Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 738 987
  • 12 310

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Pelicans itseasiassa pelasi Innalaa pois korostetusti aluksi. Syöttö Koivistoiselta oli vain aika hyvä ja eri paikasta kuin normaalisti.

Mun silmään Pelsujen neliö supistui todella pieneksi ennen Koivistoisen syöttöä jättäen Innalan täysin vapaaksi. Syöttö ja veto olivat mainioita toki!
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Patin maila huitaistiin poikki yv:llä.. Melkein olisi boxin voinut pussinokille viheltää tuostakin. Edelleen yv mielestäni aika seisovaa ja mielikuvituksetonta vaikka tehoja onkin paremmin tullut
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tämä on vain oma mielipiteeni, jos joku on samaa mieltä saa kompata.
Nelonen (siis neloskenttä) laittaa "laidat paukkuu" ja muutaman kerran olen ollut näkeväni kun pelsukaveri ei halua ottaa vastaan/yrittää alta pois.
Jos olen nähnyt oikein, niin tätähän me (tai ainakin minä) ollaan haluttu.
Tule STADIIN ja pelkää.
 

FosaMasa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
PiTa, HIFK, Liverpool
Heikkotasoisia peliä. IFK nosti jalan kaasulta 1-0 tilanteessa .
Erän ehkä kiinnostavin tapahtuma oli se, kun Tyrväinen löi Paajanen mailan katki. Tuomari ei hennonut antaa jäähyä , koska yksi Pelicans -pelaaja oli jo jäähyllä
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peli näpeissä, mutta silti potuttaa noi omista lähdöt. Karjalainen/Ahonen suoriutuu aika hyvin, mutta kaksi muuta paria sormi per…ssä neuvottomina. Kotkis syöttänyt tuplasti useammin vastuksen kun omien lapaan. Tulee turhia härdellejä kun paiskotaan mihin sattuu.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heikkotasoisia peliä. IFK nosti jalan kaasulta 1-0 tilanteessa .
Erän ehkä kiinnostavin tapahtuma oli se, kun Tyrväinen löi Paajanen mailan katki. Tuomari ei hennonut antaa jäähyä , koska yksi Pelicans -pelaaja oli jo jäähyllä

No kyllähän IFK pelasi siihen 1-0 maaliin asti koko pelin lähes kuin olisi ylivoimalla pelannut. Sen toisen ylivoiman jälkeen hajosi peli, kun HIFK ei oikein malttanut rakentaa lähtöjä enää, vaan pyrki lähtemään liian suoraviivaisesti omista ja sitten kun niitä tulee 3-4 putkeen, niin hajoaa se peli. Kyllä kun vs on noin telineissä, niin pitäisi olla vähintään 2-0 taulussa ensimmäiselle taulle mentäessä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko tuo Pelsujen Niemelä ottanut Tapolasta oppia Liiga-taipalellaan? Vai kuka sieltä Pelsujen penkiltä jaksoi koko aika huudella jotain vaikka näkisin linjan suosivan nimenomaan heitä?

Itse peli on hyvin virkamieskiekkomaista eikä IFK ole tässä mitenkään isännän elkein paikalla. Nyt hanaa saatana, niin kyllä vieraat kyydistä tippuu!

Toistaiseksi illan kohokohta oli se kun Tallberg pisti kaksi Pelsujen pelaajaa istumaan kolmen sekunnin sisään.
 

kypärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkaa pikkuhiljaa palaset loksahdella kohdalleen viisikkopelissä. Omista päästään jo ylös hyvin ja syöttöketjut ja paikanvaihdot ylhäällä ovat hyviä. Puolustus on myös tiivistynyt ja nyt ei vastustajat pahemmin pääse maalinedustalla häärimään. Joo...ei vielä tietenkään superpeliä, mutta suhteessa muihin ihan hyvää tekemistä. Ilo katsoa, miten esim Ahonen ja Karjalainen ovat viime kaudesta petranneet
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pelistä toiseen kuivuu kyllä helvetin monta hyvää hyökkäyspään pyörityksen aihiota kasaan, kun Motin etunenässä ei pysty muuhun kuin rännikiekkoon paineen alla. Salmelainen tee työsi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Trio Koivistoisen pelissä on lentoa
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tuo maali oli Innalan osalta silkkaa (soolo)seksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös