Mielestäni Zagille meni toinen aika helposti, peittää siinä todella huonosti maalia. Läpiajon olisi voinut ottaa, mutta meneehän nuokin joskus. Lukon ongelma on, että omiin tulee nykyään aivan liikaa avopaikkoja. Näin ei voi jatkua.Eihän tämä mikään ohipeli ole, ihan normaali Lukon esitys sillä erolla että Zagi ei ota kaikkea mahdollista kiinni
Mä toivon, että jollain pelaajalla on paha mieli. Saisi kanavoida pahan mielensä kentälle.Kunnei vaan nyt ketään hankita ettei tulee paha mieli. :)
Peli ollut pitkään laskevalla käyrällä, valtaosa peleistä kotona ja maaginen kassari.
Pelkät vahvistukset eivät toki tätä muuta, mutta tämä pelin taso, joka on pitkään jo ollut, ei tule riittämään edes välieriin.
Jumpataan jumpataan josko se siitä. Voisivat joogaa koittaa seuraavaksi.Ihmettelen jälleen kerran veltsun reagointia. Aikalisä tai maalivahdin vaihto mutta ei mitään.
Itse en ihmettele. Jos Lukon pelaajat ei itse tajua niin voi lopettaa ammattiurjeilun. Ei noi ole lapsia joille täytyy sanoa soo-soo.Ihmettelen jälleen kerran veltsun reagointia. Aikalisä tai maalivahdin vaihto mutta ei mitään.