Peliesitykset kaudella 2022–2023

• 766 765
  • 16 044

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hyvin menee. Tällä pelillä haastetaan Tappara, Ilves ja kaikki muut kärkiseurat. Luotetaan siihen omaan juttuun, tulos seuraa kyllä.

Sexy hockey Veltsu Virtanen on todellakin back.

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä näkyy jopa selvä tasoero. HIFK askeleen perässä ja Lukko jopa saa ihan rauhassa hakea paikkaa. Nyt vaan tarvitaan lisää aktiivisuutta myös kiekottomilta.

Somppia koukittiin hienosti ettei tullut jäähyä, mutta kiekko saatiin pois alueelta
Niin minä tasoero? Hifkillä paljon paremmat paikat (myös maaliodottaman mukaan) eli kyllä, taululla oikeat lukemat ja tasoero vieraiden eduksi juuri tuo 0-1.

Kaukana takana on kyllä Veltsun sexyhockeyn kulta-aika. Näennäistä hallintaa, mutta ei todellista vaaraa Taposen maalilla.

Suosikkijoukkue
Lukko
En yleensä kritisoi tuomareita mutta itse en nähnyt yhtään jäähyyn arvoista rikettä. En Lukolla enlä Hifkillä. Tuomari sitten näki minunkin puolesta 4 rikettä.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin minä tasoero? Hifkillä paljon paremmat paikat (myös maaliodottaman mukaan) eli kyllä, taululla oikeat lukemat ja tasoero vieraiden eduksi juuri tuo 0-1.

Kaukana takana on kyllä Veltsun sexyhockeyn kulta-aika. Näennäistä hallintaa, mutta ei todellista vaaraa Taposen maalilla.

Ei varmaan pitäisi vastata ikinegailijoille, mutta olihan Lukko paljon terävämpi jalalla. Tuossa mainitsinkin, että kiekottomien työtä pitää silti lisätä, niin olisi tullut paremmat paikat. Mut anyways tulos ohjaa ja parempi johtaa aina.

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Alkua lukuunottamatta hyvä erä. Paikat oli tasoittaa ja samalla jalalla kun jatketaan niin tasoihin tullaan.

Rantala ja Salonen päässyt telkkariin isoon rooliin. Sen mukaan viheltävät ihan päin vittua. Kevät ja kaikki.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Hyvin menee. Tällä pelillä haastetaan Tappara, Ilves ja kaikki muut kärkiseurat. Luotetaan siihen omaan juttuun, tulos seuraa kyllä.

Sexy hockey Veltsu Virtanen on todellakin back.
Kärsivällisyys ei kyllä ole sun hyve

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Hitto kun tehdään Taposesta änäri vahtia. Laukaukset logoon

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
On niin silmiä hivelevän kaunista ylivoimaa että meinaa oikeen tulla tippa linssiin... Huoh saatana!

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi Lukko ei pelaa kahden miehen ylivoimaa noppavitosella?

Molemmissa ylivoimissa sama kuvio käytännössä. Kestner tekee poikkeuksen ja ei ole one-timerina.

Yli 2/3 kautta takana ja Lukko ei näe muuttamisen tarvetta ylivoimaan. Oon jotenkin vitun sanaton. Ylivoiman muuttaminen on varmaan yks helpoimmista jutuista, mitä Lukon pelitavassa vois tehdä

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Noin miljoona ja yksi kertaa on todettu, että nämä maalinpelit ratkeaa usein erikoistilanteissa. Ylivoima on heikkoa ja se ei riitä keväällä.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mahtaisikohan Killeri saada houkuteltua Bonon takaisin, sopimuksella missä tarvitsee vain pelata ylivoimat? Samalla saa täydellisen vetovastuun miten se pelattaisiin.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
On ihme, ettei Lukko saa väkisinkään maalia. Jotenkin maalivahdit pelaa aina kauden parhaat pelit Lukkoa vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy