John Deere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Marko kaksin käsin kiinni ruorissa cha cha cha pas paskaa
Tämähän se pelaamisen ydin tavallaan on. Jukka Jalosen sanoin, puolustamalla hyvin, hyökkäät myös hyvin.- kiekollinen peli ei tuota tällä hetkellä yhtään mitään. Ei auta vaikka kuinka puolustat hyvin, jos kiekolla et saa mitään aikaan.
Toivon mukaan Raumallekin saadaan lauantaina kunnon karnevaalimeininki ja halli täyteen.
Yleisöä oli hyvin kevättalven kotipeleissä, mutta tunnelma jäi valitettavan vaisuksi useassa ottelussa. Eikä vähiten siitä syystä, että joukkueen esitykset olivat mitä olivat. Tepsiä vastaan helmikuun alussa oli hallissa mahtava meno heti alusta alkaen. Tulos myös ruokki tätä pelin edetessä.Eikös runkosarjan loppunut mennyt niin, että porukkaa oli hallilla paljon, vaikka peli olikin kuraa?
Tietysti pleijareihin ei ole niin helppoa saada 4000 katsojaa, ei ole ilmaislippuja, kampanjoita ja kaikki firmat eivät pidä kausikorttejaan voimassa. En vielä vilkaissut,miltä katsomokartta näyttää. Ainakin paras pelipäivä ja prime time.
En itse voi ymmärtää, että jos käy katsomassa kaikki saatanan marraskuun läpsyttelyt, niin ei tule kannustamaan silloin, kun eniten tarvitaan ja pelit ja panokset ovat kovimmillaan. Mutta kukin tyylillään.Itse tiedän useammankin kausikorttilaisen jotka eivät ole lunastaneet playoffs otteluita.
Tämähän on selvä paskahousun merkki.
Playoffs otteluissa pitää olla täysi halli, saatana.
siinä iässä vitusta ei tiedetty mitään ja perkelettä pelättiin.. ;)Porin ja Rauman tunnelmaa ei voi verrata mitenkään keskenään. Porissa KOKO halli huutaa Ässät taptap, Ässät taptap ja Raumalla seisomakatsomossa noin 40% väestä laulaa jotain lauluja, johon muu halli ei lähde mukaan. (Yllättääkö joitakin?)
Silloin aikanaan, kun seisomakatsomo oli Penaltypubin päässä ja se katsomo oli täynnä ja jokainen siellä oli tuossa mukana, niin homma toimi. Nyt siellä on se 50-100 lauleskelijaa, niin ei voi odottaa, että tunnelma olisi koko hallin kattava. Valitettavasti aika latistunutta on tuo meno nykyään tuollaisenaan. Jotain uudistamista se vaatisi.
Ja ei. Minä en vanhana ja hauraana miehenä ala niitä muutoksia tekemään. Mä huudan tuomarille vittuperkelettä, kuten aina sielä -70 luvun lopulta saakka, jolloin olin pieni poika huutelemassa vittuperkelettä. Tosin silloin se taisi olla ”seeproille heiniä”-tason huutelua.
Olisikohan siihen syynä joukkueen väsähtäneet otteet? Väsyy se kausikorttilainenkin joskus ja ei enempäänsä jaksa sijoittaa rahaa Lukkoon. Logiikka poisjäännille on kyllä hieman outo.En itse voi ymmärtää, että jos käy katsomassa kaikki saatanan marraskuun läpsyttelyt, niin ei tule kannustamaan silloin, kun eniten tarvitaan ja pelit ja panokset ovat kovimmillaan. Mutta kukin tyylillään.
Porin ja Rauman tunnelmaa ei voi verrata mitenkään keskenään. Porissa KOKO halli huutaa Ässät taptap, Ässät taptap ja Raumalla seisomakatsomossa noin 40% väestä laulaa jotain lauluja, johon muu halli ei lähde mukaan. (Yllättääkö joitakin?)
Silloin aikanaan, kun seisomakatsomo oli Penaltypubin päässä ja se katsomo oli täynnä ja jokainen siellä oli tuossa mukana, niin homma toimi. Nyt siellä on se 50-100 lauleskelijaa, niin ei voi odottaa, että tunnelma olisi koko hallin kattava. Valitettavasti aika latistunutta on tuo meno nykyään tuollaisenaan. Jotain uudistamista se vaatisi.
Ja ei. Minä en vanhana ja hauraana miehenä ala niitä muutoksia tekemään. Mä huudan tuomarille vittuperkelettä, kuten aina sielä -70 luvun lopulta saakka, jolloin olin pieni poika huutelemassa vittuperkelettä. Tosin silloin se taisi olla ”seeproille heiniä”-tason huutelua.
On se toki noinkin, että iso osa siellä huutaa juurikin sen 7 sekuntia kerralla. Raumalla se iso osa taputtaa 7 sekuntia Ghostbustersin tahdissa ennen ylivoimaa.Porissa huutaa osa hallista, sen 7 sekuntia jos Ässät on johdolla. Muuten on peruspeleissä hyvin kuollutta.
Raumalla tunnelmaa ja ääntä on huomattavasti enemmän.
Toki varmasti tänään on ollut kiimaa jos päästään viiden vuoden taaperruksen jälkeen pelaamaan pudotuspeli. Se on selvä asia.
On se toki noinkin, että iso osa siellä huutaa juurikin sen 7 sekuntia kerralla. Raumalla se iso osa taputtaa 7 sekuntia Ghostbustersin tahdissa ennen ylivoimaa.
Ja kyllä nuo Bojat yrittää parhaansa koko pelin. Heitä on vaan nykyään kovin vähän mutta silti hatun nosto heille vähillekin. Ei tietenkään jokaisessa runkosarjan matsissa voikaan innostua.
Toivottavasti lauantaina on isosti kovaäänisiä chanttejä ja lisänä sellaisia, että tavalliset pulliaiset voisi yhtyä vaikka taputtamaan tahdissa.
Esimerkiksi:Eikös runkosarjan loppunut mennyt niin, että porukkaa oli hallilla paljon, vaikka peli olikin kuraa?
Tietysti pleijareihin ei ole niin helppoa saada 4000 katsojaa, ei ole ilmaislippuja, kampanjoita ja kaikki firmat eivät pidä kausikorttejaan voimassa. En vielä vilkaissut,miltä katsomokartta näyttää. Ainakin paras pelipäivä ja prime time.
Tähän täytyy sen verran sanoa, että itsekään en lunastanut. Syystä että tämän otteluohjelman kanssa venkoilun takia on ollut täysin mahdotonta tietää miten nämä menee, ja reissukin jo varattu. Ei tässä voi loputtomiin odottaa, että koska pelataan. Irtolipuilla toki käydään sitten peleissä.Itse tiedän useammankin kausikorttilaisen jotka eivät ole lunastaneet playoffs otteluita.
Tämähän on selvä paskahousun merkki.
Playoffs otteluissa pitää olla täysi halli, saatana.
Kun katsoo tuota Ässien 1-1 tasoitusta yv:llä, niin koska viimeksi Lukolla tehty edes osaa tuollaisesta liikkeestä? Ei tarvitse olla ihmeellinen kuvio tai välttämättä sitä maestroakaan, kunha jotain muuta kuin paikallaan tönöttäminen ja ennalta-arvattavat välttävät lätyt