Luulin, että juomat riittää, mutta olisi pitänyt saman tien ottaa tuplat. Paikalliseen juottolaan lähdettävä, ei tästä tule yhtään mitään.Kukaan muu ei anna SaiPalle pisteitä kuin TPS. Vitunmoinen sirkus. Oikeasti mitä vittua? Onneksi oon kännissä…
Se mies pitäisi laittaa takaisin ensimmäisenä Helsinkiin menevään junaan tai bussiin.Kalto anna niille sitä hyvää
Ei saatu mut paljon lähempänä kuin eilen! Harmi ettei tästä enää vastus huonone.Ei Lehtinenkään ole ollut enää alkukauden vireessä. Kiitos tästä pelistä, jatketaan huomenna SaiPaa vastaan. Siinä voidaan jokunen piste saada
Bussikin ajaisi ensimmäiseen kulmaan mikä tulee vastaan.Se mies pitäisi laittaa takaisin ensimmäisenä Helsinkiin menevään junaan tai bussiin.
Juuri näin. Olisi sen voinut vähän myöhempäänkin jättää, vaikka 10 sekkaa ennen erän loppua. Ahokkaalla on kyllä pelurin vikaa paljon :)Ei jumalauta! Seuraako ne tätä jatkiksen keskustelu ketjua kun ottivat aikalisän!! No ei se enää tässä vaiheessa mitään auta.
Viimeksi marraskuussa 3pts voitto Saipalla.Kukaan muu ei anna Saipalle pisteotä kun TPS. Vitunmoinen sirkus. Oikeasti mitä vittua? Onneksi oon kännissä…
+MoisanenAhokas, Kalto, Kallio ja Urama voivat muodostaa sellaisen pienen piirin pitäen toisiaan kädestä kiinni ja suksia tanssien vitun kauas...
Kerrankin kiinnostaa pressi, vaikka ikinä en niitä katso ja tältä palstalta olen saanut kuvan, jotta Turussa ne olisivat kelvottomia.Tuus ny Ahokas ite selittämään.
Eikö Auran Aaltoja enää pääse netin kautta kuuntelemaan?
TuKV-2 on oikeampi osoite.Voisko Anttilan lähettää Tutoon ensi kaudeksi
Ei. vaan 16. joulukuuta.Viimeksi marraskuussa 3pts voitto Saipalla.
Eikö Auran Aaltoja enää pääse netin kautta kuuntelemaan?
Jos vielä tänä päivänä olisi mestaruustason vaatimus talossa ja valmentajat oikeasti valmentaisivat, niin tänään pelin jälkeen treenit jatkuukin puoleen yöhön asti ilman kiekkoja. Luistellen.