Jolyn hienon rankkarin. Et muuta.Heh, lopetin katsomisen, kun jatkoaikamaali tuli. Missasinko jotain, kun en nähnyt pilkkuja?
Jolyn hienon rankkarin. Et muuta.Heh, lopetin katsomisen, kun jatkoaikamaali tuli. Missasinko jotain, kun en nähnyt pilkkuja?
Näillä näytöillä saa Kalle ottaa Niskalan ja Teperin mukaan, koska yhden miehen (vaikka olisi itse Keisari) voimilla sitä Rafa Eerolan kulta-arkkua tuskin siirrellään. Koska sieltä arkusta pitää nyt oikeasti kaivaa sitä kultakolikkoa monilla käsillä. Joly olisi parasta, mitä Lukko voisi edes haaveilla saavansa (jos HPK tippuu kelkasta, mikä nyt näyttää vähän epätodennäköiseltä)Kyllä.
Ja Caesar kottikärryn kanssa Nortamonkadulla.
Huomasitteko että johdetaan sarjaa? No eihän sitä kaikkee ehdi.Kunnas pääsee taas kehumaan keisaria paikallislehdessä, kun ei käyttänyt koko budjettia. Vittu hiphei ja hurraa vaan.
Tippuu tai ei, Caesar ei Jolya tule Raumalle saamaan.Näillä näytöillä saa Kalle ottaa Niskalan ja Teperin mukaan, koska yhden miehen (vaikka olisi itse Keisari) voimilla sitä Rafa Eerolan kulta-arkkua tuskin siirrellään. Koska sieltä arkusta pitää nyt oikeasti kaivaa sitä kultakolikkoa monilla käsillä. Joly olisi parasta, mitä Lukko voisi edes haaveilla saavansa (jos HPK tippuu kelkasta, mikä nyt näyttää vähän epätodennäköiseltä)
Eikö kannatakkaan. Joukkue pelannut niin hyvin, että olisi vääryys pistää joku pelaaja Jolyn tieltä katsomoon. Palkkakin varmaan olisi ihan epäsuhdanteessa muihin. Joo tiedetään aika väsyneeksi menee jutut, ottaa vaan päähän kun ketään ei onnistuta hankkimaan. Kuivaa on kuin saharan autiomaalla, ainakin Kallen katiskassa.Tippuu tai ei, Caesar ei Jolya tule Raumalle saamaan.
Alkaa olla aika väsynyt läppä tämä. Sarjataulukkoa mieluummin katsoisin Lukon raikkaalla jalalla pelaamaa laadukasta jääkiekkoa, jossa taas on Lukon laatta vastustajan verkossa.Huomasitteko että johdetaan sarjaa? No eihän sitä kaikkee ehdi.
Mikä ihmeen läppä? Kunhan saadaan treenijumin jälkeen jalat liikkeelle, ollaan aika hyvissä asemissa. Joku voisi verrata tilannetta vuoden takaiseen. Kaikki on vielä auki.Alkaa olla aika väsynyt läppä tämä. Sarjataulukkoa mieluummin katsoisin Lukon raikkaalla jalalla pelaamaa laadukasta jääkiekkoa, jossa taas on Lukon laatta vastustajan verkossa.
Näin on. Jokeritkin hävisi kaudella 2002-03 kuusi viimeistä peliään runkosarjassa ja voitti silti mestaruuden.Ei mitään hätään - ollaan reenattu kovempaa ku muut.
Tämä. Ei selity tuurilla. Pelaataan vaan ihan pisin sitä.Viimeiset 11 peliä on nyt 2 kertaa tehty varsinaisella peliajalla yli 2 maalia. Näistäkin toinen hävittiin Jukureille ja toinen oli SaiPaa vastaan.
9/11 viimeisistä peleistä Lukko on tehnyt maksimissaan KAKSI maalia varsinaisella peliajalla.
Väsynyt. Se, että näsäviisastellaan sarjan kärkipaikalla, kun ketjussa kommentoidaan peliesityksiä kukin haluamallaan tavalla. Jos on treenijumia niin sitten on, mutta sen taakse ei voi mennä. Vertaanpa hyvinkin tilannetta vuoden takaiseen, jolloin jotkut toitottivat, että koronasairasteluilla ei voi selitellä surkeita peliesityksiä.Mikä ihmeen läppä?
Olen pahoillani. Luulin että tänne saa kommentoida asioita ja tuntemuksia sen mukaan mitä kukin juuri sillä hetkellä tuntee. Itseäni ärsyttää suunnattomasti sen väheksyntä että Lukko johtaa sarjaa tässä vaiheessa kautta. En tiedä mitä näsäviisastelua siinä on. Olen posipetteri, sori siitä.Väsynyt. Se, että näsäviisastellaan sarjan kärkipaikalla, kun ketjussa kommentoidaan peliesityksiä kukin haluamallaan tavalla. Jos on treenijumia niin sitten on, mutta sen taakse ei voi mennä. Vertaanpa hyvinkin tilannetta vuoden takaiseen, jolloin jotkut toitottivat, että koronasairasteluilla ei voi selitellä surkeita peliesityksiä.
Pidän tärkeänä sitä, että sijoitus on taulukossa korkealla. Syksyllä oli hyvä, että huonoillakin peliotteilla saatiin raavittua pisteitä, jopa 3 pojon pelejä, kiitos loistavan maalivahdin. Nyt on 15 peliä runkosarjaa jäljellä, ja saisi alkaa pikkuhiljaa näkyä peleissä kaksi asiaa: 1) että jänne kestää 60 min ja tarvittavat jatkot, 2) että osataan tehdä yli 2 maalia pelissä jos vaikka vastustaja jonakin päivänä sattuu näin myös tekemään. Mitä pidemmälle kevät etenee sitä enemmän tulee tarkkailtua pelin tasoa sarjataulukon sijaan. Siitä olen samaa mieltä, että asemat on toistaiseksi hyvät eikä toivottavasti tarvitse jännittää viimosella runkkarikierroksella kuten viime keväänä.Olen pahoillani. Luulin että tänne saa kommentoida asioita ja tuntemuksia sen mukaan mitä kukin juuri sillä hetkellä tuntee. Itseäni ärsyttää suunnattomasti sen väheksyntä että Lukko johtaa sarjaa tässä vaiheessa kautta. En tiedä mitä näsäviisastelua siinä on. Olen posipetteri, sori siitä.
Aika lailla sama muistikuva. Ison roolin kaverit alisuorittaa mutta lapsenomainen usko löytyy että kyllä se vielä tästä.Oiskohan jouluun Ilves peli ollut viime ottelu jossa Lukko kliinisesti hallitsi pelin alusta loppuun ja nakutti vielä mukavasti maaleja?
Syksyn 6-0 tepes kotona paras esitys?
Rehellisesti..on tää vähän tuskaista tyytyä 2 tai 2 pisteeseen