On meillä isoja poissaolojakin.
Niihin ei ole varaa. Kuitenkin ihan iskukykyinen joukkue saatiin jalkeille.
Onhan tässä todettava vielä että vastustaja oli aivan uskomattoman hyvä. Ei ole paljon heikkouksia ja hyökkäyspeli näyttää pelottavalta.
On meillä isoja poissaolojakin.
Niihin ei ole varaa. Kuitenkin ihan iskukykyinen joukkue saatiin jalkeille.
Onhan tässä todettava vielä että vastustaja oli aivan uskomattoman hyvä. Ei ole paljon heikkouksia ja hyökkäyspeli näyttää pelottavalta.
Tämä taisi pitää paikkansa.Tsska otti Sevalta eilen 3-0 nenään niin huomenna molemmilla varmaan nälkää riittää. Veikkaisin alkukauden kovinta peliä huomenna.
Runkosarja on runkosarja. Keväällä ollaan iskussa ja mennään päätyyn.Huolestuttavia esityksiä. Loko ja TsSKA aivan ylivoimaisia. Ei mitään palaa. Ero on aivan järkyttävän iso. Tavoite on Gagarin Cup.
...Joo, käsi ylös virheen merkiks. Ei se matikka noin toimi.Tuohon DonTirrin viestiin on otettava sen verran kiinni, että Nellin , Pullan ja Kanslerin tehopinnat yhteensä toki 83 tällä hetkellä.
Tuskin toi suhdelukema Jokereiden tehtyihin maaleihin (83/106) kuitenkaan ihan paikkaansa pitää, olisi meinaan koko lailla posketon lukema kauden puolivälissä.
Pitäisi oikein tarkistaa, mutta veikkaanpa että tuo luku pyörii palttiarallaa 50-55 huitteilla.
Mutta eipä silti, kyllähän tässä itse kukin toivoisi tehoja jatkossa laajemmalta sektorilta.
Mutta eipä silti, kyllähän tässä itse kukin toivoisi tehoja jatkossa laajemmalta sektorilta.
Kyllä sen tietää ikkunasta ulos katsomattakin, että aurinko nousee joka päivä.Niin kova luotto Laten Jokereihin, etten jaksanut edes katsoa peliä kun tietää ettei näistä Lokomotivin tasoisista pumpuista ole mitään vastusta. Jäätävä 2-0 voitto, omiin ei edes kunnon maalipaikkoja. Ja edelleen ykkösketjusta puuttuu pari ukkoa.
Onneks vastustajakin oli kohmelossa, oliko ne Jensenin varpajaisissa kaikki.Harvoin näin heikolla pelillä voitetaan. Tänään ei voi sanoa, että oli mitenkään ansaittu, joskaan ei kyllä Lokokaan olisi jos toisin päin olisi mennyt. Kaiken kaikkiaan niin sunnuntaipeli, kuin olla ja voi. Jengi kohmeessa, yleisö kohmeessa ja allekirjoittanut kohmeessa. Oli kuin Jensenin tytär olisi valvottanut koko joukkuetta Niklaksen sijaan. Maalin verran oltiin parempia ja se riitti (no tehtiin toinen tyhjiin sentään) ja voitto aina tärkein.
Oli muuten kolmas peli putkeen ilman ylivoimamaalia. Viikon yv: 11 kertaa ylivoimaa, 1 maali. Päätähuimaava 9,09%. Joo, puuttuu avainäijiä. Ei silti selitä sitä ettei korvaavat äijät toimi. Harjoitteleekohan nämä tätä enää edes tätä nykyä.
Omalla kohdalla koronapassin tarkastus sujui yllättävänkin näppärästi. Yleisöä ei paljoa ollut.
Keskiviikkoon saadaan hengähtää ennen seuraavaa peliä. Toivottavasti silloin ei ole yhtä tahmeaa.
Ihan mielenkiinnosta: mihin perustat näkemyksesi Kössi-kengurun hyvästä pelistä? Koska mä näin asian aivan päinvastoin. Parhaiten jäi mieleen todella löysä pelaaminen, jonka seurauksena loko-pelaaja sai helpon kiekonriiston.Kova peli minusta. Huomionarvoista: Grant oli hyvä, Junttila oli hyvä, Joensuu ja Kossila ei kumpikaan hassumpia.
Jaa. Minusta Kossila jakoi hyvin kiekkoa. Uskalsi ja osasi myös pysyä kiekossa paremmin kuin aiemmin. Onhan siinä herran pelaamisessa vielä työmaata, mutta minusta suunta on oikea eikä hän huono ollut.Ihan mielenkiinnosta: mihin perustat näkemyksesi Kössi-kengurun hyvästä pelistä? Koska mä näin asian aivan päinvastoin. Parhaiten jäi mieleen todella löysä pelaaminen, jonka seurauksena loko-pelaaja sai helpon kiekonriiston.
Tähän lauseeseen mielestäni kiteytyy paljon. Voi olla että lähestyn asiaa kieroutuneesti, mutta kahden ensimmäisen viisikon tekemiselle "ei ollut huono"-taso=ei riittävä taso. 3-4.kentät on täynnä näitä joukon jatkoja joille on ihan ok ilta jos "ei ollut huono". Itse ajattelen, että top6 hyökkäys ja top4 pakit on se nippu ykkösveskan kanssa, joka kantaa sen jengin. Pääsääntöisesti. Juu ei se Kossila mitään tyrinyt, mutta ei se kyllä mitään saanut ylöspäin aikaankaan. Erityismaininta kauheasta yv suorittamisesta. Ppg jätkä AHLssä joka tullut kärkisentterin rooliin niin tuo taso ei vain riitä ja itse en kyllä enää valoa siellä tunnelissa näe, jollei se sitten ole juna...Työkalut on mutta ei realisoidu hyökkäyspään uhaksi saati pisteiksi. Jos Kossila olisi jatkuvasti vaarallinen ja loisi paikkoja niin fine. Mutta kun ei ole.eikä hän huono ollut.
Tähän lauseeseen mielestäni kiteytyy paljon. Voi olla että lähestyn asiaa kieroutuneesti, mutta kahden ensimmäisen viisikon tekemiselle "ei ollut huono"-taso=ei riittävä taso. 3-4.kentät on täynnä näitä joukon jatkoja joille on ihan ok ilta jos "ei ollut huono". Itse ajattelen, että top6 hyökkäys ja top4 pakit on se nippu ykkösveskan kanssa, joka kantaa sen jengin. Pääsääntöisesti. Juu ei se Kossila mitään tyrinyt, mutta ei se kyllä mitään saanut ylöspäin aikaankaan.
Samaa mieltä. Lähinnä itse ajoin takaa tällä erityisesti kahta ensimmäistä viisikkoa joiden suorittaminen ja lisäarvo mitataan melko yksi yhteen pisteissä. Björnishännikäisten arvo on sitten muualla.vaan jokaisen pitäisi tuottaa jotain hyvää ja tuoda jotain lisäarvoa pelille.