Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 760 301
  • 16 044

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
SaiPan yv vähän vaarallisemman näköistä kun Lukon vastaava. Ei uskoisi jumbo vs. kärki.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Pep Guardiola kerinnyt Lukko-huivissaan Kisapuistoon kannustamaan vierailijaa.
 
SaiPa voisi rehellisesti sanottuna johtaa 3-0.
Aikamoista.

Uskon, että herätys tulee johtavien pelaajien toimesta.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Jaahas.

Nyt pääsee Lukon murhaava ylivoima kehiin.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi jessus miten tylsä peli meneillään. Ei uskoisi että tuolla pelaa kärki ja pohja. Veltsulla riittää jumpattavaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka Lukko johtaa sarjaa ja takana voittoputki niin jo useammissa peleissä (myös voittopeleissä) on näkynyt huolestuttavia merkkejä pelin hajoamisesta. Maalinteko ei onnistu, yv ei toimi lainkaa ja omiin on alkanut mennä enemmän ja enemmän maaleja.

Sarjajohto alka olla uhattuna. Olen hoeman huolissani.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Vaikka Lukko johtaa sarjaa ja takana voittoputki niin jo useammissa peleissä (myös voittopeleissä) on näkynyt huolestuttavia merkkejä pelin hajoamisesta. Maalinteko ei onnistu, yv ei toimi lainkaa ja omiin on alkanut mennä enemmän ja enemmän maaleja.

Sarjajohto alka olla uhattuna. Olen hoeman huolissani.
Jos pelin taso säilyy tällaisena, sarjajohto ei ole se suurin huoli.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä erä pitää unohtaa. Melkoista höntsää lähes tyhjän hallin edessä. Jukurilta todella tärkeä gamesaver av aikana, se oli varman maalin paikka.

SaiPa hallitsi avauserää ja kiekkoa, mutta lopussa Lukko vähän heräsi peliin.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Vaikeaa on tai vaikeaksi tämä itse taas tehdään.

Nyt vähän rentoutta ja paikoista ineen
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi peli on vasta 1-0 SaiPalle. Kyllä tästä vielä noustaan, jahka nyt ruvetaan pelaamaan oikein hyvä toinen erä kuten puheena on keskiviikon jälkeen ollut.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Munaa ja asennetta kaipaan. Ei voida mennä kaverin mukaan mukavuusalueella. Joukkue pystyy paljon parempaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nuo Lukon yv:n ekat aloitukset rupeaa pikkuhiljaa vituttamaan, kun tuntuu, että ne hävitään järjestään. Koko ylivoima kärsii heti suuren kolauksen, kun alueelle sisääntuonti ja rauhoitus on tätä nykyä uskomattoman vaikeaa. SaiPalta tuo kävi aivan eri malliin. Mikähän siinä on niin vaikeaa, kun käsiä kuitenkin löytyy…
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pikaisesti huomiona, luistin ei kulje, sen seurauksen kärkikarvaaja ei saa pakotettua vastustajaa vaikeaan ratkaisuun. Toinen karvaaja ei saa pelattua sitä helpointa syöttöä pois ja käytännössä vauhtierolla vastustaja saa tilanteeksi usein nelikko vs meidän alakolmio, jolloin ollaan kokoajan alakynnessä ja joku joutuu paikkaamaan toista.

Myös hyökkäyksiin lähdössä hyökkääjät tuntuvat hieman varastavan (melkein enemmän keskenään kuin pakkeihin nähden). Vastustaja saa näistä helposti katkoja
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Syitä on tietenkin hyvä hakea rosterista, mutta on kyllä pelkkää puusilmäyttä väittää, että joku yksi Roy taikka puolustaja muuttaisi peliä mihinkään suuntaan, jos joukkue itsessään pelaa noin huonosti.

Enemmän kuin uusia pelaajia, Lukon pitäisi pystyä kehittämään omaa peliä.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Syitä on tietenkin hyvä hakea rosterista, mutta on kyllä pelkkää puusilmäyttä väittää, että joku yksi Roy taikka puolustaja muuttaisi peliä mihinkään suuntaan, jos joukkue itsessään pelaa noin huonosti.

Enemmän kuin uusia pelaajia, Lukon pitäisi pystyä kehittämään omaa peliä.
Mitä jos se huippu oli, tuli ja meni jo?
Lukon kiekollisesta viisikkopelistä puuttuu hirveästi elementtejä. Miksi?

Olen kanssasi samaa mieltä.
Viisikkopeli on jo pidempään ollut sen tasoista, että mitkään hankinnat eivät tuota muuta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä jos se huippu oli, tuli ja meni jo?
Lukon kiekollisesta viisikkopelistä puuttuu hirveästi elementtejä. Miksi?
Mistä minä tiedän? Ei mulle siitä makseta, enkä ole valmentaja. Kunhan totesin, että on aivan turhaa odottaa mitään messiasta kokoonpanoon ja sanoa että nyt haastetaan Tappara, ellei oma peli kehity.

Siinä on se suurin ongelma nyt, eikä nimissä selässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös