Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 759 822
  • 16 044

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eka erä oli hyvää peliä. Nyt peli aivan sekaisin ja ollaan täysin pulassa. Aika suuresti vaihtelee taso. Tais hypätä se Hifk pelin Lukko kentälle tähän toiseen erään.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Olispa meillä ollut joku 3-1 johto ekan jälkeen niin ei tarvis pelätä tätä peliä. Onneksi Zagi on pelipäällä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukko näyttää siltä, että kaikki mehut olisi jäänyt ensimmäiseen erään. Vaikka tosiaan ollaan levänneenä eilen pelannutta vastaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käsittämättömän heikkoa on tällä hetkellä Lukon pelaaminen. Mitään muuta ei pystytä tekemään kuin kiekkoa päätyyn ja perään. Muutenkin syöttöpeli todella heikkoa. Vaikuttaako todella näin paljon Hakulisen puuttuminen?
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jos Lukolla oli paikat ekassa niin ne on Tepsillä tokassa. Zagi pitää nyt Lukkoa pystyssä.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vähän offtopic, mutta miten jumalauta tuosta Vallinin maalista jauhetaan jokaisessa lähetyksessä, vaikkei mies ole edes itse paikalla. Ja jos on itse kommentaattorina niin sitten se on vain sitä pelkkää puukäsipakin itseironiaa. Aina kun joku puolustaja tekee jonkun suorituksen niin kommentit ovat tasoa ”kjeh kjeh itse olisin vetänyt kiekkoa pleksiin kjeh kjeh”. Alkaa olemaan jo aika kulunut läppä. Olen puhunut.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lukko pelaa niin "vääränlaista" peliä kuin voi. Hidasta kiekonroiskintaa vailla 'tappajanasennetta'.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös