Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 742 871
  • 16 050

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Päätty ast mennä.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tipi ois toimarina todennut nyt, että hyvä, kun saatiin vielä yksi kotipeli, niin kassaan kilisee rahaa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ai että, kun tuntuu voitto hyvältä pitkästä aikaa. Nyt lähti isot lastit joukkueen harteilta. Kaikki paineet HIFK:lla, etteivät vaan tipu nolosti. Toivottavasti huomenna kovaa ajoa ja kotivoitto.

Taloudellisesti myös kiva voitto!
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Rauman Lukko aiheuttaa takatalven suomeen sanoi Risto Leino kun Lukko voitti Hifkin maalein 1-2. Täst on hyvä jatkaa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko oli kyllä niin helvetisti parempi kuin mitä tuossa taannoin huonoimmillaan. Tästä on hyvä jatkaa.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
En tiiä taidan lähteä huomenna. Jotenkin semmonen olo että lähti porukalta iso lasti selästä. Huomenna rumasti turpaan hifkiä ja sitten Helsingissä katsotaan kuka on kuka.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
En tiiä taidan lähteä huomenna. Jotenkin semmonen olo että lähti porukalta iso lasti selästä. Huomenna rumasti turpaan hifkiä ja sitten Helsingissä katsotaan kuka on kuka.
Meinaan sen jälkeen se on hifkille game over, jos siihen pisteeseen menee.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu että Lukko on paska, kuten Zagikin. Eikös. Tänään kaverilla ei ollut montaa palaa, mutta täällä Lukko on paska. Muistakaa, kuinka paska Lukko on, kun tästä jatketaan.
Onneksi olkoon! Heittämällä yksi naurettavimpia kommentteja hetkeen.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kenenkään ei tarvitse pyydellä lakki kourassa anteeksi nimettömällä palstalla mielipiteitään, jos ne eivät loukkaa ketään.

Tai jos joku toivoo tai odottaa tätä, niin kannattaa hankkia ihan oikea elämä.

Itse nautin ihan täysillä voitosta pitkään aikaan. Huolimatta siitä, että mitä tänne on tullut kirjoiteltua. Kohta 40v kannattajuutta takana, joten kaikennäköistä on tullut nähtyä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kenenkään ei tarvitse pyydellä lakki kourassa anteeksi nimettömällä palstalla mielipiteitään, jos ne eivät loukkaa ketään.
Näin se on. Tämän olen itsekin palstalle kirjoittanut muutamaan otteeseen, kun mm. itse Johtaja Virtaa tuli moitittua vielä kolmannellakin kaudella ennen kuin menestyksestä tuli kohtalomme.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Onneksi olkoon! Heittämällä yksi naurettavimpia kommentteja hetkeen.

Kiitos. Etsippä yksikin viesti, jossa olen epäillyt Lukkoa, taikka arvostellut joukkueen tekemistä. Varsinkin, kun jokaisessa ottelussa ovat olleet pelissä parempia. Minä kannatan Lukkoa, kannattanut jo 50 vuotta, meni miten meni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös