Peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 746 109
  • 16 050

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tainnut Uma antaa näille hulivilipojille kopissa palautetta aikasemmin. Viime kaudella Tammela kävi muistuttamassa Hakulista nyrkein, onko tänään Kikon vuoro?
Lappeenrannan pelin jälkeen sulassa sovussa olivat viimeiset pelaajat jäällä. Henkilökohtaista tuskin on, taisi Kikolla taas olla ns. Game Mode päällä. Kaikki muu unohtuu.

Ja perkele Tarmo!
 
Viimeksi muokattu:

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Reunanen vilttiin, saatana
 
Oletko jo jonkun diagnoosin antanut Kessusta, kun mies näkyy käyvän vähän väliä jäällä? Sullehan se olisi lottovoitto, kun Kessu olisi pois pelistä. Sitäpaitsi Karjalainen tekee 3-0, ihan tällä miehistöllä ;D hymiö
Miksi se mulle ois lottovoitto?
Samaa jengiä minä kannatan. Lottovoitto ois se kun maalintekijä tekee maaleja.
Kestner on saanut kritiikkiä ja ihan syystä. En minä silti hänen loukkaantumistaan toivo. Toivon Lukolle maaleja ja maalintekijöitä.
Olenko mä Karjalaistakin arvostellut?
Pidän todella tärkeänä pelaajana Lukolle. Pitänyt hankinnasta saakka.

Erikoinen ulostulo.
Toivottavasti saa ilman sun väliintuloa nauttia pelin loppuun. Sovitaanko että sä kirjoitat omat juttus ja minä omani?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olenko mä Karjalaistakin arvostellut?
Pidän todella tärkeänä pelaajana Lukolle. Pitänyt hankinnasta saakka.

Erikoinen ulostulo.

Ei ole erikoinen. Karjalainen vaan sattui tekemään maalin samalla, kun kirjoitin vastinetta viestiisi. Kirjoiten sen sitten jatkoksi viestiin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitäis varmaan rankkareissa kokeilla Jukuria. Jotenkin Zagi jäätyy niissä...
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Reunanen tänään vastuussa kahdesta maalista. Eiköhän siinä mielessä pääse puhtain paperein eteenpäin.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarmon probleemana tuntuu olevan vähän joka pelissä, että siinä missä tulee x määrä hyviä asioita, tulee myös saman verran töppäilyjä.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Miten voi olla Tare noiristiriitanen. Okei, saa toimitukset perille tosi hyvin mutta miten pelaat siniset!

Kahen maalin johto. Ei oo ollu Lukolle helppo lähiaikoina. Nyt vaa kurinalasest toka erä ja pitkii hyökkäyksii ni hyvä tulee!
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Taas piti antaa vähän pelailulla vastustajalla pienempää hajurakoa. Joudutaan taas varmaan kolmannesakin erässä pelaamaan. SaiPa on Ässiä vaarallisempi hyökkäyspäähän, mutta puolustuspeli aivan karmeaa.
 
Ei ole erikoinen. Karjalainen vaan sattui tekemään maalin samalla, kun kirjoitin vastinetta viestiisi. Kirjoiten sen sitten jatkoksi viestiin.
Ok, asia selvä.

Mutta muuten: aika mautonta oli väittää että toivon Lukon pelaajan loukkaantumista.
Miksi helvetissä?
Mä toivon Lukolle parasta mahdollista aina ja ikuisesti aamen.
Maaleja maaintekijöiltä, torjuntoja maalivahdilta ja johtajuutta/näkemystä valmennukselta.

Mutta lopettaanko tämä nyt jo tähän? Nautitaan loppupeli ja kirjoitellaan omat kommentit ilman että sä kerrot mitä toivon tai haluan tai ajattelen. Ja saman toisinpäin.
Ok?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös