Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 759 097
  • 16 044

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kylläpä jypi on pelannut siistin pelin, ei uskoisi Rautakorven porukaksi.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Masentava startti. Vielä madentavampaa että meidän isot Kestner, Karjalainen, Repo ja Reunanen täysin yössä.

Ei näin jätkät. Teidän pitäisi olla tulosyksikkö.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täysin luokaton esitys kauden ensimmäiseen peliin. Vaikea löytää mitään posia. Ihan joka osa-alueella pelkkää parannettavaa ja tuolta boxista on pysyttävä pois. Kotijoukkue ansaitsi voittonsa. Me oltiin ihan kuriton lammaslauma.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Oli kyllä avauspeli odotetun sekava Virtasen ajan esitys - hajuton, mauton, väritön, haluton ja kuriton Lukko. Kukaan ei sen perusteella tiedä miten Lukko hyökkää tai puolustaa... Fanit kiroaa maalivahtipelin ja puolustajat, vaikka valtaosa tilanteista aukeaa hyökkäyssinisen menetysten tai päämäärättömän juoksemisen seurauksena.
Tästä on toivottavasti yhtä helppoa ennakoida että Tepestä vastaan tapahtuu mentaalipuolella melkoinen tason nosto.
 

upreo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä illassa oli mun silmään niin uhkia kuin mahdollisuuksia tulevaan. Lähtökohtahan ennusti jo nähdynkaltaista 60-minuuttista, kun Jypillä oli jo ensimmäinen peli lusittuna. Saahan siitä sen pienen edun. Toisaalta täälläkin kirjoiteltiin sitä, että konkarit ei syty harkkapeleihin. Tosipeleissä sitten näyttävät. Mun päähäni se ei oikein uppoa. Silloin ei sitä kilpailua ole. Ja olisipa valmiina ensimmäiseen peliin, eikä olisi vastustajalla etua. No konkarit eivät syttyneet vielä avaukseenkaan. Kai ne siitä sitten myöhemmin.

Ne uhat. Änäri-Tarella oli samanlainen show päällä kuin ennen Virran koirankoppia. Nyt on ensimmäistä kertaa selkeä vastuunkantaja. Ei se rooli kestä noita ego-suorituksia. Onneksi siihenkin rooliin voi oppia. Kestner tulee varmaan olemaan pelimies, mutta kehonkieli huolestuttaa. Liikaa kiukuttelua ja selän suoristelua, varsinkin kun ei tehopisteillä auttanut. Enkä mä siltikään tykkää joukkuelajissa tuollaisesta, vaikka tekisi miten pisteitä. No en olekaan ammattiurheilija. Kai se siellä on sallitumpaa. Niin ja jotenkin levollisempi olo oli Jukurin ollessa luukulla. Liekö sitten se rauhallisempi tyyli, mutta esimerkiksi sen kolmannen maalin näki tulevan jo siinä kohtaa, kun Zagidulin sätki ja haki katseella kiekkoa sen ollessa viivalla. Tekee itse hommansa vaikeammaksi, vaikka ei joukkue tänään kyllä paljoa auttanut. Oliko se Virran tokavika vai viimeinen kausi, kun meni yli kymmenen matsia ennen ensimmäistä päästettyä alivoimamaalia? Nyt ei tarvitse ainakaan jännittää 100% alivoiman rikkoontumista. Jotain kehitystä pitää tuohon tulla, ei voi joka pelissä päästää kahta maalia alivoimalla. Tulkoon sitten ne jäähyt millaisista tilanteista vaan.

Koska positiivisuus pelastaa maan masennuksen hetkellä, oli myös mahdollisuuksia. Nieminen tuli kokoonpanoon niin kuin kuuluukin. Silloin kun paikan haluaa, niin pitää pelata juuri noin. Ervastin hieno syöttö toki nosti esityksiä reilusti plussan puolelle, mutta ilman sitäkin mielestäni teki hyviä juttuja kentällä. Tärkeintä oli kuitenkin se, että kolmannessa erässä ei ihan lampaita oltu. Vaikka Jyp jalkaa kaasulta nostikin, niin silti ihan hyvä loppu pelille. Parempi tuon jälkeen on lähteä, saati sitten jos olisi otettu vielä muutama maali lisää omiin.

Tappio harmittaa, mutta en ensimmäisen jälkeen vielä ala koko maailmaa haukkumaan. Huomenna hallille haistelemaan ja kokemaan fiilistä paikan päällä. Se on parasta.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Itse pelistä suurimpana jäi mieleen Revon löysyys. Karjalainenkin suht näkymätön, jos nyt kritiikkiä halutaan antaa. Puolustuksessa pahoja hasseja Tarelle ja Piipposelle.

Olen aivan varma, että ko. kaverit parantaa niin ollaan hyvällä tiellä. Epäreilua suolata kavereita 1 pelin perusteella. Hyvä tästä tulee.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viime kautta jos peilaa, niin usein silloin ainakin tämmösen pupelluksen jälkeen Lukko pelasi seuraavassa pelissä huomattavasti paremmin.
 

RobarinMitja

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaumanLugu, Florida Panthers
Paska kaudenavaus ja vituttaa. Huomenna uus yritys. Toivottavasti voittaa tai edes häviää tasasen pelin jälkeen, koska raumalaiset aika herkkiä jäämään kotiin jos esitykset on paskaa.
 

X-Stiff

Jäsen
Älkää nyt hyvät miehet suolatko omia noin kovasti ensimmäisen pelin jälkeen. Eka peli on eka peli ja huomenna on uusi. Siitä se kausi lähtee ja hyviä poikia porukka täynnä. Virtasesta en sitten tiedäkkään sanoa samaa. Ja tämä on kuultu joukkueen sisältä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Virtasesta en sitten tiedäkkään sanoa samaa. Ja tämä on kuultu joukkueen sisältä.
Ei ollut Virtakaan kovassa huudossa kopissa kokeneiden pelaajien osalta kaudella 2019-2020, mutta Revon saapumisen jälkeen löi sellaiset näytöt pöytään, että on Jumalan asemassa ikuisesti Raumalla.

Samankaltaista tuhkimotarinaa toivoen.
 

X-Stiff

Jäsen
Ei ollut Virtakaan kovassa huudossa kopissa kokeneiden pelaajien osalta kaudella 2019-2020, mutta Revon saapumisen jälkeen löi sellaiset näytöt pöytään, että on Jumalan asemassa ikuisesti Raumalla.

Samankaltaista tuhkimotarinaa toivoen.
Näyttöjen perusteella kaikki faktat huomioonottaen en usko Virtasen ikinä pystyvän Virran temppuun mutta toivottavasti olen väärässä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näyttöjen perusteella kaikki faktat huomioonottaen en usko Virtasen ikinä pystyvän Virran temppuun mutta toivottavasti olen väärässä.

Nyt pitäisi pystyä itse asiassa parempaan. Tapparalla ja Kärpillä on todella kovat rosterit, koronakaudella ei kilpailu pelaajista ollut aivan niin kovaa ja Killeri iski markkinoilla oikeaan aikaan.

Veltsun pitäisi valmentamalla napata pieni materiaaliero Tapparaan ja Kärppiin kiinni. En itse pidä Veltsua kyllä Marjamäkeä tai Tapolaa parempana koutsina.

3 millin porukalla kuitenkin top4 on minimitavoite ja Veltsun pitää saada tulosta aikaan. Keväällä kaikki on mahdollista, mutta todella tiukassa mestaruus on tällä kaudella. Kovatasoisin Liigakausi kärjen osalta pitkään aikaan.
 

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Eritäin hyvää peliä oli Lukon alku, aina ensimmäiseen jäähyyn asti ja maaliin asti. Sen jälkeen alkoi paniikki joka kongretisoitui oman pään koomailulla. Zagin piikkiin en laittaisi näitä osumia. Siellä jatkettiin viime kaudelta tuttua touhua jossa Lukon maalin edessä ei siivota ukkoja pois ja muutenkin vähän vain pelaillaan.

No, onneksi se oli yksi peli ja tänään taas jatkuu. Ensimmäisestä ei todella kannata kovin paljoa päätellä joten uutta matoa koukkuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös