Peter Venkman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Joo lopulta, mutta menee noin 4h että kierrokset laskeeLuojan kiitos mä pystyn nyt nukkumaan ens yönä! Kiitos!
Joo lopulta, mutta menee noin 4h että kierrokset laskeeLuojan kiitos mä pystyn nyt nukkumaan ens yönä! Kiitos!
Olen kuitenkin 50% osumatarkkuuteen tyytyväinen.Mut näinhän tän pitää mennä. Että turkulaisia vituttaa kun kuitenkin häviävät jatkoilla. Hirvonen tekee.
Joo lopulta, mutta menee noin 4h että kierrokset laskee
Kyllä - kaikki hyvä on luotu 80-luvulla, Ghostbusters, Metallica, GnR ja minä ;-).Joo hetki menee - pakko sanoa tähän väliin että tyylikäs nimimerkki sulla!
Karvinen on näköjään turhaan kokoonpanossa kun ei saa mitään luottoa. Dykin voisi ottaa tilalle. Nopeus riittää, työmoraali on kova ja voi hyvässä lykyssä suupaista maalinkin. Muuttin on iltarukouksessani. Näin on ollut joskus ennenkin, mutta toiveet oli silloin hiukka eri sisältöiset.Näkikö joku mitä ABlle kävi? Taklattiinko päähän, kun IFK halusi videotarkastusta? Toivottavasti nyt ei loukkaantunut (kop,kop).
TPS todennäköisesti kierrättää lauantaina, joten voitaisiin mekin käyttää tilaisuutta hyväksi? Kuten @Apassi tuossa hyvin aiemmin huomautti niin tuo meidän nelonen on ihan paperia tällä hetkellä. Olisiko siinä Väänäsen/Wirtasen paikalla Dykille uusi mahdollisuus? Motin ja Turunen takaisin olisivat osastoa märkä uni.
Vieläkin tärisee kädet, vaikka ei ole edes kanuuna. Tää sarja on meidän.
Jotain siinä tapahtui?!Näkikö joku mitä ABlle kävi? Taklattiinko päähän, kun IFK halusi videotarkastusta? Toivottavasti nyt ei loukkaantunut (kop,kop).
Salomäki parantaa koko ajan ja Koivistoisen ketju alkaa toimia. Paajasenkin nippu ok. AB pitäis vielä saada lentoon ja kun Tale on selvästi alamaissa, Dykiä voisi kokeilla tilalla. Kunnossa oleva Turunen olisi tietenkin puuttuva pala.Parhaat tänään:
Innala hyökkääjistä (seuraavat Gardiner ja Pakarinen)
Winberg puolustajista (Karjalainen hyvä kakkonen ja Auvitu kolmonen)
Maalivahdeista - tää on helppo, Halonen