Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 758 911
  • 16 044

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Paikan päältä katsottuna:

Lukolta hyvää peliä erän loppuun. Laukauksia tarvitaan hitusen enemmän.

AV hyvää

Zagidulin loistava

Tästä se lähtee
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vaisu erä. Zagi ja AV hyvää, ollaan muuten eniten jäähyillyt joukkue. Ilmankos tuntuu siltä, että kokoajan ollaan boksissa.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Ps. Arttu Ilomäki on läänin suurin ämmä!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Paikan päältä katsottuna:

Lukolta hyvää peliä erän loppuun. Laukauksia tarvitaan hitusen enemmän.

AV hyvää

Zagidulin loistava

Tästä se lähtee
5vs5 pelissä Lukolla ei ole hätää. Jäähyt sotkivat peliä ja sitten oltiinkin sekaisin vähän aikaa. Pelissä on selvä ero TPS:lle hyökkäyksiin lähdössä. Lukko roiskii kiekkoa alueelta laitaan ja oma pelaaja on käytännössä seisovin jaloin siellä.

Vauhdilla kun mennään keskialueen yli, niin ei saada oma hyökkäysrintamaa mukaan. Lukon hyökkäysyritykset on liian usein alivoimaisia.

Olen todella huolestunut Virtasen kohdalla. Valmennussopimuksen uusiminen, tik-tak tik-tak kello käy.
 

JukeX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei minusta mikään sellainen erä, että suorastaan maailmanloppua pitäisi ennustella. Parannettavaa toki jäi, toivottavasti tokassa erässä pelaamiseen tulee enempi järkeä ja määrätietoisuutta, yritys on nyt ollut ihan hyvää.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
5vs5 pelissä Lukolla ei ole hätää. Jäähyt sotkivat peliä ja sitten oltiinkin sekaisin vähän aikaa. Pelissä on selvä ero TPS:lle hyökkäyksiin lähdössä. Lukko roiskii kiekkoa alueelta laitaan ja oma pelaaja on käytännössä seisovin jaloin siellä.

Vauhdilla kun mennään keskialueen yli, niin ei saada oma hyökkäysrintamaa mukaan. Lukon hyökkäysyritykset on liian usein alivoimaisia.

Olen todella huolestunut Virtasen kohdalla. Valmennussopimuksen uusiminen, tik-tak tik-tak kello käy.
Lähes poikkeuksetta alivoimaisia.
Enemmän täytyisi ottaa viivelähtöä, kerätä viisikkoa kasaan, vaihtaa kiekolla.
Palikat tähän riittää kyllä.
Ylipäätään pelin rytmittäminen itse kiekolla puuttuu pelistä kokonaan.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ei minusta mikään sellainen erä, että suorastaan maailmanloppua pitäisi ennustella. Parannettavaa toki jäi, toivottavasti tokassa erässä pelaamiseen tulee enempi järkeä ja määrätietoisuutta, yritys on nyt ollut ihan hyvää.
No mulla on sama fiilis. Jäähyt pois ja ihan tasoissa ollaan ellei jopa edellä. Jäähyjen jälkeen Lukko oli pienet pätkät purjeessa mutta mun mielestä 5vs.5 oli Lukolle hieman.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähes poikkeuksetta alivoimaisia.
Enemmän täytyisi ottaa viivelähtöä, kerätä viisikkoa kasaan, vaihtaa kiekolla.
Palikat tähän riittää kyllä.
Ylipäätään pelin rytmittäminen itse kiekolla puuttuu pelistä kokonaan.
Joo, kyllä tuossa aika monta (silmiinpistävän) kertaa tuli kiekolla tilanne, että kuvaruudussa näkyy yksi keltapaitainen ja muita ei muutaman sekuntiin saatu kuvaruutuun.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Vain Lukon kampit vihelletään. 5 sekuntia ennen Ikosen jäähyä Fontaine nurin.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyman... Olen eri mieltä monien kanssa. Ei jatkoon tällä hetkellä. Nieminen sinne neloseen. Nyman mestiksestä hakemaan iso rooli ja onnistumisia.

En toivonut jatkoa edes tälle kaudelle ylipäätään. Pelistä puuttui häneltä se tietty kovuus..
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
On kyllä niin vitun surkeaa peliä molemmilta että harvoin näkee. Tämä on kuin jotain parodiaa jossa laitetaan 10 ukkoa kännissä kentälle. Syöttöjä saa kumpikin joukkue perille max yhden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös