Etkös tälle herralle naureskellut ennen peliä?Zagi imaisee ja 1-1. Povsen uran ensimmäinen Liigamaali.
Etkös tälle herralle naureskellut ennen peliä?
Ota vahvaa kaljaa säästyneillä rahoilla. Silmiä särkee ja kutisee, kuin hiekkamyrskyssä seuraisi kamelien lepohetkeä.Minä todellisena Lukko-sydämenä olen Vaasan Energia Areenalla todistamassa tätä spektaakkelia.
Luojan kiitos näistä lipuista ei tarvitse maksaa.
Katottu on mutta sillä taulukolla ei ole mitään merkitystä jos pelataan tollasta kiekkoa kun pleijarit alkaa...Katsokaa nyt herranjumala kaikki epäkannattajat sarjataulukkoa!?!?
Ei minun mielestä tässä vaiheessa kautta tällaisesta pelistä voi edes sanoa, että kolme pistettä riittää. Kyllä nyt pitäisi olla niin, että peli riittää, pisteet pitäisi olla automaatio. Tänään pitäisi lyödä Sport 7-0 ja näyttää joukkueelle ja kannattajille, että keväästä voi tulla pitkä. Nyt taistellaan tasapäin sellaista joukkuetta vastaan, josta yksikään pelaaja ei pitäisi mahtua edes minkään playoff-joukkueen pelaavaan kokoonpanoon.Tämähän menee hyvin divarijengiä vastaan. Tainnut joukkue ajatella samalla tavalla. No 3 pistettä riittäis mutta vähempää ei!
Juu ei mitään hätää, kovan treenijakon tulokset on vasta puhkeamassa kukkaan.Katsokaa nyt herranjumala kaikki epäkannattajat sarjataulukkoa!?!?
Mee sinne Markon taakke ja huuda ”Peliä saatana!”Minä todellisena Lukko-sydämenä olen Vaasan Energia Areenalla todistamassa tätä spektaakkelia.
Luojan kiitos näistä lipuista ei tarvitse maksaa.