WestCoast110
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Giallorossi
On toki, mutta turhuus kavereita yhdistää.Aika erilaisia pelaajia nuo kaksi.
On toki, mutta turhuus kavereita yhdistää.Aika erilaisia pelaajia nuo kaksi.
Antakaa nyt h*lvetti työrauha meijän dal collelle enemmän kun kaks peliä. Jätkä pelaa toista matsia euroopassa ikinä. Paska mikä paska kun just tehtaili poikien kanssa meille maalin.
Miten me johdetaan tätä peliä? :D
Jospa ne sen yhden tyhjiin saisi vedettyä. Toivotaan että veto sattuisi kohdilleen.Yksi vielä tepsille, niin veto kiinni. Mutta tämäkin lopputulos lämmittää kyllä.
Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.
Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.
Rosenbergin luistelukoulu tai Tiia Hurmeen? “Ok mike u suck at skating so u r gonna get some help from habs ex-captain ex-broad"Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.
Katsomoporukkaan ja käyttöön vasta kun kaikki Marjalat, Munkit yms. On käytetty.Sinä heittäisit ulos joukkueesta?
Sinä heittäisit ulos joukkueesta?
Joo ja tolla erittäin paskalla luistelulla 5. Varaus ja 112 matsia änärissä. Kyllä ton tasonkin luistelulla jotain tekee hyvin ja oikein.Mä ymmärrän tän silloin ku näkee, että uusi kaveri on ulapalla esimerkiksi ajoituksissa tai träpissä jne. Dal Colle kuitenkin on LUISTELUSSA ihan erittäin paska. Ei se luistelu parane sillä, että odotetaan.
Aina kun Arell tinttaa maalin, niin tuntuu että tärkeään kohtaan tuli. Vähän niin kuin Markku Paukkunen tai isäkissa Eronen. Lehtinen ja pakisto taas creme De la Creme ja Intosen maalinäytös suorastaan hävytön!
No omanpään puolustus peli oli kuitenkin ihan ok (vaikka välillä hirvitti) kun vastustaja ei paikoista huolimatta saanut enempää kuin yhden maalin.+3 pistettä
+Lehtinen
+Intosen soolo
+Alivoima
-Kaikki muu
Mitä häh? Lukematon määrä harhasyöttöjä, läpiajoja, maalin edessä vapaita miehiä. Tuo puolustuspelaaminen oli muun pelaamisen ohessa aivan paskaa. Meidän onni että iso osa paikkoja tuli Väyryselle. Tuolle Sportin Haapaselle jolle ei maalinteko maistu.No omanpään puolustus peli oli kuitenkin ihan ok (vaikka välillä hirvitti) kun vastustaja ei paikoista huolimatta saanut enempää kuin yhden maalin.