Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 722 502
  • 14 817
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Eka matsi minkä nään tällä kaudella ja onhan toi Tepsin ylivoima ihan K-18 kamaa. Kalton käärmekeittoa ei kyllä pitäisi tähän kellonaikaan näyttää.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Lukko vuorostaan helisemässä nyt.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No onhan TPS:n pelissä tapahtunut ryhtiliike parempaan. Mutta tuo ylivoima.... Eikö nämä jo usko että ei mitään erkoiskoostumuksia yv:hen vaan normiketjuilla jatketaan peliä. Miksi hakata päätä seinään?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Knutsen onhan se noinkin, ei tämä yksistään pelaajien tai valmennuksen haaste ole. Mutta kyllä mä kaipaisin tuonne pelaajia joilla on räjähtävä lähtönopeus ja jotka myös kykenevät haastamaan. Voihan olla että Ahokkaan kiekossa tätä ei sallita vaan aina safetyn kautta.

Jos ajatellaan yksittäisiä pelaajia. Slafkovsky maajoukkueessa aivan kuningas, Tepsissä ei poikkeuksia lukuunottamatta juurikaan erottunut massasta. Eli kyllä pelitapakin tappaa osittain sentyylisen pelin mistä itse tykkään.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Kivoja tälläset "älä nyt mulle syötä" hetket, kun voisi rakentaa hyökkäystä, mutta syötön vastaanottaja pelkää kiekkoa
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja heti meinasi omissa kolista.
Saa yllättävän paljon luottoa siihen nähden kuinka virhealtis hän on.
Tätä kirjoittaessa hän syötti oman maalin takaa suoraan vastustajan lapaan maalin eteen.
Lisäksi täytyy mainita myös ne turhat jäähyt.
Ei ole Liigatason puolustaja. Todella virhealtis.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
JOOOHANSSOOOON !
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1827

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Hyvä tasonnosto tähän toiseen erään. Toivottavasti jatkuu ja jaksetaan kolmannessa vääntää.

No ei jatkunu…
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Karvas tasoitus erän loppuun.
Ikävä sanoa, mutta ei tämä Kivihalmekaan näytä olevan mikään kiekollinen liideri. Lukolla Gregoire vähän erilaista tekemistä.
Luulee olevansa parempi kuin onkaan. Duuni unohtuu, ylimielistä neppailua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös