Jep, tälle kaudelle jo kolmas..Rafkin ja tyhmä jäähy vol 10363926
Jep, tälle kaudelle jo kolmas..Rafkin ja tyhmä jäähy vol 10363926
Hyvin outoa kyllä, näin omaan silmään Kerholla ei kyllä kunnon maalipaikkoja ollut ollenkaan, kun taas Tepsin tonteista olisi jo melkein 1-2 pitänyt ainakin tulla.Maaliodottama Kerholle 0.89 -0.77.
Mitähän peliä mä olen sitten katsonut kun mun mielestä hyvät maalipaikat ihan selkeästi Tepsille.
Nuo keinotekoiset maaliodottamatilastot voisi heivata kuuseen.
Juu, nykysellä linjalla helvetin vaikea saada jäähyjä. Ennen tätä uutta linjaa pizzatilaus tuli jäähyboksiin about kerran per peli.Jep, tälle kaudelle jo kolmas..
Ei spämmätä katsomosta samaan aikaan :D tuliko jämäpullo mukaan?Olen toki hiukan humalassa, mutta mun silmiin täällä Hämeenlinnassa näytti siltä, että Seura oli ihan hyvällä jalalla liikkeellä. Maaleja ei toki tehdä, mutta se on vain Seuran tavaramerkki
krooh pyyh. Olisiko jollain hetki aikaa keskustella Liigan viihdearvosta? Toinen joukkue on täysin paska ja toinen ei osu edes ladon seinään ladon sisäpuolelta.
No mutta viihdyttävämpi tämä peli on ollut mielestäni kuin noin 90% liigan muista matseista. Vaikka maalitonta vielä onkin.
Liike on tauon aikana parantunut selvästi, mutta hyökkäysalueella pelaamiseen ei ole saatu tehtyä oikein mitään.'
Liike on tauon aikana parantunut selvästi, mutta hyökkäysalueella pelaamiseen ei ole saatu tehtyä oikein mitään.
Ei pääse TPS nyt tekopaikoille. Ajautuvat koko ajan kulmiin pyörimään.
Kyllä tämä tuomarilinja auttaa kotijoukkuetta ihan selvästi tänään.Olis kyllä tuosta Toppen tilanteesta antaa jo jäähyn äsken, melkosesti saa Hietanen roikkua ja pitää kiinni :D
Kyllä tämä tuomarilinja auttaa kotijoukkuetta ihan selvästi tänään.
Kerho kyllä myös puolustaa hyvin keskustaa ja maalinedustaa.Itsellä osuu silmiin se että usein jos pakilla on vetopaikka, yhtään omaa ei ole maalilla vaan hiihtävät kulmissa. Eli pelaajat itse ajavat peliä kulmiin ja möyryävät sielä.