LukkoUkko79
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
SaiPan yv vähän vaarallisemman näköistä kun Lukon vastaava. Ei uskoisi jumbo vs. kärki.
Tainnut unohtua koko peli. Karmivaa katottavaa. Tasokkaanpaa jengiä vastaan peli ois kolme - muna.Siellä on toisen erän pelivalmiutta jumpattu sen verran, että ensimmäiset unohtuneet kokonaan?
Jos pelin taso säilyy tällaisena, sarjajohto ei ole se suurin huoli.Vaikka Lukko johtaa sarjaa ja takana voittoputki niin jo useammissa peleissä (myös voittopeleissä) on näkynyt huolestuttavia merkkejä pelin hajoamisesta. Maalinteko ei onnistu, yv ei toimi lainkaa ja omiin on alkanut mennä enemmän ja enemmän maaleja.
Sarjajohto alka olla uhattuna. Olen hoeman huolissani.
Mitä jos se huippu oli, tuli ja meni jo?Syitä on tietenkin hyvä hakea rosterista, mutta on kyllä pelkkää puusilmäyttä väittää, että joku yksi Roy taikka puolustaja muuttaisi peliä mihinkään suuntaan, jos joukkue itsessään pelaa noin huonosti.
Enemmän kuin uusia pelaajia, Lukon pitäisi pystyä kehittämään omaa peliä.
Mistä minä tiedän? Ei mulle siitä makseta, enkä ole valmentaja. Kunhan totesin, että on aivan turhaa odottaa mitään messiasta kokoonpanoon ja sanoa että nyt haastetaan Tappara, ellei oma peli kehity.Mitä jos se huippu oli, tuli ja meni jo?
Lukon kiekollisesta viisikkopelistä puuttuu hirveästi elementtejä. Miksi?