Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 745 425
  • 16 050

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No Nieminen ainakin ansaitseekin olla kehissä, mikäli olet pelejä nähnyt. Muutenkin itseäni sapettaa, että vaikka nuoret jannut pelaisivat miten hyvin, niin "EI KÄRKIBUDJETIN JOUKKUEESSA VAAN VOI OLLA KOKOONPANOSSA TUOLLAISIA" -asenne. Ne pelaa, kenellä kulkee. Ihan sama, onko se Säkkinen vai Repo.
Joo rauha maahan, olen myös itse maininnut Niemisen hyvät otteet harjoituskaudella. Ansaitsee niillä kyllä näytön paikkoja. Jokainen varmaan silti ymmärtää ettei se optimitilanne ole, jos kaikki nämä ovat samaan aikaan kokoonpanossa. Mutta joo ei tässä mitään paniikkia ollut tarkoitus lietsoa ja odotellaan kokoonpanotkin vielä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja kyllä se Ylitalokin paskaa saa minusta ihan kohtuuttomasti. Kolminkertainen suomenmestari, oma kasvatti ja on kuitenkin jonkinlainen palstasynonyymi paskalle pelaajalle.
Aivan ok täyttänyt oman roolinsa aina, varsinkin CHL-peleissä hän pääsi paremmin pelaamaan vahvuuksillaan kun liigan paineissa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Joo rauha maahan, olen myös itse maininnut Niemisen hyvät otteet harjoituskaudella. Ansaitsee niillä kyllä näytön paikkoja. Jokainen varmaan silti ymmärtää ettei se optimitilanne ole, jos kaikki nämä ovat samaan aikaan kokoonpanossa. Mutta joo ei tässä mitään paniikkia ollut tarkoitus lietsoa ja odotellaan kokoonpanotkin vielä.
Jos poissaoloja paikataan, niin aika harvoin kyseessä on optimitilanne.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En edes ollut tietoinen tuosta huimasta voittoputkesta JYPiä vastaan. Viimeiset kymmenen ottelua Lukolle pistein 30-0. Yllättävää, että löytyi jopa Ässiäkin surkeammin meitä vastaan pärjännyt joukkue.

Nyt vastassa aivan eri JYP kuin viimeisillä kolmella kaudella.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tuntuu kuin Lukko hyökkäisi viime kautta suoraviivaisemmin ja iskee painetta suoraan maalille. Ehkä se tästä muuttuu.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kemell ajaa Abtin ja jälkitilanteessa Abtin hermo palaa junnun niittiin. Lukon av

Veltsu ei tuosta päätä silitä
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ja suoraan Jypin kassaan tämä Abtin kovistelu. Näistä täytyy hoitaa myös vastustajalle jäähy jos perseilemään lähtee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös