Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 721 341
  • 14 817

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä häh? Lukematon määrä harhasyöttöjä, läpiajoja, maalin edessä vapaita miehiä. Tuo puolustuspelaaminen oli muun pelaamisen ohessa aivan paskaa. Meidän onni että iso osa paikkoja tuli Väyryselle. Tuolle Sportin Haapaselle jolle ei maalinteko maistu.
No kuitenkin vain yksi päästetty maali omiin. Toki Lehtinen piti pystyssä ja kuten sulkuihin kirjoitinkin niin välillä hirvitti.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Taitavia vahvistuksia toi uusi kaksikko! Vaatii taitoa hävitä tonne kentälle suurimmaksi aikaa peliä niin, ettei niitä voinut kentältä huomata. Ei ihan tullut vastinetta kanavatilaukselle. Tuote ei vastannut odotuksia alkuunkaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitavia vahvistuksia toi uusi kaksikko! Vaatii taitoa hävitä tonne kentälle suurimmaksi aikaa peliä niin, ettei niitä voinut kentältä huomata. Ei ihan tullut vastinetta kanavatilaukselle. Tuote ei vastannut odotuksia alkuunkaan.

Eipä tänään tuolla kenttäpelaajista juurikaan kukaan noussut positiivisessa mielessä esille. Nämä uudet sentään eivät antaneet täysin hazardeja syöttöjä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sport syksyn vesisateessa ja TPS ei esittänyt parastaan - Mää ihmettele oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klavul päähä lyöty...
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Eipä tänään tuolla kenttäpelaajista juurikaan kukaan noussut positiivisessa mielessä esille. Nämä uudet sentään eivät antaneet täysin hazardeja syöttöjä.
Eipä kyllä! Ne muutamat kerrat, kun poijjaat oli näkyvissä, syötöt oli ihan oivallisia. De Gaulle "jäi muutaman kerran kiinni" hultsimaisesta ååkailusta, mutta ei nyt mitenkään ratkaisevasti.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Nyt kun suurin vitutus paskasta pelistä on laantunut, on todettava että tässä vaiheessa kautta vielä vain pisteet ratkaisee. Jos vielä joulun huitteilla peli on yhtä paskan näköistä niin lienee syytä enemmän huolestua. Nyt on vain pidettävä sijoitusta yllä vaikka näillä paskoillakin peleillä jotta ei tarvitse lähteä kuromaan eroa myöhemmin umpeen. Äkkiä se unohtuu miten viime kausi alkoi.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä Ahokaskaan kauhean tyytyväiseltä esitykseen vaikuttanut lehdistötilaisuudessa ja voittopuheissa. Uskoisin että perjantaina ollaan parempia.

Piti tulla samaa kertomaan. Yleensä Josekin mainitsee vähän kehnomman pelin jälkeen että tavalla ei ole väliä kunhan voitetaan mutta nyt ei paljon asiaa ollut ja vitutus näkyi selvästi. Voi kumpa saisi olla huomenna paikalla kun tämä peli käydään läpi.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
on todettava että tässä vaiheessa kautta vielä vain pisteet ratkaisee
En ole kyllä yhtään samaa mieltä. Itse käyn katsomassa pelejä viihteen vuoksi. Aikamoista paskaa tämä koko Ahokkaan aika on ollut, vaikka pisteitä on ihan kivasti tullutkin, mutta kynnys hallille menoon nousee peli peliltä taas.

Raipe 6 - Ahokas 0

Tai kai tästä paskasta pitää Kaltoa syyttää, koska sehän on muodikasta.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Piti tulla samaa kertomaan. Yleensä Josekin mainitsee vähän kehnomman pelin jälkeen että tavalla ei ole väliä kunhan voitetaan mutta nyt ei paljon asiaa ollut ja vitutus näkyi selvästi. Voi kumpa saisi olla huomenna paikalla kun tämä peli käydään läpi.
Siellä on useammalla pelaajalla enemmän tai vähemmän mukava kuunnella. Ihan hyvä vaan, pisteisiin pitää olla tyytyväinen, mutta ei tälle pelillä rehellisesti voiteta yhtäkään peliä enää. En tosin epäile, etteikö perjantaina olisi asenne kunnossa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
En ole kyllä yhtään samaa mieltä. Itse käyn katsomassa pelejä viihteen vuoksi.

Itse otan kyllä noin sata kertaa sadasta ennemmin menestyksen ja pitkän kevään kuin viihteen, jos viihde tulee menestyksen kustannuksella.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Itse otan kyllä noin sata kertaa sadasta ennemmin menestyksen ja pitkän kevään kuin viihteen, jos viihde tulee menestyksen kustannuksella.
Niin, ne kevään pelit on osa sitä viihdettä. Tai Ahokkaan kanssa oikeastaan kaikki viihde on ollut niissä. Toki jos käy vain kevään pelit katsomassa ja loput tekstiteeveestä, niin vitun hyvin menee!

Itse olisin tästä pelistä ottanut ennemmin 4-6 tappion, jossa olisi karvattu ylhäältä, käännetty nopeasti, taklattu ja vittu tehty maaleja mieluummin kuin tämän steriilintunteettoman 2-1 träppimiekkailun.

Mut jee kolme pinnaa!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Itse olisin tästä pelistä ottanut ennemmin 4-6 tappion, jossa olisi karvattu ylhäältä, käännetty nopeasti, taklattu ja vittu tehty maaleja mieluummin kuin tämän steriilintunteettoman 2-1 träppimiekkailun.

Tällöin varmaan kannattaa katsoa jonkun muun joukkueen, tai pikemminkin sarjan pelejä. Tätä tää nyt lokakuisessa keskiviikossa tuppaa olemaan.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Kalto vastaa ylivoimasta ainakin ja se on ihan faktuaalisesti aivan paskaa. Eikö silloin Kaltoa kuulu syyttää? Tepsin ylivpimaprosentti on viimeisestä 30 ottelusta luokkaa 10%. Mutta ei saa meidän pikku Kaltoa kritisoida kun tulee paha mieli.
Ja kaikki hyökkäyspelaaminen on muutenkin ollut paskaa, koska Kalto. Kalto on muuten Tepsin apuvalmentaja.

Jos itse delegoin jonkun oman tehtäväni jollekin muulle, eikä hän suoriudu siitä, niin käsken hänen korjata asian tai teen sen itse.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole kyllä yhtään samaa mieltä. Itse käyn katsomassa pelejä viihteen vuoksi. Aikamoista paskaa tämä koko Ahokkaan aika on ollut, vaikka pisteitä on ihan kivasti tullutkin, mutta kynnys hallille menoon nousee peli peliltä taas.

Raipe 6 - Ahokas 0

Oli Raipenkin alkupuolisko aika köyhää viihdearvollisesti. Ja vastaavasti Ahokkaan viime kevät oli ihan yhtä viihdyttävää lätkää kuin Raipenkin parhaimmillaan. Mutta siitä kyllä samaa mieltä että nyt uidaan viihteellisesti syvissä vesissä. Valmennus on tähän varmasti osittain syyllisiä mutta miksei pelaajatkin. Peliä on huomattavasti mukavampi katsoa jos kiekko pysyisi edes muutaman syöttöketjun pelaajien lavassa. Yksi syy on myös tuomarilinja. Saa huitoa, saa koukkia, saa estää, saa vetää poikkarilla laidan vieressä mutta jos paitsio tai pitkä kiekko on 50/50 niin nämä vihellettään sata kertaa sadasta.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
:D
kiitti vinkistä! Tänään toi 60 minuuttia kentällä surffaillut lammaskatras ehti kyllä sua ennen jo kertomaan saman.

Kyllä, tänään oli kentällä lammaskatras, enkä sitä kiistäkkään. Paska peli tuo oli, kuten aikaisemminkin todettua. Myös viihdearvollisesti. Itse otan silti lähtökohtaisesti syksyllä pisteet vaikka sitten sillä paskalla futisteemalla (kuten viime kaudellakin), jos se tarkoittaa sitä että kevääksi saadaan hyökkäyspeli minttiin ja pelataan top4 sijoituksista. Ei näitä keskiviikko-Sportteja kannata loka-marras-joulukuussa kattella, jos on parempaakin tekemistä ja noin pahaa tekee.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja kaikki hyökkäyspelaaminen on muutenkin ollut paskaa, koska Kalto. Kalto on muuten Tepsin apuvalmentaja.

Jos itse delegoin jonkun oman tehtäväni jollekin muulle, eikä hän suoriudu siitä, niin käsken hänen korjata asian tai teen sen itse.

Päävalmentaja kyllä lopullisen vastuun kantaa, mutta ne Kalton vastuualueet ovat ne jotka sakkaa eniten. Sinun ratkaisu on siis, että Ahokas ottaa vastuun niistäkin. Ei poista kuitenkaan sitä, että mitä helvettiä me siinä tapauksessa Kaltolla tehdään. Onko sinun mielestäsi Tepsin ylivoima ollut viimeiset 30 ottelua siinä kunnossa, että Kalto saisi hyvän arvosanan?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Ja vastaavasti Ahokkaan viime kevät oli ihan yhtä viihdyttävää lätkää kuin Raipenkin parhaimmillaan.
Nyt meillä jommallakummalla on kyllä valemuistoja. Parhaimmillaan Raipen lätkä vetelee Jussia tennisnumeroilla. Se että viime kaudella pääsi katsomoon katsomaan pelejä ja niissä oli isot panokset, toki lisää viihdyttävyyttä.
Kyllä, tänään oli kentällä lammaskatras, enkä sitä kiistäkkään. Paska peli tuo oli, kuten aikaisemminkin todettua. Myös viihdearvollisesti. Itse otan silti lähtökohtaisesti syksyllä pisteet vaikka sitten sillä paskalla futisteemalla (kuten viime kaudellakin), jos se tarkoittaa sitä että kevääksi saadaan hyökkäyspeli minttiin ja pelataan top4 sijoituksista. Ei näitä keskiviikko-Sportteja kannata loka-marras-joulukuussa kattella, jos on parempaakin tekemistä ja noin pahaa tekee.
Miksi tämä nyt tarkoittaisi sitä, että hyökkäyspeli on keväällä mintissä? Ei se oikeastaan ollut viime keväänäkään lukuunottamatta ykkösketjua.

Viimeaikoina taas aktiivisesti soitellut TPS:n puhelinmyyjä myy muuten yhtä hyvin Seuran tuotetta. Ei sinne katsomoon kannata tulla jos parempaa tekemistä on mutta anna rahaa silti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Miksi tämä nyt tarkoittaisi sitä, että hyökkäyspeli on keväällä mintissä? Ei se oikeastaan ollut viime keväänäkään lukuunottamatta ykkösketjua.

Eihän se lähtökohtaisesti tarkoitakaan, että hyökkäyspeli olisi keväällä mintissä, mutta hyökkäyspelaamisen laittaminen kuntoon on huomattavasti helpompaa kun ensin saadaan oma pää siihen kuosiin että sinne tehdään vähän maaleja. Voisin ainakin näin kuvitella. Ja näinhän se viime kaudellakin meni. Siihen tätä ehkä eniten peilaan.

Nyt meillä jommallakummalla on kyllä valemuistoja. Parhaimmillaan Raipen lätkä vetelee Jussia tennisnumeroilla. Se että viime kaudella pääsi katsomoon katsomaan pelejä ja niissä oli isot panokset, toki lisää viihdyttävyyttä.

Tepsi muuten teki viime kauden runkosarjassa viimeiseen kymmeneen vaiko viiteentoista matsiin eniten maaleja koko Liigasta.

Viimeaikoina taas aktiivisesti soitellut TPS:n puhelinmyyjä myy muuten yhtä hyvin Seuran tuotetta. Ei sinne katsomoon kannata tulla jos parempaa tekemistä on mutta anna rahaa silti.

Tätä sitten taas en ihan ymmärtänyt. Jos tekee pahaa katsoa näitä matseja, niin miksi katsot? Itse katson kyllä vaikkei se aina silmiä hivelevää olisikaan, on kyseessä kuitenkin itselleni suuremmat asiat kuin pelkkä viihdearvo. Jos mä viihdearvoa haluaisin niin katsoisin todennäköisesti vaikka Netflixiä mielummin kuin Liigaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös