolelta.

No mutta viihdyttävämpi tämä peli on ollut mielestäni kuin noin 90% liigan muista matseista. Vaikka maalitonta vielä onkin.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Pelinkuva edelleen sama. Hyvältähän tämä näyttää, mutta mitään ratkaisevaa ei saa tepsi aikaiseksi.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No mutta viihdyttävämpi tämä peli on ollut mielestäni kuin noin 90% liigan muista matseista. Vaikka maalitonta vielä onkin.

Vauhtia on joo, mutta mitään ideaa pelissä ei ole. HPK on ehkä huonoin näkemäni Liigajengi ja TPS pyörittää kuin isät vs pojat, mutta ilman maaleja. Ottelu on vähän pattitilanteessa, kun TPS ei tee mistään ja HPK ei pääse omista pois.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Liike on tauon aikana parantunut selvästi, mutta hyökkäysalueella pelaamiseen ei ole saatu tehtyä oikein mitään.'

Tärkeämpi on kuitenkin saatu kondikseen, tällä liikkeellä se hyökkäyspelikin tulee.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tolla Kerhon #37 pakilla on ihan varmasti 87 vuosimallin sinapinkeltainen kaksiovinen corolla ja sielä 2x12"strokerin subbaria ja 23kpl vaniljawunderbaumia hattuhyllyllä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Olis kyllä tuosta Toppen tilanteesta antaa jo jäähyn äsken, melkosesti saa Hietanen roikkua ja pitää kiinni :D
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En mä saatana tiedä..tai tiedän, tämä uusi linja on täyttä paskaa. Miksi tällainen sallivampi linja on keksitty ja ketä se pitäis palvella?
Käsi ylös kuka tykkää..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös