Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 722 578
  • 14 817

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Antakaa nyt h*lvetti työrauha meijän dal collelle enemmän kun kaks peliä. Jätkä pelaa toista matsia euroopassa ikinä. Paska mikä paska kun just tehtaili poikien kanssa meille maalin.

Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.

Noh tänään kaikki on ollut luistelussa huonoja, ajoituksia ei kannata edes mainita.. Kyllä mä vielä annan useamman pelin ennen suuntaan tai toiseen kommentointia.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.

No on se nyt viikossa jonkin verran parantunut. Tuskin se tuosta enää nopeammaksi tulee mutta luistelukunto varmasti kohenee.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.
Rosenbergin luistelukoulu tai Tiia Hurmeen? “Ok mike u suck at skating so u r gonna get some help from habs ex-captain ex-broad"
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Pelikellosta lähti kaksi sekuntia pitkän viheltämisen jälkeen, mutta sitä ei koskaan korjattu :D

Upeaa että saatiin 3 pistettä. Se on tärkein!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aivan kamala peli. Tärkein eli kolme pistettä ja nyt saa tuon paskan unohtaa. Perjantaina haaste kovempi ja varmasti ukot syttyy siihen eri tavalla.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän illan tulosten perusteella mielenkiinnolla(no sanotaan suoraan että pientä vahingon iloa) odotan alkukauden kriisiseuran HIFK:n valmentaja potkuja , saattaa Salmelainekin saada fudut.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Aina kun Arell tinttaa maalin, niin tuntuu että tärkeään kohtaan tuli. Vähän niin kuin Markku Paukkunen tai isäkissa Eronen. Lehtinen ja pakisto taas creme De la Creme ja Intosen maalinäytös suorastaan hävytön!
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ylesöä 4800, joista 2000 opiskelijoita. Olisi ollut aika nihkeä määrä ilman haalarikansaa.
 

Hiltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.
Joo ja tolla erittäin paskalla luistelulla 5. Varaus ja 112 matsia änärissä. Kyllä ton tasonkin luistelulla jotain tekee hyvin ja oikein.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No omanpään puolustus peli oli kuitenkin ihan ok (vaikka välillä hirvitti) kun vastustaja ei paikoista huolimatta saanut enempää kuin yhden maalin.
Mitä häh? Lukematon määrä harhasyöttöjä, läpiajoja, maalin edessä vapaita miehiä. Tuo puolustuspelaaminen oli muun pelaamisen ohessa aivan paskaa. Meidän onni että iso osa paikkoja tuli Väyryselle. Tuolle Sportin Haapaselle jolle ei maalinteko maistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös