Tompan rupeaa näköjään jalka painamaan. Ei kyllä nähdä sitä Tomppaa mitä syksyllä.Gregoire pois ylivoimalta ja Ervasti tilalle. Thomas hidastaa nyt liikaa.
Kolmannessa nähdään pleijareiden parasta Lukkoa.Mun mielestä kertoo paljon IFKn tasosta, kun tuo toinen erä oli palstalaisten mielestä hyvä. Jos Lukko pelaa omalla tasollaan, niin hoidetaan tää matsi.
Mä taas olen alkanut uskomaan, että jos Lukko tämän hoitaa, niin Raumalla pelataan vielä. Kolmanteen pitää tietysti parantaa.Käsittämätöntä kuraa tuo ylivoima aina vaan. Ei voi kyllä ymmärtää, mikä siinä on. Vaikka tänään jotenkin voitto jäisi Raumalle, niin jotenkin sellainen kutina, että Helsingissä Hifk pistää homman pakettiin. Hifk on päässyt niskan päälle peliotteessa mitä pidemmälle ollaan tänään pelattu.
Ja vittu aloitus tuotiin vielä keskialueelle.Tämän illan tuomaristo on iso vitsi.
Siltä näyttää. Tätä menoa Hifki menee menojaan...Nyt on lukko aivan puhki. Ei kai vaan bensa loppunut?
Ei maalata piruja seinille vielä, vaikka radionkin välityksellä vaikuttaa siltä että bensa olisi loppunutNyt on lukko aivan puhki. Ei kai vaan bensa loppunut?