tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mä olen aivan täpinöissäni! Nyt oli sitä IFK-spirittiä, jota olen toivonut näkeväni! Aivan sama jos Schmaltz ja/tai Karjalainen joutuvat lepäämään, nyt on on päästetty peto irti ja se irvistää!
Ei kai ne nyt molemmat, sitten ollaan kyllä lirissä.Mä olen aivan täpinöissäni! Nyt oli sitä IFK-spirittiä, jota olen toivonut näkeväni! Aivan sama jos Schmaltz ja/tai Karjalainen joutuvat lepäämään, nyt on on päästetty peto irti ja se irvistää!
No toivottavasti ei, mutta raivon kanavoiminen on taitolaji, ja se saattaa joskus toimiakin :)Ei kai ne nyt molemmat, sitten ollaan kyllä lirissä.
Schmaltzilta kyllä vähän outo peliliike mutta Nurmi on kunnossa ja Karjalaisen taklauksessa ehkä sellaista epäonnea. No, Mötään tulee takas tiistaiksi ja siitä sitten seiskapelissä jatkoilta jatkoon!No toivottavasti ei, mutta raivon kanavoiminen on taitolaji, ja se saattaa joskus toimiakin :)
Kyllä toi jengi lähti niin takki auki ja Ahokas pyyhkii Peltosen nimekästä valmennusryhmää 100-0.laukaukset 6, sisään 3. Onko tässä mitään järkeä, valmennus haloo! Tämä on katastrofi, tällä tasolla!
Kolmannes lähti juomaan kaljaa. Minä mukaan lukien.Te olette siellä hallilla nyt aivan liian kilttejä. Kunnon buuaukset ja vihellykset olisi pitänyt tulla erän päättymisen jälkeen.
Ei niistä kumpikaan voi pelikieltoa saada.Mä olen aivan täpinöissäni! Nyt oli sitä IFK-spirittiä, jota olen toivonut näkeväni! Aivan sama jos Schmaltz ja/tai Karjalainen joutuvat lepäämään, nyt on on päästetty peto irti ja se irvistää!
Olen ylpeä joukkueesta, mutta Halonen, Schmaltz ja Karjalainen: Mitä vittua?
Mirolle sikäli synninpäästö, että ei nyt kupoliin hae, mutta silti harkitsematon hönöily, kun oli hyvä draivi päällä.
Jos maalivahtipeli ei jatku surkeana, tää on meidän sarja. Pakkitilanne voi vielä muodostua isoksi ongelmaksi kyllä.
Juuri näin. Jäi taas koukkua ja kamppia viheltämättä vaikka kuinka paljon. Mailalla mailaan (jos siis näin) 5+20, mailalla vastapalloon päähän 2 min. Ehkä näitä vois vähän kelailla. Ikävä, että koko sarjan tuomaripeli on ollut heikolla tasolla. Varsinkin, kun tämä on kuuma pari ja kaikkea tapahtuu. Ja tarkoitan töllö sitä, että ihme jäähyjä tullut molemmille ja sitten selviä on jäänyt viheltämättä.Schmaltzin tilannetta en paikan päällä nähnyt, hidastukset olivat tänään kortilla. Jos saa 5+20 huitomisesta, voisin luulla että aihetta oli. Miron 5+20 oli yks vitun huumorijäähy, siinä dumarit paskoi housuunsa huolella.
Jotenkin tuntuu että dumarit eivät ole pelien tasolla, linjasta ei ole tietoakaan.
Maalivahtipelistä on kaikki sanottu: Fakta on se, että näin suurella erolla tällä sektorilla ei voi voittaa yhtään pudotuspelisarjaa.
Samaa mieltä että IFK:n mv-peli on sekaisin. Mutta huonoa se on ollut TPS:n puolella myös, eli se on tasoittanut puntteja jonkin verran.
Vittuiluista en tiedä, mutta annan edelleenkin itselleni luvan arvostella minun mielestäni väärin tuomittuja jäähyjä tms.Ymmärränkö nyt oikein:
Vuorokausi vittuillaan kuorossa kun TPS ja Ahokas ulisee tuomareista.
Seuraavan pelin jälkeen ruvetaan itse ulisemaan tuomareista.
Pystytään parempaan.
Me voitaisiin olla samassa tilanteessa, vaikka Garteig olisi pelikunnossa. Sitten meillä vain olisi kaksi epävarmaa maalivahtia. Garteig paransi runkosarjan lopussa, mutta hänelläkin oli ne mörkönsä, jotka olisivat hyvin voineet nousta taas pintaan. Maalivahtiosasto on Salmelaiselle selkeästi haastavaa. Kaikenlaista sekoilua ollut sillä sektorilla HIFK:ssa Husson ja Lankisen jälkeen eikä oikein kukaan ole onnistunut. Nyt ollaan Taposen varassa. Halosta ei voi huomenna peluuttaa. Jos valmennus sen tekee, niin sitten on paniikki sumentanut aivot.
Täysin eri asia. Ahokas itkee koko pressitilaisuuden, kuinka matsi ratkesi filmaamiseen, joka ei kuulu jääkiekkoon. Tänään sitten Ahokkaan itkuilla oli selvä vaikutus tuomareihin. Joka sanoo, että Miron ulosajo oli oikea tuomio, ei ymmärrä lätkästä mitään. Schmaltz hölmöili, mutta aika paljon sattui Nurmeen kun isku osui mailaan. Monta etenkin Innalaan kohdistunutta rikettä jäi viheltämättä.Ymmärränkö nyt oikein:
Vuorokausi vittuillaan kuorossa kun TPS ja Ahokas ulisee tuomareista.
Seuraavan pelin jälkeen ruvetaan itse ulisemaan tuomareista.
Pystytään parempaan.
Täysin eri asia. Ahokas itkee koko pressitilaisuuden, kuinka matsi ratkesi filmaamiseen, joka ei kuulu jääkiekkoon. Tänään sitten Ahokkaan itkuilla oli selvä vaikutus tuomareihin. Joka sanoo, että Miron ulosajo oli oikea tuomio, ei ymmärrä lätkästä mitään. Schmaltz hölmöili, mutta aika paljon sattui Nurmeen kun isku osui mailaan. Monta etenkin Innalaan kohdistunutta rikettä jäi viheltämättä.
Jos tuomarityöskentely on alle kaiken arvostelun, kyllähän siitä nyt voi ja pitääkin avautua.
Se ei tarkoita, että matsi ratkesi siihen. Tappio menee ennen kaikkea valmennuksen piikkiin ja kumpuaa jo pitkään jatkuneesta sekoilusta mv-peluutuksen suhteen.
Täysin eri asia. Ahokas itkee koko pressitilaisuuden, kuinka matsi ratkesi filmaamiseen, joka ei kuulu jääkiekkoon. Tänään sitten Ahokkaan itkuilla oli selvä vaikutus tuomareihin. Joka sanoo, että Miron ulosajo oli oikea tuomio, ei ymmärrä lätkästä mitään. Schmaltz hölmöili, mutta aika paljon sattui Nurmeen kun isku osui mailaan. Monta etenkin Innalaan kohdistunutta rikettä jäi viheltämättä.
Katsoin nyt vielä molemmat ulosajot uudestaan. Täytyy kyllä ihmetellä tuomarien päätöksiä, koska he katsoivat myös ne videolta. Typerä huitominen osuu mailaan ja kakkonen oikea tuomio. Miro osuu ensin olkapäähän tai selkään ja sitten toinen kuvakulma näyttää, että sen jälkeen päähän. Mutta kaveri on heittäytynyt todella omituiseen asentoon laitaa vasten ja tarjoaa päätään kontaktiin. Oikea tuomio olisi ollut Mirolle kakkonen (ylikova pelaaminen tai muu) tepsukalle kakkonen pelkäämisestä.Jos tuomarityöskentely on alle kaiken arvostelun, kyllähän siitä nyt voi ja pitääkin avautua.
Se ei tarkoita, että matsi ratkesi siihen. Tappio menee ennen kaikkea valmennuksen piikkiin ja kumpuaa jo pitkään jatkuneesta sekoilusta mv-peluutuksen suhteen.
. Miron taklauksessa joo tulkinnanvaraa, mutta miksi Karjalainen suorittaa tuollaisen keskellä takaa-ajoa? Mitä voitettavaa siinä oli? Eikä tuo vitonen siitä vääryys ollut.
PS. Jos väität tuolla perusteella, etten ymmärrä jääkiekosta mitään, niin ok. Muista kuitenkin ettet tiedä kenenkään oikeaa taustaa täällä. Sen vuoksi tuollaiset statementit ovat hupsuja.