Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 710 773
  • 14 817

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Nyt kun on katsonut noin 1,5 erää kilpailullisia pelejä Kivihalmeelta ja Tuomistolta, niin ei ole kauhean kova ikävä Lajusta.
Oli varmasti hyvä ukko kopissa ja allaround-pelissä, mutta neljä metriä ohi viuhuneet vedot kiekolliselta ykköspakilta jäivät aika pysyvästi verkkokalvoihin.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Oonko se vaan mä vai näyttääkö Rech Korpikoskelta? Oon nyt pelin aikana kaks kertaa mennyt sekaisin kun naamasta kattonut että "jaahas Korppari kentällä" ja sitten numero onkin 18 :D
 

ilatzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Oonko se vaan mä vai näyttääkö Rech Korpikoskelta? Oon nyt pelin aikana kaks kertaa mennyt sekaisin kun naamasta kattonut että "jaahas Korppari kentällä" ja sitten numero onkin 18 :D

Kyllä minä katsoin samaa. Tai oikeastaan ajattelin, että Nivealla jokin uus kasvorasva ilmeisesti toimii, kun Korppari jotenkin nuoremman näköinen.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Oonko se vaan mä vai näyttääkö Rech Korpikoskelta? Oon nyt pelin aikana kaks kertaa mennyt sekaisin kun naamasta kattonut että "jaahas Korppari kentällä" ja sitten numero onkin 18 :D
Mertarannan selostuksia odotellessa...
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ainakin hallilla seurattuna TPS:n ilmeen muutti täysin Ljubljanan ensimmäinen maali, jossa olisi kyllä voinut viheltää jäähynkin. Tämän jälkeen löytyi se kulmahammas, joka olisi ollut kiva nähdä jo ennen maaliakin mutta hyvä että se löytyi eikä jääty ihmettelmään.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Eiköhän se löydä edelleen Vainarin ja Slafkovskyn meidän kolmesta eri ketjusta.
Odotan jo Tuomiston sekoittamista Anttalaiseen tai Kiviharjuun sillä se ei voi oikeasti edes olla käytännössä mahdollista.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onhan tuolla ollut positiivistakin. Tuomisto parantaa kokoajan, Kivihalme on kova, Haapanen AV:lla ihan helvetin hyvä ja vaikka jonkun mielestä meillä on vain kolme sentteriä niin Munkki on kyllä hiton taitava kaveri.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kyllähän tämä yllättävän hankalalta näyttää. Välillä hyvää painetta, mutta viimeinen silaus todellakin puuttuu.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko jää tosiaan noin huono. Välillä näyttää että kiekkokaan ei lliku normaalista ja yllättää syötön vastaan ottajan kun kiekon vauhti hidastuu yllättäen.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Nyt tähän kolmoserään hyökkäyksen ilme on muuttunut ihan täysin! Ukot ja kiekko liikkuu ja puolustuspäässäkin tehty hyviä kiekollisia ratkaisuja paineen alla. En nähnyt erän alkua enkä sitä maalia, mut on tähän peliin tullu mun mielestä vauhtia lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös