Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 714 957
  • 14 817

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eli hommataan sentteri ihan vaan sen takia kun pitää hommata? Sopiiko arpa? Sopiiko kopin myrkyttäjä? Joku lasinilkka? Kuhan vittu joku vai?

Siellä on ollut mitat täyttäviä ykkössenttereitä markkinoilla. Ei sen pitäisi olla yllätys, että noi kalat maksavat. Nyt ollaan tilanteessa missä sitä ykkössentteriä ei saada, vaikka tarjottaisiinkin hyvin. Sitäpaitsi. Kallion tietäen, niin kohta juuri tulee tuo ECHL-arpa luukusta ulos.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minulle ei eilisestä näkynyt mitenkään, etteikö olisi panostettu?

Mitä sieltä muka puuttui? Eikö siinä parhailla pelattu? Eri asia joku junnurosteri ja parhaiden lepuuttaminen.
Seurajohto ja pelaajat kertovat että otetaan tosissaan ja kokoonpanot puhuu myös sen puolesta että panostetaan. Mutta täällä kirjoitetaan vuodesta toiseen ettei panosteta joten se on muuttunut todeksi.
Toki jos ei riitä niin ei riitä, mutta siitä se ei ole ollut kiinni etteikö olis kiinnostanut.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Seurajohto ja pelaajat kertovat että otetaan tosissaan ja kokoonpanot puhuu myös sen puolesta että panostetaan. Mutta täällä kirjoitetaan vuodesta toiseen ettei panosteta joten se on muuttunut todeksi.
Toki jos ei riitä niin ei riitä, mutta siitä se ei ole ollut kiinni etteikö olis kiinnostanut.

Ihan tosissaan miten kokoonpanot puhuu sen puolesta, että ollaan tosissaan? Meiltä puuttuu ykkössentteri, ehkä maalivahdin kanssa tärkein yksittäinen palanen joukkuetta.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Väitän, että ehkä merkittävin tekijä kahden edellisen kauden playoffmenestyksissä ja finaalipaikoissa oli laadukas ykkössentteri. Nyt meillä taitaa vastaava uupua.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan tosissaan miten kokoonpanot puhuu sen puolesta, että ollaan tosissaan? Meiltä puuttuu ykkössentteri, ehkä maalivahdin kanssa tärkein yksittäinen palanen joukkuetta.
Haussa ei ole edes "ykkössentteri" vaan laatusentteri. Kyllä siellä oli Tepsillä paras kokoonpano eilen jäällä mitä oli mahdollista saada.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Väitän, että ehkä merkittävin tekijä kahden edellisen kauden playoffmenestyksissä ja finaalipaikoissa oli laadukas ykkössentteri. Nyt meillä taitaa vastaava uupua.

Pärssinen, Ishakov sekä Kareev. Mielestäni Kareev on saatu paikattua hyvin Lehtisellä, mutta Pärssisen korvaaja... Eiku niin. Ei sitä oo tullu vielä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ei nyt liity peliesityksiin, mutta katselin ekan kierroksen maalikoosteita, on siellä ihan mielenkiintoisia joukkueita, muitakin kuin ruotsalaisia. Mielummin tosiaan näitä kuin perus ”harkkamatseja”. Kyllä minulle kelpaisi CHL viiri muiden eurovoittojen viereen. Eilen en päässyt päällekkäisten menojen takia mutta huomenna taas.

Ihan loppuviimeksi lähden matsiin hokien että kaikki on valmiiksi pskaa, eihän siinä ole mitään järkeä.

Yksi sena olis kiva mutta se on toimiston heiniä, jäällä olevat eivät liity siihen millään tavalla.
 

Swatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Inter Milan
Minulle ei eilisestä näkynyt mitenkään, etteikö olisi panostettu?

Mitä sieltä muka puuttui? Eikö siinä parhailla pelattu? Eri asia joku junnurosteri ja parhaiden lepuuttaminen.
Eilen mentiin ykkösillä ja se on erittäin hieno nähdä, mutta menneillä vuosina ollaan pääasiassa oltu junnuilla ja rotaatiomiehillä. Se latisti omaa intoa sarjasta. Kyllä mä uskon, että jos alkulohkosta eteenpäin päästään ja jatketaan ykkösten peluuttamista, niin alkaa mielipiteet täällä Turussa muuttua sarjan osalta ja areenalle löytää enemmän ihmisiä.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sentteri puuttuu vielä mutta itse seuran uuden päällikön suusta kuultuna sellainen hankitaan ja painotti laadukasta sillä kuulema paskaa tänne ei olla hankkimassa.
Siihen asti mennään näillä ja ensi askelia edarin mukana ottava Vili Munkki oli eilenkin Tepsin parhaimpia hyökkääjiä. Taitavasta kaverista kyse ja isot ainekset nousta loistavaksi Liigapelaajaksi tai jopa kansainvälisen tason pelaajaksi.
Kivihalme osoitti viimeistään eilen olevansa todella kova vahvistus Liigaan. Noilla otteilla pelaa maajoukkueessa tulevalla kaudella useammankin ottelun.
Uusista pelaajista myös Tuomisto osoitti olevansa hyvä hankinta Tepsille.
Toivoa sopii ettei Skalickyn sekä Arellin loukkaantumiset ole pahoja sillä heidän puuttumisensa tekisi liian suuren aukon joukkueen rosteriin puhuttaessa ns. ratkaisijoista ja avainpelaajista.
 
Viimeksi muokattu:

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
ja vaikka jonkun mielestä meillä on vain kolme sentteriä niin Munkki on kyllä hiton taitava kaveri.
Ei kai tämä sentään mielipidekysymys ole? Siellä on vain kolme sentteriä. Munkki on ollut oikein pirteä, mutta ei ole sentteri.

Mutta ei tässä kai riemustakaan kuulu hyppiä, jos kovasti odotettuun ja panostettavaan CHL turnaukseen lähdetään kolmella sentterillä, kolmosen keskellä pelkästään A-junnuissa pelannut laituri?

Ei kaiken tarvitse aina olla ihan paskaa tai helvetin hyvin, joskus voi löytyä ihan aiheesta kritiikkiä ja ei siellä toimistolla kaikki lausunnot aina välttämättä nyt ihan toteudu sen alkuperäisen viestin mukaan ja siitä voi ja kuuluu herätä keskustelua. Ei se silti tarkoita, että kaiken pitää mennä päin helvettiä.

Ja tärkeä voitto avauspeliin ajatellen jatkomahdollisuuksia, selvästi lohkon heikoin jengi ja kotona, ainoastaan voitto kelpasi ja se otettiin. Sunnuntaina sitten ennakkoon jo aika paljon kovempi haaste, toivottavasti taso vaan nousee.

Kivihalmeelle isoa peukkua vielä. Pitkästä aikaa on pakistossa kaveri, jolta saadaan takuulla tulosta ja ylivoimiin on myös tällaista asetta kaivattu jo pitkään.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihan tosissaan miten kokoonpanot puhuu sen puolesta, että ollaan tosissaan? Meiltä puuttuu ykkössentteri, ehkä maalivahdin kanssa tärkein yksittäinen palanen joukkuetta.
Kyllä, ihan tosissaan. @Henkka kyseli sen perään että ollaanko pelattu junnuilla ja rotaatio pelaajilla ja siihen vastasin.
Tuohon samaan levyyn sentterin puutteesta en jaksa tarttua. Se ratkeaa kun se ratkeaa, tällä hetkellä mulle riittää se että sitä etsitään.

@Swatti , muistanko mä niin väärin kun mä muistelen että oltais menty ennenkin ykkösmiehistöllä?
 

Swatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Inter Milan
Muistanko mä niin väärin kun mä muistelen että oltais menty ennenkin ykkösmiehistöllä?
Jaa voi olla. Itselleni jäänyt sellainen mielikuva ensimmäisistä CHL kausista, mutta luotan sinuun enemmän. Nopeasti sivuilta katsottuna on joku Oskari Siiki ja Teemu Lämsä ottanut pelejä ykkösiltä pois, mutta pääasiassa parhaat ollut mukana.
 
Viimeksi muokattu:

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Minulle ei eilisestä näkynyt mitenkään, etteikö olisi panostettu?

Mitä sieltä muka puuttui? Eikö siinä parhailla pelattu? Eri asia joku junnurosteri ja parhaiden lepuuttaminen.
Voi ollakin, että tällä kaudella on panostettu. Ja hyvä niin! Aiemmista kausista on jäänyt toisenlainen kuva. Se on tietysti subjektiivinen asia miten kukin asiat kokee. Toivottavasti nyt ollaan tosissaan CHL:nkin kanssa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Pirteältä näyttää. Toivottavasti tämä syke kestää vähän pidempääkin.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Hyvä alku, maalinkin olisi voinut jo tehdä, mutta samalla tavalla jatketaan niin vain ajan kysymys, koska tulee.

E: väärässä päässä kolisee..
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Joo o. Taisi olla maskia aika paljon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös