Peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 735 005
  • 12 310

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joku meidän takana kommentoi, ettei Lyytisen se tilanne itsessään näyttäny pahalta, eli uusiko sitten vanha vamma vai mikä homma.

En nähny tilannetta.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Wikipediassa luki, että kolmannesta kierroksesta lähtien olisi, mulla oli muistikuva että ne olis jo tokassa pelissä kunhan on tehnyt maaleja ekassa. No, ei tarvii pahemmin laskeskella kenen päähän se laitetaan jos seuraavaan peliin tulee.
Ei tarvi, ei, Broadie on 105 bojon vauhdissa tällä hetkellä :D :D
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
No, ei tarvii pahemmin laskeskella kenen päähän se laitetaan jos seuraavaan peliin tulee.
Ei siellä ole Palli Olola kuin pisteen päässä ABsta, joten ei tämä nyt niin selkeä ”peli” ole.
 

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa kundit! Loistava homma myös että Innala sai tehtyä sen avausbyyrinsä tälle kaudelle, jospa se siitä sitten lähtisi rullaamaan paremmin!
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Matsista jäi mieleen päällimmäisenä kysymys, miksi Jääskää ei valittu ottelun parhaaksi pelaajaksi. Ihan mieletöntä duunia läpi matsin ja varsinkin esityö Hirvosen maaliin. Sen lisäksi useita taklauksia ja oli järjestelemässä paria maalipaikkaa, kova veto ylärimaan ja hyvää vääntöä kulmissa. Näytti Tallbergin kanssa esimerkkiä muille.

Hienoa että Hirvonen sai avausmaalinsa kuten Innala ja Kotkansalokin. Uoeita onnistumisia.

AB:n tekeminen huikealla tasolla ja vielä kun saadaan Koivistoinen mukaan, on jengi paljon vahvempi kiekollisesti.

Hede ja Teissala yllättivät molemmat hyvällä itseluottamuksella ja raikkaudella sekä sillä miten kovaa väänsivät laidassa siihen nähden että aikalailla pikku poikia vielä ovat.

Wirtanen aika huomaamaton ja Åsten parempi selvästi Väänäsen kanssa.

JS parantanut tekemisen tasoa ja pelasi kuin ykkösparissa kuuluukin pelata.

Hyvä onnistuminen myös Haloselle.

Oli kiva pitkästä aikaa olla Nordiksella paikan päällä. Harmi vaan ettei enempää voi ottaa katsojia halliin. 5500 ja turvavälit olisi olleet ihan hyvät silti.

Toivottavasti lokakuussa nousee vähintään 75% kapasiteetti.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Ensimmäinen kotivoitto ja tärkeitä apinoita karisi tänään parinkin kaverin selästä! Ihan hyvä peli-ilme muutenkin, pl toisen erän eka kymppi jonka aikana joutui parikin kertaa hieraisemaan silmiään että onko kentällä joku puulaakijengi vai Ville Peltosen valmentama IFK... Onneksi tasoitusmaali sitten vapautti ja pinnat himaan.

Nyt vaan se Joona Luoto tänne kiitos!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Mä olen jotenkin varmaan masentavan hyväuskoinen höpönassu, mutta en jotenkin ole huolissani mistään.

Ollaan oltu huolissaan Dykistä, joka on nyt 40+ pisteen tahdissa.

Ollaan oltu huolissaan Palolasta, joka on nyt 80+ pisteen tahdissa.

Ollaan oltu huolissaan, että onko Tallberg tarpeeksi hyvä kapteeniksi, kun ei ole 1-korin jätkiä. Tallberg on 60 pisteen vauhdissa.

Jengi myös dumasi viime kaudella täällä Broadhurstin maksimissaan 2-3.ketjun sentteriksi, joka on nyt matkalla pistepörssin voittajaksi n. 100+ pisteen tahdissa.

Aika hyvä fiilis nyt. En tosiaan ole nyt huolissan oikein mistään.

Kliininen voitto Sportista ilman, että juuri jätkille tuli hiki. Juuri niin kuin kovan joukkueen kuuluukin pelata.

Kohti finaaleja.,
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Lisätään edelliseen, että IFK ei ole tänä vuonna selkeä suosikki budjettinsa ansiosta, koska kaikki kärkijoukkueet: Tappara, Lukko, TPS ja Kärpät operoi suurin piirtein samalla budjetilla. Tosin Tapparalla näyttäisi olevan pieni taloudellinen etu, koska omistajat on päättäneet satsata.

Mutta jokin tossa meidän nykyjoukkueessa luo luottavaisen fiiliksen, että kaikki mahdollisuudet on pärjätä ja olla ainakin finaaleissa pitkästä aikaa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mun mielestä oli tänään studiossa hyvää keksustelua valmentajista ja pestien pituuksista. Kiven näkemys oli näillä pidemmille pesteille se, että nämä valmentajat peluuttivat joukkueen identiteetin mukaista lätkää. Siltä se pitkästä aikaa tuntuu myös Peltosen kanssa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä haukuin ensin Jääskää, sitten Palolaa.
Molemmat uskoivat mua, pelit parani ihan sikana, kenet te haluutte seuraavaksi iskuun? :)
Dykin tekemään maaleja, mutta taitaa olla vastamanaus sitä luokkaa, että velhon sauvasi palaa poroksi. Itse veikkaan Dykin tekevän ensimmäisen pelitilannemaalinsa marras-joulukuussa
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jotain lisäajatuksia eilisestä:

Ekan hieman vaisumman erän (Palola sanoi haastattelussa, että vähän nukuttiin), niin voittajasta ei ollut epäselvyyttä. Peli on parhaimmillaan todella ehjää ja kun kolmanessa erässä ruvettiin johdossa tappamaan peliä, niin se todellakin tapettiin eikä tullut niitä viime vuosina tyypillisiä oman pään paniikkeja. Siellä on tarpeeksi järkeviä jätkiä, jotka osaa ton homman.

-Broadhurstin magian lisäksi Tallberg osoitti jälleen johtajuutta. Oli Palolan maalissa maskissa ja sitten antoi nätin passin Dykille siinä toisessa maalissa.

-Auvitu oli aivan jumalaisen hyvä ja jos pysyy ehjänä on siinä meidän liigan kärkipakki. Miten kauniisti piti ylivoimaa kasassa Broadhurstin kanssa.

-Schmaltz pelaa selvästi tuollaista loukkaantumisen jälkeistä todella varmaa peruspeliä. Ei lähde yrittämään mitään ylimääräistä. Samalla rytmittää todella hienosti avauksia ja osaa antaa sen ensimmäisen syötön niin, että se edistää meidän hyökkäystä.

-Meillä on hyvät kassarit ja niihin ei kyllä tällä kaudella kaaduta.

En oikein keksi mitään mistä valittaa, mikä kliinisen 4-1 voiton jälkeen on ihan normaalia.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Schmaltz pelaa selvästi tuollaista loukkaantumisen jälkeistä todella varmaa peruspeliä. Ei lähde yrittämään mitään ylimääräistä. Samalla rytmittää todella hienosti avauksia ja osaa antaa sen ensimmäisen syötön niin, että se edistää meidän hyökkäystä.
Tämä. Mr. Schmaltz on ammattimies.
Ja kun pääsee sisään eurolätkään, varsinkin isomman kentän aiheuttamaan sijoittumisen ja liikkumisen erilaisuuteen, niin tää ukko on keväällä tosi tärkee palanen, kun Nakkikattilaa kohti mennään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34

444

Jäsen
Saisko kenties kunnollista vastausta?
Toisessa yv-koostumuksessa Lyytinen on ollut usein ainoa puolustaja. Toisaalta yksikään meistä ei vielä tässä vaiheessa tiedä, että tuliko siitä törmäyksestä pidempi huili vai ainoastaan loppupelin lepuutus.
Terveinä ollessaan sekä Schmaltz että Auvitu ovat ylivoimapelaajia. Samoin Kotkansalo. Sen sijaan ylivoima on lähtökohtaisesti melkoista ripulia suurimman osan ajasta, että sillä ei tunnu olevan väliä, ketkä siellä koheltavat.
No, ehkä tämäkään vastaus ei ollut kunnollinen. Tietäjät lienevät jo nukkumassa.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketkäs teillä pakeista pelailee ylivoimaa? Ihan Liigapörssi mielessä kyselen...

Auvitun ja Schmaltzin vaiheilla olen, olettaen että Lyytinen ilmeisesti loukissa?
Viivassa on pelannut Lyytinen, Kotkansalon, JS ja Kotkansalo. Kaikista eniten ylivoimaa on pelannut Lyytinen, mutta itse näen JS ja Auvitulla olevan suurempi pistepotentiaali ylivoimalla. Lyytisen koukusta ei myöskään ole nyt tietoa
 

Walrus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketkäs teillä pakeista pelailee ylivoimaa? Ihan Liigapörssi mielessä kyselen...

Auvitun ja Schmaltzin vaiheilla olen, olettaen että Lyytinen ilmeisesti loukissa?
Loukkaantumiset aika pahasti sotkeneet, että paha sanoa miten tulee olemaan. Auvitu ainakin varmasti tulee olemaan ja nyt kun on taas pelikunnossa ollut, niin on pyrkinyt tosi hanakasti laukomaan.
 

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketkäs teillä pakeista pelailee ylivoimaa? Ihan Liigapörssi mielessä kyselen...

Auvitun ja Schmaltzin vaiheilla olen, olettaen että Lyytinen ilmeisesti loukissa?


Itse valitsisin tuon Schmaltzin ihan sen takia, että lämäri vaikuttaa olevan suhteellisen painava. Ei toki ole sitä vielä hirveästi viljellyt. Kannattaa myös miettiä tuota Kotkansaloa. On kulkenut aika hyvin ja vähän haiskahtaa läpimurto kaudelta, eikä hänenkään laukaus ole huono.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös