Päivärinta suoriutui mun mielestä ok, vaikka Mattilan kanssa ketju onkin ollut x10 parempi. Ja kauniisti sanottuna paljon yhdessä pelannut Kestner-Höylä-Ylitalo on hieman eri kuin Suni-Höylä-Ylitalo. Itse veikkaan että Nieminen otetaan mukaan huomenna ja toivoa pitää että Ylitalolle ei mitään sen kummempaa tosiaan tullut höntyilystään. Aika pahasti puhaleteli kuitenkin, vaikka palasikin lopulta peliin.Nähtiin myös, että särkymävara on pieni, Pärrin ja Mattilan ero on iso, samoin kuin Suni vs Saarela. Sormet ristiin että Antti ei ole pitkään pois eikä tulee yhtään enempää loukkeja. Onnex siirtoikkuna on vielä hetken auki.
Millä mittarilla mitattuna?Päivärinta suoriutui mun mielestä ok, vaikka Mattilan kanssa ketju onkin ollut x10 parempi.
Kouluarvosana asteikolla siis 7. Paikka mihin tuli ei ollut helppo, varsinkaan kun edellinen peli Liigassa oli lähemmäs kahden kuukauden takaa. Jos Päivärinnan suoritusta haluaa 1 vs. 1 verrata Mattilaan, niin peliaikaa n. 4 minuuttia keskimääräistä vähemmän, 10 aloitusta 50%, syöttöpiste voittomaaliin ja oma peli 1-0, niin mun mielestä vähintäänkin ok suoritus.Millä mittarilla mitattuna?
Hakkaraisen kanssa kunnon kuuri kesällä ja Päivärinta klaaraa ensi kaudella kolmos-nelossentterin roolin.
Jos huhut pitävät paikkansa, niin ei taida Lukon pelaavassa rosterissa olla Pärrille tilaa ensi kaudella. Sen verran kovaa sentterikalustoa Killeri on hankkimassa. Mattila - Pathrik - Somppi - Fontaine - Kainulainen. Jos tuo totetuuu, niin Lukon ja Pärrin kannalta lienee paras vaihtoehto hakea vastuuta pienemmästä Liigaseurasta. Siellä minuutteja ja kehitystä, sitten paluu Lukkoon. Noin mm Tappara teki oman kasvattinsa Tanuksen kanssa, nyt 22-v on jo kolmatta kautta luottopelaaja ja tasainen pistenikkari kovassa rosterissa.