No jos maaliviivalta tolpan ulkopuolelta saat sisään niin onnea. Itse saan noitu vaivoin jalkapallossa kierteellä, mutten lätkässä.Ennemminkin; miten tuosta ei saanut kiekkoa maaliin.
No jos maaliviivalta tolpan ulkopuolelta saat sisään niin onnea. Itse saan noitu vaivoin jalkapallossa kierteellä, mutten lätkässä.
Eka kymppi oli hyvähköä. Seuraavat 20 minuuttia kamalaa ja viimeiset 10 todella hyvää.En tiedä mitä peliä muut katsoo, mutta ei Lukko mitenkään hirveän huonosti pelaa. Keskinkertaisesti ehkä, mutta verrattuna viime kauteen ero on huomattavan positiivinen.
Maaliviivalta :DNo jos maaliviivalta tolpan ulkopuolelta saat sisään niin onnea. Itse saan noitu vaivoin jalkapallossa kierteellä, mutten lätkässä.
Kyllä muakin nykyään pelottaa, kun vetoja tulee omiin. Ei ole luottoa siihen, että puolustus siivoaa tilateen saatikka Zagin kykyyn löytää laukaukset maskin takaa.Kyllä tää semmoinen peli on josta se kolme pistettä tulisi ottaa. Vielä on erä aikaa, mutta kiire tulee. Zagi ei ole vakuuttanut.
Ei oikein voi vakuuttaa kun vastustaja ei lauo usein, ja aina kun laukoo niin suurin piirtein viikon paras paikka kaikissa peleissä tai viivalta kolmen pelaajan läpi.Zagi ei ole vakuuttanut.
Täysin tarpeeton jäähy.Nieminen putoaa perjantaina Fontainen tullessa. Heikoin tänään hyökkääjistä.