Mä niin toivon tätä.Olisihan se saatanan hauska tapahtumasarja taas vaihteeksi, jos kaiken allekirjoittaneen huutelun, kiukuttelun ja kaiken mahdollisen manaamisen jälkeen Lukko veisikin tämän sarjan 4-3 ja jälleen kerran joutuisi lakki kourassa ottamaan jotain sanoja pois.
No mutta hei, musta on miestä tehdä se!Mä niin toivon tätä.
Meinaan sen jälkeen se on hifkille game over, jos siihen pisteeseen menee.En tiiä taidan lähteä huomenna. Jotenkin semmonen olo että lähti porukalta iso lasti selästä. Huomenna rumasti turpaan hifkiä ja sitten Helsingissä katsotaan kuka on kuka.
Näitä Lukkoa kohtaa tulleita paska otsikoita on muitakin. Helsinkin herrat kirjottelee.Iltasanomien iso otsikko:
Venäläismaalivahti hurjistui – heitteli mailaa pitkin kaukaloa! Lukko venytti trillerisarjan ratkaisua
"Vähän" on nyt värikynää tuossa heittelyssä.
Onneksi olkoon! Heittämällä yksi naurettavimpia kommentteja hetkeen.Vittu että Lukko on paska, kuten Zagikin. Eikös. Tänään kaverilla ei ollut montaa palaa, mutta täällä Lukko on paska. Muistakaa, kuinka paska Lukko on, kun tästä jatketaan.
Jännä nähdä miten lippuja saadaan menemään, kun ottelu ei ollut varma kuin vasta näin alle 20h ennen sen alkamistaTipi ois toimarina todennut nyt, että hyvä, kun saatiin vielä yksi kotipeli, niin kassaan kilisee rahaa.
Näin se on. Tämän olen itsekin palstalle kirjoittanut muutamaan otteeseen, kun mm. itse Johtaja Virtaa tuli moitittua vielä kolmannellakin kaudella ennen kuin menestyksestä tuli kohtalomme.Kenenkään ei tarvitse pyydellä lakki kourassa anteeksi nimettömällä palstalla mielipiteitään, jos ne eivät loukkaa ketään.
Onneksi olkoon! Heittämällä yksi naurettavimpia kommentteja hetkeen.
Hetki kaiken muuttaa voi. Olihan siinä hifkillä luvattomia tontteja ennen.. Onneks näin.Jep, ei oikein.
Autto tuolla kenkää ketjussa Mattilan käsien haukkuminen. Tais lukea jatkoaikaa erätauolla, niin meni tunteisiin ja paino häkin saatana!Hyvä pojat. Helvetin hyvä voitto.
Kyllä. Tänäänkin meni hulppeat yksi maalia selän taakse.Mutta zagille on alettava koppi tarttua. Huomenna ei missään nimessä sellasta mitä tänää ekassa maalissa ja viimeks kotona. Sillon voi olla viel aito mahdollisuus..
Voin sanoa, ettei ole negaa sulta näkynyt. Pitkä taival sinulla jo takana ja toivottavasti paljon edessä myös.Kiitos. Etsippä yksikin viesti, jossa olen epäillyt Lukkoa, taikka arvostellut joukkueen tekemistä. Varsinkin, kun jokaisessa ottelussa ovat olleet pelissä parempia. Minä kannatan Lukkoa, kannattanut jo 50 vuotta, meni miten meni.