Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Täysin oikea tuomio tuli.Tollasista annetaan ulosajoja. Kävi hyvä säkä nyt.
Levtchi ei osu edes laiturilta järveen.
Täysin oikea tuomio tuli.Tollasista annetaan ulosajoja. Kävi hyvä säkä nyt.
Kiire burgerille (ja huhuilemaan).Häpeällistä urheilukulttuuria Tappara-faneilta. Kolmannes yleisöstä poistunut lehtereiltä vaikka Tapparalla hyökkäyspään aloitus. Eivät edes katsoneet jäälle päin.
Yllättyneet parijonoonHäpeällistä urheilukulttuuria Tappara-faneilta. Kolmannes yleisöstä poistunut lehtereiltä vaikka Tapparalla hyökkäyspään aloitus. Eivät edes katsoneet jäälle päin.
Jep, toisaalta, en mä oo maksanut tänään että pääsis katsomaan eurooppalaista huippukiekkoa. Jos maksaa muttei edes katso niin periaatteessa ihan sama mulle.Kiire burgerille (ja huhuilemaan).
En ole todellakaan yllättynyt, joka vain lisää asian häpeällisyyttä. Viime kaudella kun Tappara voitti mestaruuden valtaosa yleisöstä istui ja taputti...Yllättyneet parijonoon
Samaa katoin. Loukkia? Koko ajan puhaltaa. Onkohan menny ilta pitkäksi?Mitä tuo Fontaine ny kokoaika on naama irvessä?
Jonottavat erätauolla tämän Syväkurkun luokse.Kiire burgerille (ja huhuilemaan).
Samaa katoin. Loukkia? Koko ajan puhaltaa. Onkohan menny ilta pitkäksi?
Toisaalta Ikonen on tänään näyttänyt varsinkin alivoimalla siltä, kuin olisi vielä kännissäReenijumia, sunnuntaina krapulassa viivaluistelua, niin puhalluttaa se vielä maanantaina. No rehellisesti sanoen Fontainen pelaaminen sen näköistä, kuin olisi darrassa.
Tulikohan Hifk-pelissä tuo insertti ekan kerran. Voi liittyä poissaoloon, mutta uskoisin että ei.Oliko tuossa Abt Eepin kanssa sohvalla? Komia mustelma silmäkulmassa, liittyyköhän poissaoloon? (Jos viime viikolla kuvattu.)
5-5 -pelissä Lukko selvästi edellä. Ei olla turhaan piikkipaikalla.Kevättä ajatellen tasaiselta näyttää kaiken kaikkiaan Tapparan kanssa. Tapsun ylivoima on pelottavan vahvaa jopa liigan parasta alivoimaa vastaan.
Näin olen itse ajatellut, ja jopa niin rohkeasti, että suora voitto tänään tarkoittaa lähes varmaa runkosarjan voittoa. Tämä toki pitää sisällään oletuksen, että Lukko ei romahda vikoissa peleissä.Uskoisin jopa, että jos Lukko voittaa, niin se saattaa ratkaista Lukon sijoituksen kahden parhaan joukossa. Sen verran ristiin pelaavat siinä alapuolella.
Kevättä ajatellen tasaiselta näyttää kaiken kaikkiaan Tapparan kanssa. Tapsun ylivoima on pelottavan vahvaa jopa liigan parasta alivoimaa vastaan.