Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 758 702
  • 16 044

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Se on kyllä ihmeellinen sattuma, että aina kun tulee näitä farssivihellyksiä niin Heikkisen Lassi on paikalla.

Hädintuskin viikko kulunut siitä, kun kuohutti katsojia Porissa.
On kyllä pakko sanoa, että ainakin viime kauden kommentien perusteella paikalla ovat vähintääkin myös Boman, Fonselius ja Kova.
 
Sanokaa Kestneristä mitä vaan, mutta ei ole sellainen ammattimies, mistä on puhuttu ja millaista ainakin minä odotin. Maaleja tekevää ammattilaista.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Sanokaa Kestneristä mitä vaan, mutta ei ole sellainen ammattimies, mistä on puhuttu ja millaista ainakin minä odotin. Maaleja tekevää ammattilaista.
Mä olin tätä mieltä jo siinä vaiheessa, kun huhuttiin Lukkoon. Ne kiukuttelut ja pään pyörittelyt Tepsin paidassa, kun ei saanut syöttöä tai muut teki maaleja eikä hän näytti hölmöltä jo silloin.
 
Alkukauden otteilla meillä voi olla hyvä sauma saada Revolle jatkosopimus. Voisi sen kirjoittaakin. Ei aivan lähde vielä.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Taas oli kaksi vastahyökkäystä lähdössä ykkösellä, kauheaa pompottelua. Ihan kuin olisi kauhea hätä ja pakotus päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös