Tais joku sanoa aiemmin et onko Anttilalla voitettu ees koskaan eikä näytä tänäänkään tulevan voittoa.Voisko Anttilan lähettää Tutoon ensi kaudeksi
Hahhah ihan vilpittömästi kysyin enhän mä nyt todellakaan mitään TPS-SaiPa peliä kattele.Aika kujalla pitää olla, jos tästä veskarii hakee syylliseksi.
Yhä: Onkos tää sekoilu jonkun mielestä veskareista kiinni?Tais joku sanoa aiemmin et onko Anttilalla voitettu ees koskaan eikä näytä tänäänkään tulevan voittoa.
Ei ole mutta noi nyt jumalauta pitää jo kiinni saada.Yhä: Onkos tää sekoilu jonkun mielestä veskareista kiinni?
Ei, siltin aina kun Anttila on maalissa niin jotenkin onnistutaan häviämään, vaikka yleensä se syy ei itse Anttilassa ole.Yhä: Onkos tää sekoilu jonkun mielestä veskareista kiinni?
Hih. Olitpa hassu.Hahhah ihan vilpittömästi kysyin enhän mä nyt todellakaan mitään TPS-SaiPa peliä kattele.
No, vastustajan veskari teki oman. Kaikki tietty voi ottaa kiinni. Sit ei jengin tarvii tehdä ku yksi maali. Voitetaan kaikki pelit. Jee!Ei ole mutta noi nyt jumalauta pitää jo kiinni saada.
Katsokaa nyt vittu oikeasti mikä huikea loppukiri menossa SaiPaa, siis SaiPaa vastaan joka voittanut 16.12. ja myynyt kaikki pelaajat! :DD
Älähän nyt, kyllä ekassa oli pari hyvää minuuttia. Siitä voimia seuraavaan.Jokohan tän illan lehdistötilaisuudessa lentää joku bussin alle? Jännitys tiivistyy.