Jos nyt jotain kuumehoureissani horisen. Ei ottelu ollut mitään parasta Lukkoa, mitä olen nähnyt. Vastustajan valmentajaa lainaten, riittää, kun on parempi paikallaolevista. Se Lukko oli tänään ja erityisesti nk. alempien kenttien pelaajat näyttivät kyntensä, kuten kuuluukin.
Kuitenkin se 3 pistettä oli todella tärkeä tänään ottaa ja uskon vastustajan ollessa terävämpi, myös me olisimme olleet terävämpiä. En ole koskaan tykännyt siit, että lähdetään mukaan vastustajan peliin, kuten tänään minun mielestä tehtiin. Meillä on luisteluvoimainen ja kovakuntoinen joukkue, ei vittu seurata mitä kaveri tekee, vaan tehdään se mitä itse osataan parhaimmillaa.
Ymmärrän, että kaikki tuo on inhimillistä, mutta vähän jäi kulmahampaan taakse kenkutusta. Repo, Jere ja Tomppa kun saatais pidettyä, niin huh. Niihin kaikki rahat kiinni, koska rahalla ei kavereille korvaajaa saa. Mattila ja Nyman ihan ehdottomasti täytyy pitää, niillekkin riittää rahaa. Tämmösiä horinoita 39.0 C varjossa kuumetta, ei koronaa, mutta lentsu.